Resident Evil 4 Remake:نحوه شکست دادن Ramon.

Resident Evil 4 Remake:نحوه شکست دادن Ramon.

Resident Evil 4

بازیکنان Resident Evil 4 remake می‌توانند از این راهنما برای برتری بر یکی از Boss های سرسخت‌ بازی،Ramon Salazar استفاده کنند.

Resident Evil 4 Remake

Boss ،Ramon Salazar پرحرفی است که بازیکنان در Resident Evil 4 remake در پایان فصل ۱۲ با او می جنگند. برای یک شخصیت کوتاه، Ramon مقدار زیادی از Plaga را در بدن خود جای می دهد و به یکی از بزرگترین و وحشتناک ترین Boss های بازی تبدیل می شود.

Ramon همچنین به دلایل مختلف یکی از سخت‌ترین Boss های Resident Evil 4 است و بازیکنان باید برای نباختن، سخت مقاومت کنند. با این حال، با چندین استراتژی مختلف، او برای شکست دادن آن‌ قدر سخت نیست و بازیکنان همچنین می‌توانند چندین achievement باحال در این Boss Fight بدست بیاورند.

نکات مبارزه با Ramon

Resident Evil 4 Remake

یکی از دلایلی که نبرد با Ramon اغلب مشکل است این است که او به ندرت بی حرکت می ماند و در اتاق به سمت سکوهای بالا و پایین می چرخد. این باعث می‌شود که شلیک کردن به او با برخی از بهترین سلاح‌های کشنده برای Boss مانند تفنگ Stingray بسیارسخت باشه، اما فقط زمانی که Ramon متوقف شود شما می توانید از پتانسیل کامل این سلاح ها استفاده کنید.
چندین نکته برای فرار از حملات Ramon و شکست دادن سریعتر او وجود دارد:

از ستون ها برای کاور استفاده کنید

Resident Evil 4 Remake

Ramon اغلب اسید سیاه و قیر مانندی را تُف می کند و بخش زیادی از جون بازیکنان را می گیرد. به همین دلیل روی سکوی بالا بودن ایده خوبی نیست زیرا در فضای بیش از حد باز است، اگرچه بازیکنان در صورت تحت فشار اسید بودن می توانند از کناره ها برای امنیت بالا بروند. تا حد امکان تمرکز خود را روی استفاده از ستون ها برای پوشش و فرار از اسید بزارید.

از اسید های روی زمین دوری کنید

Resident Evil 4 Remake

اسید Ramon گاهی اوقات ماده های مرگباری را روی زمین ایجاد می‌کند که وقتی بازیکنان در نزدیکی آن‌ها قدم می‌زنند، به عنوان یک مین عمل می‌کند، بنابراین بهتر است از آنها دوری کنید یا از فاصله امن به آن ها شلیک کنید. هنگام فرار از حملات Ramon ممکن است به راحتی وارد یکی از این مین ها شوید، پس مراقب باشید.

نزدیک شوید

Resident Evil 4 Remake

وقتی که Ramon در فضای زیر نزدیک می شود یک اسلحه نزدیک زن مانند Shotgun یا assault rifle را استفاده کنید و مراقب حمله ی قدرتی او باشید چون لئون را به زمین می زند و می تواند کشنده باشد، تمام تیرهای خود را روی Ramon خالی کنید. با این حال، بازیکنان باید دهان باز و وحشتناک Ramon را هدف بگیرند زیرا این نقطه ضعف اوست.

زمانی که بازیکنان آسیب کافی وارد کنند، Ramon متوقف می‌شود و به بازیکنان فرصتی می‌دهد تا با چاقوی لئون یک حرکت خفن انجام دهند، این حرکت به چشم Ramon ضربه می‌ زند و آن را نابود می کند. بازیکنان باید این روند را تکرار کنند تا Ramon را از بین ببرند و در صورت نیاز می توانند مهمات خود را در بشکه ها پیدا کنند.

چگونه You Talk Too Much!’ Achievement’ باز کنید

resident-evil-4-remake-ramon-defeated

یک نارنجک را داخل دهان Ramon بیندازید تا You Talk Too Much!’ Achievement’ را باز کنید. نارنجک ها میانبری برای کشتن فوری نیستند، بلکه فقط آسیب بیشتری می رسانند و ممکن است به سرعت این Boss Fight کمک کنند. برخی از بازیکنان در حال آزمایش با پرتاب اشیاء دیگر به داخل دهان Ramon هستند تا اثرات آنها را آزمایش کنند، مانند Golden Eggs. وقتی بازیکنان Ramon را شکست می‌دهند، او چیزی بیش از یک جسد وحشتناک نیست، بنابراین کاری برای انجام دادن باقی نمی‌ماند جز اینکه tin of rouge او را بگیرید و از ساختمان خارج شوید.

با این حال، بازیکنانی که می خواهند تمام achievement های مربوط به Ramon را باز کنند، ممکن است بخواهند صندلی Ramon Salazar را نیز پیدا کنند و یک تخم مرغ به سمت نقاشی او پرتاب کنند. 

Resident Evil 4 Remake هم اکنون برای PS5، PS4، Xbox Series X/S و PC در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن آموزش های بیشتر به اینجا بروید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x