نسل جدید Cyberpunk 2077 و Witcher 3

نسل جدید Cyberpunk 2077 و Witcher 3 در راه است

نسل جدید Cyberpunk 2077 و Witcher 3 در راه است و شرکت توسعه دهنده ی این بازی ها یعنی CD Projekt Red در حال توسعه این بازی ها برای کنسول های نسل نهم است.

نسل جدید Cyberpunk 2077 و Witcher 3

CD Projekt Red اعلام کرده است که زمان بیشتری را صرف توسعه نسخه های جدید دو بازی بزرگ خود یعنی Cyberpunk 2077 و Witcher 3 برای آخرین نسل کنسول های بازی می کند.

PlayStation 5 و Xbox Series X/S نسخه های بهینه شده Cyberpunk 2077 و The Witcher 3: Wild Hunt سال آینده دریافت خواهند کرد.

نسخه به روز شده Cyberpunk 2077 در نیمه ی اول سال ۲۰۲۲ عرضه می شود، در حالی که طرفداران Witcher 3 باید تا نیمه ی دوم این سال منتظر بمانند تا با Geralt of Rivia روی جدیدترین سخت افزار کنسول ها ماجراجویی کنند.

نسل جدید Cyberpunk 2077 و Witcher 3

عجیب نیست که CD Projekt Red وقت بیشتری را صرف توسعه بازی های محبوب خودش کند، برای مثال Cyberpunk 2077 سالها قبل از انتشار سر و صدای زیادی به پا کرد ولی در هنگام عرضه، به دلیل مشکلات فنی و نارضایتی های بسیار زیاد بازیکنان از پورت های کنسول ، نسخه پلی استیشن ۴ از فروشگاه دیجیتال پلی استیشن خارج شد تا بهبود هایی را روی بازی خود اعمال کند و این موضوع درس عبرتی برای این کمپانی بزرگ شده تا وقت بیشتری را برای بهینه سازی و توسعه بازی های خود صرف کند. 

نسل جدید Cyberpunk 2077 و Witcher 3

شایان به ذکر است که بازی Cyberpunk 2077 در کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، پیشرفت های زیادی در زمینه گرافیک و جلوه های بصری و FPS و FRAME RATE خواهد داشت.

Cyberpunk 2077 هم اکنون روی PC , PS4 , XBOX SERIES S در دسترس و قابل بازی کردن است.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x