نقد و بررسی The Binding of Isaac
خلاصه داستان The Binding of Isaac:
در حالی که The Binding of Isaac در واقع داستان پدر و مادری است که از آنها خواسته می شود فرزند خود را به نام ایمان قربانی کنند، همانطور که عنوان نشان می دهد، من آن را توهین آمیز بازیکنان نمی بینم. پیامی در مورد افراط گرایی در دین وجود دارد که باید از بین برود، اگرچه این پیام هرگز واقعاً موعظه نمی شود.
تنظیم خوب است و زمینه لازم را برای بسیاری از عناصر جالب موجود در ایزاک فراهم می کند.
پس از فرار به زیرزمین برای جلوگیری از خشم مادرش، نقش پسری گریان و برهنه را بازی می کنید که باید با اشک هایش با هیولاها (که برخی از اقوامشان هستند) مبارزه کند.
آره، اسلحه شروع کننده شما گریه پرتابه است.
خود زیرزمین به دستهای از اتاقهای تکنفره تقسیم میشود که بیشتر طراحیهای جهانی آن شبیه به سیاهچالهای The Legend of Zelda است. در واقع، بازی به چند طبقه تقسیم میشود، که هر کدام یک رئیس آخری دارند که قبل از اینکه بتوانید پایین بیایید، آن را تسخیر کنید. بین بمبها، صندوقهای گنج و حتی کلیدها، گیمرهای قدیمی با کنوانسیونهای ایزاک احساس راحتی میکنند.
علیرغم اینکه یک بازی سرکش است – و در نتیجه مرگ دائمی، تصادفی سازی آیتم ها و سطوح و غیره – این یک بازی بسیار قابل دسترس است، حتی اگر گاهی اوقات بسیار دشوار باشد. مکانیک ها عمدتاً ساده هستند و مبارزه خود تیراندازی چهار جهته آشنا است.
کلیدهای WASD برای حرکت استفاده می شوند و تیراندازی به کلیدهای جهت دار یا ماوس اختصاص داده می شود. شما محدود به شلیک به سمت بالا/پایین/چپ/راست هستید، اما دشمنان The Binding of Isaac بر این اساس متعادل هستند و اگر در حالی که راه خاصی را راه میروید، میتوانید از زاویهای حمله کنید.
کنترلها آنقدر که من میخواستم فشرده نیستند، اما در نهایت به آنها عادت میکنید. توجه: هیچ پشتیبانی بومی گیم پد وجود ندارد.
فراتر از حمله پیشفرض خود، که میتوان آن را از طریق پیک آپ به چیزی غیر از اشک ارتقا داد، میتوانید آیتمهای یکبار مصرف (قرصها و کارتهای تاروت) را پیدا کنید و همچنین یک اسلات تجهیزات برای مواردی دارید که با پیشرفت شما شارژ میشوند. بمبها، سکهها، کلیدها و قلبها نیز در ترکیب قرار میگیرند.
نتیجه نهایی، به لطف تصادفیسازی و مجموعه وسیعی از مجموعههای add ones، به این معنی است که بازی The Binding of Isaac به این زودیها قدیمی نخواهد شد.
من که خودم بیش از ده ساعت The Binding of Isaac بازی کرده ام، هنوز هم به طور مرتب با آیتم ها و دشمنانی که قبلا دیده نشده بودند مواجه می شوم.
شاید یکی از بزرگترین نقاط فروش سبک بصری باشد.
اگر اصلاً با کارهای ادموند قبل از بازی Super Meat Boy آشنا هستید، میدانید که باید چه انتظاری داشته باشید.
این ترکیب فوقالعادهای از درشتگویی گوشتی و شوخ طبعی، حتی گاهی زیباست.
کلام اخر:
با توجه به تنوع بسیار زیاد موجود در The Binding of Isaac، همه بازی ها موفق نیستند.
این میتواند ناامیدکننده باشد، اما من احساس میکنم با توجه به تنوع، تعادل معقولی به دست آمده است.
حتی اگر در نهایت برنده نشوید، احتمالاً به اندازه کافی با محتوای جدید روبرو خواهید شد که تلاش را ارزش انجام دادن داشته باشد.
شما پیشرفت خود را از دست می دهید، اما دانش خود را نه.
این حتی برای Boss نیز صدق میکند – در مجموع حدود بیست نفر هستند و تقریباً همه برای مبارزه با آنها رضایت بخش هستند.
همچنین باید برای موسیقی متن عالی که من شخصاً آن را میپسندم، لوازم اصلی ارائه شود.
خنک، جذاب و بسیار مناسب.
نحوه دسترسی به محتوا در The Binding of Isaac جالب است.
شکست دادن بازی سطوح اضافی را باز میکند، آیتمها و باسهای بیشتری را در چرخش قرار میدهد و احتمالا چیز دیگری را فراموش کردهام.
مرا ببخشید – این چیزها دقیقاً به صراحت توضیح داده نشده است. این یک سرکش است! همه بخشی از سرگرمی است.
همچنین چندین شخصیت قابل بازی و پایان وجود دارد.
برای کسانی که نمیدانند چرا دستاوردهای Steam فردی برای رسیدن به نتیجه کامل ۹ بار جداگانه وجود دارد، دلیلی وجود دارد.
به طور کلی، The Binding of Isaac یک بازی فریبنده عمیق است. این که فقط ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد، چیز شگفت انگیزی نیست.
تا زمانی که به آن علامت ۱۰۰% جادویی که در این مرحله ساعتها و ساعتها فاصله دارد، دست پیدا نکنم، نمیتوانم آن را کنار بگذارم.
این سفری است که من آن را به همه افرادی که به اندازه کافی ذهن باز دارند توصیه می کنم تا به آن فرصت بدهند.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.