apex escape

از سیزن جدید apex legends رونمایی شد

با آخرین stories from the outlands از سیزن جدید apex legends رونمایی شد با ما در مورد تغییرات این سیزن همراه باشید.

رونمایی از legend جدید: ash

apex ash

شخصیت ash در بازی titanfall 2 نیز وجود داشت و تیزرهای بسیار کوتاهی در سیزن های قبل، باعث شد که این شخصیت گوینده ی مد arenas باشد.

اما با جدید ترین stories from the outlands بازی apex legends، این شخصیت به بقیه ی legend های داخل بازی می پیوندد، اما سوالی که ایجاد می شود این است که آیا ash هنوز گوینده ی مد arenas بازی apex legends خواهد ماند یا خیر.

قابلیت های این شخصیت طبق لیک هایی که بدست آمده، به صورت زیر است:

  • passive: marked for death

شخصیت ash تمامی death box های داخل بازی را در نقشه می تواند ببیند و با زدن دکمه interact ( در کنسول های مختلف این دکمه متفاوت است) بر روی death box، جا و تعداد دیگر بازیکنان زنده ی آن تیم را برای تیم خود مشخص می کند.

  • tactical: arc ball

ash با این قابلیت یک توپ شارژ شده از الکتریسیته را به سمت دشمنان خود پرتاب می کند که نه تنها آنها را آرام می کند، بلکه پس از مدتی دشمنان را به سمت توپ می کشاند.

  • ultimate: phase breach

همانند شخصیت wraith در بازی apex legends، شخصیت ash با این قابلیت خود یک portal بوجود می آورد اما برخلاف wraith او ابتدا به سمتی که می رود dash می کند و پس از آن یک portal به جا می گذارد. (با آمدن سیزن این قابلیت را در مقاله ای جداگانه بیشتر توضیح می دهیم)

شایعه هایی از نقشه ی جدید

طبق اخبار و تیزر هایی که در داخل بازی apex legends لیک شده، احتمالا این سیزن شاهد یک نقشه ی جدید در مد battle royale هستیم که اسم آن در فایل های لیک شده paradise است.

البته در روز های آینده یک تریلر از گیم پلی این سیزن، از respawn دریافت می کنیم که در آن قابلیت های ash، به همراه قسمت هایی از این نقشه ی جدید مشاهده می کنیم.

اسلحه ی جدید به نام C.A.R SMG

C.A.R s,

طرفداران بازی titanfall 2 با این SMG آشنا هستند و با اضافه شدن آن به بازی apex legends ممکن است که یکی دیگر از سلاح های داخل بازی به care package اضافه شود.

همیشه قبل از لانچ هر سیزن، یک developer live stream از سمت سازندگان apex legends داریم که در آن بیشتر در مورد اسلحه های جدید که به بازی اضافه می شوند صحبت می شود که در مقاله ای جداگانه پس از live stream آن را بررسی می کنیم.

battle pass و ranked split جدید

apex ranked

با شروع هر سیزن ما شاهد پایین آمدن rank بازیکنان هستیم که به آن ranked split می گویند و با شروع این سیزن نیز rank پلیر ها در جایگاه های مختلف تغییر پیدا می کند.

همه ی سیزن های بازی apex legends دارای battle pass بوده و این سیزن جدا از آن نیست. البته فعلا در مورد محتوای داخل battle pass چیزی نمی دانیم  جز آنکه این battle pass همانند قبلی ها اسم سیزن خود را دارند (اسم battle pass و سیزن escape می باشد) اما در روز های آینده با یک تریلر مخصوص برای battle pass اسکین های جدید را مشاهده می کنیم.

جدیدترین stories from the outlands

stories from the outlands

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، شخصیت ash از طریق stories from the outlands (انیمیشن های داستانی apex legends) برای سیزن جدید بازی تایید شد که شما می توانید در ادامه این انیمیشن را مشاهده کنید:

هنوز خبرهای زیادی برای این سیزن apex legends در راه است اما با اضافه شدن ash به این بازی شما می توانید یک تغییر بزرگ را احساس کنید، هم در داستان بازی و هم در گیم پلی آن.

ممنون که ما همراه بودید اگر که دنبال اخبار بیشتر هستید به این لینک بروید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x