آخرین اخبار سیزن escape بازی apex legends

آخرین اخبار سیزن escape بازی apex legends

با رونمایی از تریلر گیمپلی سیزن escape، از سیر تا پیاز این سیزن رو آوردیم براتون. با آخرین اخبار سیزن جدید بازی apex legends با ما همراه باشید.

نقشه ی جدید به نام storm point

storm point

با آمدن سیزن escape، یک نقشه ی جدید کنار نقشه های kings canyon، worlds edge و olympus به بازی اضافه می شود به نام storm point که طبق گفته ی سازندگان، بزرگترین نقشه ی بازی هستش.

ویژگی مخصوصی که این نقشه دارد wildlife یا همان حیات وحش آن است، این نقشه با داشتن nest هایی دور تا دور خود یک المان pve به بازی apex legends اضافه می کند که فعلا قرار است مخصوص خود این نقشه باشد.

اما این nest ها چیست؟

در هر بازی نقاطی از نقشه ی storm point دارای لانه هایی می شوند که در این لانه ها prowler ها (یک نوع جاندار در دنیای apex) و یا عنکبوت هایی در آنجا مشغول به زیستن هستند که شما می توانید توجه آنها را به خود جلب کنید و به سمت دشمنان خود ببرید. 

prowler

البته بهتره که حواستون به اطراف خودتون نیز باشه چون دشمنان شما نیز به همین فکر هستند.

دیگر نکته ای که این نقشه را جالب می کند حذف jump tower ها از این نقشه است، البته جایگزینی به اسم gravity cannons در بازی قرار گرفته.

gravity canon

در سیزن escape داخل storm poin، این gravity cannon ها شمارو به جهت مشخصی از نقشه پرتاب می کنند و شما مثل jump tower ها آزادی انتخاب مسیر ندارید، اما در موقع پرتاب می توانید از سلاح ها و قابلیت های شخصیت خود استفاده کنید.

رونمایی از اسکین tier 100 برای سلاح prowler 

prowler tier 100

اطلاع زیادی در مورد محتوای داخل battlepass نداریم اما جدا از apex pack ها و loading screen ها که در همه ی battlepass ها موجود است، از اسکین tier 100 سیزن escape رونمایی شده که مخصوص سلاح prowler است و تصویر آن را در عکس بالا می توانید مشاهده کنید.

اسلحه ی جدید C.A.R SMG

car smg

همانطور که در مقاله ی رونمایی از سیزن جدید apex legends گفتیم، در سیزن escape یک سلاح جدید به بازی اضافه می شود به نام C.A.R SMG.

این سلاح همانطور که از اسمش پیداست، در دسته ی Smg ها قرار می گیرد اما یک ویژگی مخصوص به خود دارد. این smg به شما توانایی تغییر بین heavy ammo که rate of fire کمتر ولی damage بیشتری دارد

heavy ammo car smg

و یا light ammo که damge کمتر ولی rate of fire بیشتری را دارد می دهد

car smg light ammo

با این smg شما می توانید ترکیب های مختلفی با سلاح های خود درست کنید، و یا اگر تیر کم دارید با دو نوع مختلف می توانید این سلاح را پر کنید.

رونمایی کامل از ASH

ash face mask

بالاخره از ash و قابلیت های این شخصیت در تریلر escape به طور کامل رونمایی شد که بعضی ها طبق لیک ها درست بوده و بعضی ها شامل یک سری تغییرات بوده

قابلیت های این شخصیت به صورت زیر است:

  • passive: marked for death

Ash marked for death

شخصیت ash در سیزن escape تمامی death box های داخل بازی را در نقشه می تواند ببیند و با زدن دکمه interact بر روی death box، جا و تعداد دیگر بازیکنان زنده ی آن تیم را برای تیم خود مشخص می کند.

  • tactical: arc snare

arc snare

این قابلیت را در مقاله ی رونمایی از سیزن جدید apex legends به نام arc ball لیک شده بود اما با رونمایی قابلیت arc snare، فهمیدیم که این قابلیت بسیار بهتر عمل می کند.

ash با این قابلیت یک data knife به زمین پرت می کند که و هر کس که در محیط آن باشد دچار slow effect می شود و به سمت data knife کشیده می شود.

  • ultimate: phase breach

phase breach

همانند شخصیت wraith در بازی apex legends، شخصیت ash با این قابلیت خود یک portal بوجود می آورد اما برخلاف wraith او ابتدا به سمتی که می رود dash می کند و پس از آن یک portal یک طرفه به جا می گذارد.

با یک نقشه ی جدید و قابلیت های جدیدتر، سیزن escape قرار است که به یکی از جالبترین سیزن های بازی apex legends تبدیل شود.

در ادامه با تریلر سیزن escape بازی apex legends با ما همراه باشید:

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید 

ممنون که با ما همراه بودید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x