Stalker 2 Development Resumed

ساخت بازی Stalker 2 از سر گرفته شد

GSC Game World بعد از ۲ ماه روند ساخت Stalker 2 را استارت زد

STALKER 2

زمانی که روسیه حمله  خود به اوکراین را آغاز کرد، GSC Game World مجبور شد توسعه بازی آینده Stalker 2 را متوقف کند. طبق گزارش‌ها، این شرکت بعداً ادامه توسعه بازی را به چک منتقل کرد، اما اطلاعات زیادی در دست نیست. اکنون به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده، ساخت بازی را از سر گرفته است، تقریباً دو ماه پس از توقف آن!

این خبر از طریق کانال رسمی Discord بازی Stalker 2 منتشر شد، جایی که یکی از طرفداران پرسید که آیا توسعه بازی آغاز شده است؟در  پاسخ یکی از کارمندان GSC Game World فقط گفت: “ادامه دارد”. در حالی که این پاسخ از سوی یکی از کارمندان شرکت آمده است، هنوز بیانیه رسمی وجود ندارد.

STALKER 2

آخرین باری که چیزی در مورد Stalker 2 شنیدیم در آپریل بود، زمانی که دولت روسیه وب سایت رسمی بازی را مسدود کرد زیرا از بازدیدکنندگان خواسته بود در مواقع ضروری از اوکراین حمایت کنند. این وب سایت توسط دفتر دادستان کل روسیه مسدود شده بود زیرا در سایت بنری وجود داشت که کاربران را به حمایت از اوکراین دعوت می کرد.

دفتر مرکزی GSC Game World در پایتخت اوکراین، کیف مستقر بود. اما متأسفانه، این شهر یک هدف اصلی برای تهاجم روسیه بود و این شرکت را مجبور کرد که دفاتر و توسعه کلی خود را به چک منتقل کند. شاید این انتقال اکنون تکمیل شده باشد و تیم برای از سرگیری توسعه Stalker 2 آماده شده باشد.

STALKER 2

متأسفانه دانستن چیزی به طور قطعی سخت است، زیرا در حال حاضر عوامل متعددی در بازی وجود دارد. امیدواریم این شرکت بتواند آرامش و قدرتی را که بدون شک برای ادامه آن نیاز دارد، پیدا کند.

این شرکت در ابتدای جنگ با این بیانیه از متوقف شدن توسه بازی خبر داد:

در ۲۴ فوریه، روسیه به اوکراین اعلان جنگ داد و راکت ها، تانک ها و سربازانش را به سرزمین ما فرستاد. کشور ما مجبور است دوباره برای موجودیت خود بجنگد. به نظر می رسد این بهای آزادی است. اکنون ما در تلاش هستیم تا به کارمندان خود و خانواده های آنها کمک کنیم تا زنده بمانند. این توسعه بازی به حاشیه رفته است. اما قطعاً ادامه خواهیم داد؛ پس از پیروزی! زنده باد اوکراین!

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x