چطوری در Minecraft شاخ بز بگیریم؟

نسخه ۱٫۱۷ بزها را به Minecraft اضافه کرد، اما در نسخه ۱٫۱۹ بود که به این کوه نشینان پر سر و صدا یک ویژگی منحصر به فرد داده شد، goat horns. مسلماً اولین ابزار مناسبی است که به Minecraft اضافه شده است، این آیتم های سرگرم کننده را می توان برای علامت دادن به دوستانتان، رهبری یک حمله جنگی یا آزار دادن اطرافیانتون استفاده کنید!

با این حال، رسیدن به goat horns کمی سخت تر از موب های قدیمی معمولی است. اگر می‌خواهید چند goat horns را بگیرید، باید آماده باشید که زمان زیادی رو پاش صرف کنید.در این راهنما همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید را براتون آوردیم.

 

minecraft-goat-horns

Goat Horn در Minecraft چی هست؟

goat horns دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، شاخ بز. هنگامی که یکی را دریافت کردید، می توانید در حالی که آن را نگه می دارید کلیک راست کنید تا یک صدا پخش شود. هشت نوع شاخ بز در Minecraft وجود دارد:

“Ponder”
“Sing”
“Seek”
“Feel”
“Admire”
“Call”
“Yearn”
“Dream”

صداهای چهار تای اول شبیه صدایی است که بوق Illagers در شروع هر موج حمله پخش می کند، در حالی که صداهای چهار تای دوم متفاوت تر است.

علاوه بر این، چهار شاخ آخر را فقط می‌توان از بزهایی که جیغ می‌زنند (که تنها دو درصد از بز ها را تشکیل می‌دهند) به دست آورد، در حالی که چهار شاخ اول را فقط می‌توان از بزهای معمولی به دست آورد. آخرین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر در حال بازی Bedrock Edition هستید، “Dream” به جای آن “Resist” نامیده می شود.

minecraft-goats-frozen-peaks

کجا Goat Horn هارا در Minecraft پیدا کنیم؟

بزها در قله های دندانه دار، قله های یخ زده و بیوم های دامنه های برفی زندگی می کنند. اساساً، اگر در Minecraft کوهی پوشیده از برف می بینید، به احتمال زیاد تعدادی بز در آن وجود دارد. بزها در سطح جهانی اسپاون می کنند، و سپس آهسته تر، بنابراین برای به دست آوردن بیشترین تعداد بز در سریع ترین زمان ممکن، زمانی که برای اولین بار به بیوم رسیدید، دو بز را بدزدید و آنها را پرورش دهید.

البته می‌توانید در همانجا شروع کنید به جمع کردن این شاخ ها، اما با توجه به تعداد شاخ‌ها و این واقعیت که به screaming goat نیاز دارید، اگر همه شاخ‌ها را می‌خواهید، پرورش یک مزرعه بز واقعا براتون الزامیه.

minecraft-one-horned-goat

چطوری این شاخ هارو در Minecraft بگیریم؟

شاخ بز ممکن است پیچیده ترین mob drop در تمام Minecraft باشد. اگر در survival هستید، این احتمال وجود دارد که بزها به شما حمله کنند. هر ۳۰ تا ۳۰۰ ثانیه، بزها بررسی می کنند که آیا گروه های اطراف کاملاً ساکن بوده اند یا خیر. بز تلاش می‌کند تا آن mob را از بین ببرد. بنابراین، برای داشتن قوچ بز، باید کاملا بی حرکت بمانید. ممکن است کمی طول بکشد، اما اصلاً حرکت نکنید و در نهایت یکی از آنها برای شما خواهد بود.

اگر بز به شما برخورد کند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اما اگر بتوانید به موقع از مسیر خارج شوید و بز را به دیوار پشت سرتان بکوبید، شاخش را می‌اندازد. با این حال، این تنها در صورتی کار می کند که دیوار از loh، stone، packed ice، iron ore، copper ore یا emerald ore ساخته شده باشد.

minecraft-goat-about-to-charge

خوبه که این بلوک‌ها توسط شما قرار داده شوند اما بز باید به ماده‌ای برخورد کند که به طور طبیعی در محیط خانه‌اش ایجاد می‌شود تا شاخش بیفتد. اگر از هر بلوک دیگری غیر از موارد ذکر شده استفاده کنید، بز شاخش را نمی اندازد، حتی اگر به دیوار برخورد کند. همچنین لازم به ذکر است که بچه بزها به دلیل نداشتن شاخ در وهله اول نمی توانند شاخ بیاندازند.

بز مستقیماً به سمت شما می رود و سرش را پایین تر از حد معمول خم می کند. در این مرحله، از مسیر خارج شوید، بز حالا  قفل شده است، بنابراین شما آزاد هستید که سعی کنید و از آن طفره بروید. اگر موفق باشید، یک یا دو شاخ بز به شما داده می شود. گاهی اوقات بزها یک شاخ را از دست می دهند، گاهی اوقات هر دو را می اندازند.

با فرض اینکه مزرعه ای برای پرورش بزها ایجاد کرده اید، بهترین راه برای به دست آوردن شاخ در Minecraft این است که یک محوطه طولانی با دیوارهای ساخته شده از یکی از بلوک های بالا بسازید. یک بز را در انتهایش بذارید و در سمت دیگر بایستید. به خاطر داشته باشید که بزها می توانند خیلی زیاد بپرند، بنابراین هر جایی که بخواهید آنها را مهار کنید به دیوارهای بسیار بلند یا سقف نیاز دارید.

minecraft-pillager-outpost

اگر به نوع شاخی که میخواهید بگیرید اهمیتی نمیدید یه راه کمی ساده تر وجود دارد. ساختمان های بسیار کمیاب Pillager Outpost دارای شاخ بز در چسا خود هستند. هر Outpost در واقع دارای یک شاخ بز است. با این حال، فقط شاخ non-screaming goat را می توان از این طریق به دست آورد، یعنی که اگر مجموعه کامل هشت تایی را می خواهید این برای شما کافی نیست.

 

بیشتر بخوانید: ۵ نکته درباره Creepers در Minecraft که نمیدونستی

نوشته های مرتبط

4.4 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x