Survival Horror یک ژانر عالی برای Alan Wake 2 است.

Survival Horror یک ژانر عالی برای Alan Wake 2 است.

اشتراک گذاری :

پس از سال ها الهام گرفتن از این سبک و ارجاع به آن، Alan Wake 2 اولین بازی ترسناک بقای Remedy خواهد بود که ممکن است عالی باشد.

پس از سال‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌ها، سرانجام Remedy Entertainment Alan Wake 2، دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار بازی Survival Horror است، در The Game Awards 2021 معرفی کرد. سازنده فنلاندی درباره قصد خود برای بازگشت به Bright Falls و دنیای Alan Wake پس از پایان بازی اصلی با یک پیچ و تاب که اکنون بدنام به پایان رسید.

پس از آن، Remedy Connected Universe را ایجاد کرد، یک دنیای مشترک به سبک MCU که تقریباً تمام بازی‌های این استودیو در حال حاضر در آن قرار دارند.جالب ترین نکته ای که Sam Lake موسس استودیو به اشتراک گذاشته است این است که Alan Wake 2 اولین بازی Survival Horror خواهد بود.

alan wake 2 bright falls

Alan wake 2 بهترین بازی Remedy خواهد بود.

در حالی که آثار Remedy Entertainment هرگز از المان ترسناک دوری نکرده اند، این اولین پروژه ای خواهد بود که خود را به عنوان یک عنوان Survival Horror نشان می دهد و محتوای بسیار تیره تر از همیشه در یک بازی Remedy خواهد داشت. Alan Wake 2 انتخابی عالی برای آغاز دوره جدیدی از بازی های Survival Horror و برای Remedy Entertainment است.

یکی از نقاط قوت Remedy به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، چیز هایی که از آن الهام گرفته را با افتخار نشان می دهید، درست تا زمانی که برخی از اولین دیالوگ‌های گفتاری در Alan Wake اصلی نقل قولی از Stephen King است. Remedy مدت‌هاست که از بازی‌های دیگر الهام گرفته است، مانند سکانس‌های زمان گلوله Max Payne’s و سبک الهام‌گرفته از The Matrix.

Alan Wake یک بازی است که با درک تأثیرات آن تقویت می شود، به طوری که بسیاری از بازیکنان در زمان انتشار آن را «Twin Peaks of video games» نامیدند.یک نویسنده نمایش، Sam Lake بارها به عنوان تأثیرگذار اشاره کرده است. با در نظر گرفتن این تاثیر، به نظر می‌رسد که طرفداران تغییر حال و هوا از Alan Wake 2 چه نوع تغییر رنگی را می‌توانند انتظار داشته باشند، به نظر می‌رسد که احتمالاً از احیای برنامه تلویزیونی دهه ۱۹۹۰، Twin Peaks: The Return در سال ۲۰۱۷ الهام می‌گیرد.

Twin Peaks: The Return نمایشی به مراتب تیره‌تر از سریال اصلی است که بیشتر به عناصر سورئال آثار دیگر David Lynch’s مانند Eraserhead، Mulholland Drive و Inland Empire می‌پردازد. از آنجایی که مامور Dale Cooper در پایان بازی اصلی Twin Peaks و بیشتر بازی The Return خود را در Black Lodge گرفتار می‌بیند،

Alan Wake در پایان بازی اصلی و در طول توسعه AWE Control در Dark Place گیر افتاده است. علاوه بر این، در حالی که Cooper در دنیای واقعی جای خود را به یک داپلگانگری می‌دهد که طرفدارانش با نام «Mr. C، آلن ویک در پایان بازی اول با “Mr. Scratch، که توسط Remedy سال‌ها مدعی شده بود، در نظر گرفته شده است که یک شخصیت اصلی در ادامه بازی باشد.

از زمانی که مشخص شد Alan Wake، Quantum Break و Control همگی در یک جهان هستند، طرفداران این سوال را داشتند که Remedy چه زمانی عنوان بزرگ بعدی خود را خواهد داشت. گسترش AWE Control، داستان Alan Wake 2 را به حرکت درآورد و همچنین اولین رویداد متقاطع جهان را به نمایش گذاشت،

اما از بسیاری جهات همچنان احساس می‌کرد که Remedy با به تصویر کشیدن مجموعه‌ای از بازی‌های یکپارچه، جایگاه خود را پیدا کرده است. Alan Wake 2 احتمالاً نقطه اوج عناوین این استودیو خواهد بود، به همین دلیل منطقی است که Remedy در نهایت قدمی در ژانر Survival Horror بردارد.

از نقطه نظر روایی، Survival Horror ژانر عالی برای Alan Wake 2 است زیرا Alan را بیشتر در کشمکش بین روشنایی و تاریکی فرو می برد. Alan که در تاریکی، مظهر واقعی شرارت به دام افتاده است،

باید با شخصیت بدبین خود مبارزه کند تا خود را سرپا نگه دارد و در نهایت فرار خود را بنویسد. این روایت احتمالاً به بسیاری از مشکلاتی که بازیکنان با این شخصیت دارند، می پردازد، شخصیتی که عمداً به عنوان یک قهرمان تا حدی نامطلوب نوشته شده است، در حالی که بیشتر به Control و پروژه های احتمالاً آینده Remedy متصل می شود.

Survival Horror ژانری است که Remedy برای مدت‌ها دور آن بوده است و برای اولین بار شور و اشتیاق خود را به این ژانر در نمایش‌های تلویزیونی درون‌جهانی الهام گرفته از The Twilight Zone Max Payne’s نشان داد. اینها از آن زمان به بخش اصلی پروژه های Remedy تبدیل شده اند.

Alan Wake اولین تلاش اختصاصی استودیو برای بیان داستانی با مضامین ترسناک بود، و در حالی که Quantum Break تمرکز بیشتری روی اکشن داشت، Control با تأکید بر سورئالیسم و شدت، همه چیز را به حالت اولیه بازگرداند. Remedy نتوانسته است علاقه خود به این ژانر را پنهان کند، اگر بخوایم بگیم فقط یه استودیو آماده‌ی پیاده کردن این ژانر به نحو احسن باشه. اون، Remedy Entertainment است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x