5 نکته مبتدی برای Stick Fight: The Game که باید یاد بگیری.

۵ نکته مبتدی برای Stick Fight: The Game که باید یاد بگیری.

Stick Fight

کسانی که به دنبال شکست دادن دوستان خود در Stick Fight: The Game هستند، برای شروع به چند نکته مفید برای مبتدیان نیاز دارند.

Stick fight

یک بازی جنگی چندنفره آسان که سریع و سرگرم کننده است، Stick Fight: The Game اینجا باقی مانده است. اگرچه بسیاری از بازی‌های دیگر هم چنین خارش دارند، اما بسیاری از آنها به اندازه Stick Fight: The Game نرم و بی‌نظیر نیستند.

شیفته فرضیه Stick Fight با مرگ بی پایان و نقشه های همیشه در حال تغییر که بلافاصله پس از پیروزی تغییر می کنند، آسان است. با این حال، به دلیل گیم‌پلی سریع، حضور در مسابقات مرگ می‌تواند برای بازیکنان بسیار غم‌انگیز به نظر برسد. چه برای جلوگیری از مرگ در ۵ ثانیه اول یا برای اثبات برتری و مهارت خود در بازی نسبت به دوستان، طرفداران بازی می توانند چند ترفند یاد بگیرند تا در رقابت یک نفره شوند.

۵٫ نزدیک شدن به مبارزه

Stick fight

در طول بازی هایی مانند Stick Fight برای غرایز اولیه فرد آسان است. این گونه رفتارها شامل تکان دادن خود در برابر دشمن یا فرار است و هر دو نمونه هایی هستند که باید از آنها اجتناب کرد. هر چقدر هم که کلیشه ای به نظر می رسد، بازیکنان باید یک قدم به عقب برگردند و استراحت کنند، این فقط یک بازی است. هنگامی که بازیکنان می توانند حالت آرامی قرار بگیرند، استراتژی ها و تاکتیک ها را می توان اجرا کرد.

اولین قدم این است که اجازه دهید سایر حریفان با یکدیگر مبارزه کنند. این همیشه صدق نمی‌کند، اما جمع‌آوری سلاح‌ها و مشاهده مبارزه را برای بازیکنان آسان‌تر می‌کند، فقط زمانی که رقبای یکدیگر را شکست دادند، به آن ملحق می‌شوند. نکته دیگر این است که مهمات سلاح های به دست آمده را هدر ندهید. مهمات محدود است و شلیک یکباره آن به هیچ موقعیتی کمک نمی کند. مسیر پیروزی برای کسانی محفوظ است که مهمات خود را حفظ می کنند و به طور همزمان به حریفان اجازه می دهند از تمام مهمات خود استفاده کنند.

۴٫ پریدن

Stick fight

پرش در Stick Fight چیزی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا به زمین های بالاتر دسترسی پیدا کنند و سریعتر خود را با سلاح مسلح کنند. ۳ نوع پرش وجود دارد: پایه، پانچ و پانچ بلوکی. برخی از آنها را می توان با پرش دیواری و مانور معکوس ترکیب کرد.

پرش های اولیه خوب و اساسی هستند. این ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین پرش است که به بازیکنان امکان می‌دهد به پلتفرم‌ها و مناطق مختلف دسترسی داشته باشند بدون اینکه خود را بیش از حد در معرض تیراندازی دشمن یا عناصر مضر قرار دهند. آنها برای بستن مسافت های کوتاه مفید هستند.

بعدی پرش های پانچ هستند. آنها به بهترین وجه به عنوان پرش های مسافت متوسط توصیف می شوند و به بازیکنان اجازه می دهند بالاتر از حد معمول بپرند. مانور معکوس پرش پانچ را پانچ اسلم می نامند که می تواند به بازیکنان کمک کند تا به سرعت به قسمت پایین تری از نقشه برسند.

