مراسم Gamescom از فردا ۲ شهریور شروع میشه و این مراسم مثل E3 از اهمیت بالایی برخوردار است و ما هم در اینستاگرام و سایت گیمریما اونو پوشش میدیم.

لیست کامل حاضرین مراسم Gamescom ۲۰۲۱ که مشخص شد:

۵۰۵ Games
Activision
Aerosoft
Assemble Entertainment
astragon Entertainment
BANDAI NAMCO Entertainment
Bethesda Softworks
Electronic Arts
GAMEVIL COM2US Europe
Headup
Indie Arena Booth
Koch Media
NExT Studios (Tencent Games)
SEGA Europe
Team17
Thunderful Games
Ubisoft
Wargaming
Xbox

Xbox

اول از کنفرانس xbox شروع می کنیم که ایکس باکس در رویداد گیمز‌کام امسال اطلاعات جدیدی از بازی‌های خود ارائه خواهد کرد. انتظار می‌رود در این رویداد جزئیات بیشتری از Halo Infinite , Contraband ,  Plague Tale Requiem , Forza Horizon 5 و بازی‌های سرویس گیم پس منتشر شود. این کنفرانس که به صورت استریم خواهد بود سه شنبه، دوم شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار میشود

XBOX Time

Bethesda

با پیوستن Bethesda به ماکروسافت می توان این شرکت رو در مراسم Xbox دید که شاید نمایش هایی از بازی های Starfield یا Redfall داشته باشن.

Activision

منتظر نمایش گیم‌پلی Call of Duty: Vanguard در افتتاحیه مراسم Gamescom باشید طبق تایید جف کیلی، اولین نمایش رسمی از گیم‌پلی Call of Duty: Vanguard طی رویداد مراسم Gamescom ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

همچنین جدیدا اکتیویژن از Call of Duty: Vanguard گفته تمام استودیوهای خود را روی فرانچایز Call of Duty متمرکز کرده است تا از رشد بازی محبوب خود اطمینان داشته باشد. برای این منظور Sledgehammer Games توسعه‌دهنده اصلی بازی Call of Duty: Vanguard است و Treyarch حالت زامبی بازی را توسعه می‌دهد. در همین حال استودیوهای High Moon Studios، Beenox، Demonware، Activision Shanghai و Toys for Bob در حال کار روی عنوان جدیدی برای پلتفرم‌های موبایل هستند. استودیو Raven Software نیز مسئولیت توسعه و پشتیبانی وارزون را به عهده دارد.

Cod Vangaurd

Ubisoft

شرکت Ubisoft هم در این مراسم می تونه نمایشی از گیم پلی Farcry 6 در افتتاحیه داشته باشیم یا بازی های جدیدش مثل rainbow 6 extraction داشته باشه.

بازی های دیگر

استودیو Deep Silver و Volition وب سایتی از Saints Row را طراحی کردند که حاوی تصویر یک دیوار آجری با نوشته Rebooting بر روی آن است. جف کیلی برای اولین بار این وب سایت را به اشتراک گذاشت که احتمال می‌رود ریبوت در افتتاحیه مراسم Gamescom معرفی شود.

Saints row look

همچنین طبق تایید جف کیلی، نمایش رسمی جدیدی از بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga طی رویداد افتتاحیه مراسم Gamescom ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

SWNJ Look

همچنین جف کیلی با انتشار پستی در توییتر حضور بازی Death Stranding: Director’s Cut در افتتاحیه مراسم Gamescom رو تایید کرد.

DSDC Cover

از دیگر بازی های تایید شده که در این مراسم حضور خواهند داشت میشه از لیست زیر نام برد:

Genshin Impact

Genshin Impact با ترکیب مکانیک های گیم پلی الهام گرفته از Wild با ویژگی های Co-op و عناصر سرویس زنده ، از زمان عرضه در سال گذشته فوق العاده محبوب شده است. محبوبیت Genshin Impact به لطف جریان منظم محتوای جدید که توسعه دهندگان منتشر می کنند ، همچنان ادامه دارد ، اما هیچ نشانه ای از کاهش این پشتیبانی وجود ندارد. طرفداران Genshin Impact با برنامه های آینده Gamescom بیشتر آشنا خواهند شد.

Sifu

برنامه شو های مهم در مراسم Gamescom

نمایش Destiny 2 ساعت ۲۰:۳۰ روز ۲ شهریور

نمایش Xbox ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲ شهریور

نمایش افتتاحیه (نمایش بازی های مثل LEGO Star Wars: The Skywalker Saga) ساعت ۲۲ روز ۳ شهریور

Gamescom awsome indie نمایش بازی های ایندی ساعت ۲۲:۳۰ روز ۴ شهریور

Future Games show ساعت ۰۰:۳۰ روز ۵ شهریور

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x