تاریخ انتشار The Gunk رسما اعلام شد

تاریخ انتشار The Gunk رسما اعلام شد

تاریخ انتشار The Gunk رسما اعلام شد و در اولین روز عرضه روی XBOX Gme Pass  در دسترس خواهد بود

اگر بی صبرانه منتظر عرضه ی بازی The Gunk بوده اید، دیگر نیازی نیست خیلی بیشتر منتظر بمانید زیرا Image & Form Games تاریخ انتشار رسمی بازی را اعلام کرده اند.

بازی The Gunk در تاریخ ۲۵ آذر به صورت رسمی عرضه خواهد شد

تاریخ انتشار The Gunk رسما اعلام شد

تیم سازنده فرنچایز SteamWorld برای اولین بار بازی اکتشافی آینده خود را با نام The Gunk در طول نمایشگاه بازی های ایکس باکس در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد.

Image & Form Games حدود یکسالی بود که دید گیمرها فاصله گرفته بود و توجه کمتری به این شرکت میشد تا اینکه با بازی The Gunk این سکوت را شکست و دوباره در کانون توجه ها قرار گرفت.

در جریان استریم Xbox Gamescom 2021 که در ماه اوت برگزار شد، مشخص شد که عنوان انحصاری Xbox در ۱۶ دسامبر امسال منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار The Gunk رسما اعلام شد

 XBOX در صفحه توییتر خود اعلام کرد:

” ما بسیار هیجان‌زده هستیم که سرانجام تاریخ انتشار The Gunk رسما اعلام شد، بازی انحصاری موردانتظار ما توسط سازندگان فرنچایز SteamWorld توسعه داده شده و به زودی عرضه خواهد شد “

“این بازی در تاریخ ۱۶ دسامبر(۲۵ آذر) برای مشترکان Game Pass در دسترس خواهد بود” 

همانطور که در بالا ذکر شد، The Gunk در روز راه اندازی فقط برای مشترکین Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. شرکت توسعه دهنده ی بازی محصول خود را این گونه توصیف میکند:

” این بازی یک اکشن ماجراجویی سوم‌شخصی درباره دو نفر به نام های Rani و Becks است که به سیاره های مختلف سفر میکنند تا با گروه هایی که امنیت سیاره های بازی را در مورد تهدید قرار میدهند مبارزه کنند، همچنین شما در طول بازی شما میتوانید منابع ارزشمند را استخراج و یا پیدا کنید و از آنها برای ارتقای تجهیزات خود استفاده کنید “

تاریخ انتشار The Gunk رسما اعلام شد

در حالی که منتظر انتشار The Gunk در ماه آینده هستید، میتوانید در مورد عنوان دیگر شرکت Image & Form Games، یعنی SteamWorld Headhunter، که به تازگی در نمایشگاه Thuderful Games معرفی شده است، بخوانید.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x