در نهایت، پرش بلوک پانچ به بازیکنان این امکان را می دهد که دورترین فاصله را طی کنند و بازیکنان باید با این نوع پرش آشنا شوند. بازیکنان همچنین می توانند با پرش بلوک پانچ به طور موثر پرش دیواری کنند تا مسافت پیموده شده بیشتری داشته باشند. همچنین اشاره شده است که مانورهای پرش پانچ بلوک معکوس در فرار از آسیب و غافلگیری رقبای پایین بسیار مؤثر است.

۳٫ Recoil

Stick Fight

همچنین لازم به ذکر است که برخی از اسلحه ها دارای Recoil زیادی هستند. بازیکنان می توانند در نهایت در اطراف نقشه پرواز کنند و سعی کنند دشمنان را از بین ببرند و حتی یک مسابقه را به دلیل خود Recoil شکست دهند. بنابراین، بازیکنان هنگام درگیر شدن در نبرد باید به این سلاح‌ها توجه داشته باشند: تفنگ ساچمه‌ای کوچک، تفنگ ساچمه‌ای مار، مینی تفنگ مار، رولور و مینی تفنگ زیرا قدرت شلیک سنگین و هزینه کنترل را فراهم می‌کنند.

با این حال، این امکان برای بازیکنان نیز وجود دارد که پرش های Recoil را اجرا کنند. هنگام شلیک این سلاح‌ها، بازیکنان ماهر با تمرین کافی می‌توانند خود را از یک سر نقشه به انتهای دیگر پرتاب کنند یا در حین شلیک به دشمنان زیر، زمان پخش خود را حفظ کنند. باید گفت که بازیکنان باید به هر قیمتی از مارها (مخصوصاً مارهایی که از سلاح های خود پرتاب می شوند) دوری کنند زیرا مارها به هر کسی که ببینند حمله می کنند.

۲٫ استفاده از تفنگ

Stick fight

اگر بازیکنان بتوانند تعداد مهمات برخی از سلاح‌ها را به خاطر بسپارند، متوجه می‌شوند که سلاح تقریباً تمام شده است. برای جلوگیری از این امر، بازیکنان می‌توانند سلاح‌های خود را پرتاب کنند و آن‌ها را پس بگیرند تا به طور خودکار مهمات را پر کنند. این می تواند برای بازیکنانی که از اسلحه های کم گیره مانند RPG استفاده می کنند بسیار مفید باشد. از طرف دیگر، اسلحه‌ها را می‌توان به سمت دشمن پرتاب کرد تا آسیب بیشتری وارد کند.

استفاده از Quickdraw نیز می تواند برای بازیکنان مفید باشد. بازیکنانی که یک اسلحه جدید را برمی دارند و بلافاصله آن را شلیک می کنند، متوجه می شوند که هیچ جریمه ای برای دقت وجود ندارد، حتی اگر اسلحه دارای Recoil باشد. سلاح هایی مانند هفت تیر این توانایی را به طور موثر نشان می دهند و به بازیکنان اجازه می دهند تا حریفان خود را تیراندازی کنند.

۱٫ راهنمای boss

Stick Fight

در طول مسابقات Stick Fight، بازیکنان می توانند یا باید با هم متحد شوند تا بازیکنی را که تبدیل به یک boss می شود شکست دهند. چندین boss در بازی وجود دارد: آبی، قرمز، زرد و رنگین کمان. بازیکنانی که در تلاش برای شکست دادن boss ها هستند متوجه می‌شوند که باس‌های آبی، زرد و رنگین کمانی نسبتاً آسان هستند و فقط باید زنده بمانند و آن‌ها را با اسلحه بکشند.

هر چند boss قرمز موضوع دیگری است. boss های قرمز ۳ مرحله دارند: پیو، حلقه و اره. در مرحله پیو، بازیکنان باید به boss شلیک کنند، در حالی که دو مرحله دیگر (حلقه و اره) به بازیکنان نیاز دارند که به ترتیب پشت پوشش بمانند و بدوند. بازیکنانی که boss می‌شوند باید بیش از حد نگران باشند زیرا بازیکنان در مقابل توانایی‌های شما خم می‌شوند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن آموزش های بیشتر به اینجا بروید.

Stick Fight: The Game برای رایانه های شخصی، Nintendo Switch و اندروید در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x