Baldurs Gate 3 احتمالاً در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد

Baldurs Gate 3 احتمالاً در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد:

Baldurs Gate 3

Baldurs Gate 3 استودیوی Larian احتمالا در سال ۲۰۲۳ پس از سال‌ها توسعه، از جمله زمان صرف شده در Early Access، منتشر خواهد شد.

این خبر از طریق PCGamesN منتشر شده است که اخیراً با سرپرست Larian Swen Vincke در مورد وضعیت RPG صحبت کرده است. به گفته وینکه، تیم به یک سال دیگر توسعه نیاز دارد، اما امسال آخرین سال کامل مورد نیاز برای کار روی بازی خواهد بود.

وینکه گفت: «وقتی آماده شد آن را منتشر خواهیم کرد. منظورم این است که هدف اصلی در اینجا کیفیت است: بازی در سطح کیفی که باید باشد. با این اوصاف، ما فکر می کنیم که هنوز یک سال برای انجام آن زمان نیاز داریم. اما سال آخر خواهد بود. ما به پایان آن می رسیم.»

هنگامی که از وینک در مورد راه اندازی سوال شد، وینک به PCGamesN گفت که “احتمالاً امسال نیست، اما خیلی دیرتر از آن نخواهد بود.” به نظر می رسد که ۲۰۲۲ از جدول خارج شده است، اما ۲۰۲۳ یک شرط مطمئن است. البته، هر اتفاقی ممکن است بین این لحظه و آن زمان رخ دهد که بتواند انتظارات عرضه را به عقب براند، اما به نظر می رسد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، همه ما سال آینده نسخه نهایی Baldur’s Gate 3 را بازی خواهیم کرد.

در همین حال، در مورد این به‌روزرسانی Baldurs Gate که شامل مکانیک‌های جدید «تغییر بازی»، نقش‌آفرینی دقیق و موارد دیگر می‌شود، بخوانید و سپس کلاس Druid را که اخیراً اضافه شده است، همراه با گزینه تاس بارگذاری شده، سینماتیک بهتر و عملکرد چند نفره بررسی کنید. . پس از آن، این کاور فوق‌العاده از Baldur’s Gate 3 را با نام «Down By The River» تماشا کنید.

 Baldurs Gate 2

BG2EE حتی شبیه نسخه ۲۰۰۰ است، تا کات سین ها (که متاسفانه در Baldurs Gate Enhanced Edition سال گذشته جایگزین شدند).

راه‌اندازی نسخه اصلی میزان کاری که Beamdog در اینجا انجام داده را نشان می‌دهد، زیرا در روزهایی طراحی شده بود که ما به وضوح در همسایگی ۸۰۰×۶۰۰ طراحی شده بود.

با این حال، با نسخه پیشرفته، نسخه کلاسیک Baldurs Gate با وضوح‌های امروزی به راحتی اجرا می‌شود و از قابلیت خوش‌آمدگویی برای بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی به‌صورت دلخواه پشتیبانی می‌کند.

اگرچه پیکسل‌سازی حاصل از بزرگ‌نمایی به‌عنوان یادآوری بی‌رحمانه از اینکه چرا Baldurs Gate در ابتدا قصد داشت دوربین را ثابت نگه دارد، استفاده می‌کند، اما تصاویر محیطی در طول سال‌ها به خوبی حفظ شده‌اند.

ترفندهای متعدد دیگر فراوان است.

دیگر لازم نیست هر بار که می‌خواهید ذخیره کنید، Escape را بزنید.

یک گزینه ذخیره سریع جدید به شما این امکان را می دهد که بدون وقفه در سرعت عمل، خود را برای حملات نادرست آماده کنید.

در جاهای دیگر، یک منوی راهنما جدید برای بازیکنانی که امکانات آموزشی فوق‌الذکر را ندارند راهنمایی می‌کند و یک گزینه غارت سریع از دردسرهای قدیمی کلیک کردن بی‌پایان روی صفحه برای جمع‌آوری غنائم نبرد جلوگیری می‌کند. Beamdog همچنین افزونه Black Pits را که برای اولین نسخه پیشرفته طراحی کرده بود، به‌روزرسانی کرد، که به بازیکنان جدید اجازه می‌دهد بدون نگرانی در مورد داستان، افراد بد را بکشند.

هنوز هم کمی بیشتر از یک حالت میدانی ساده است، اما اکنون دشمنان چالش برانگیزتر به نظر می رسند و من یک بار دیگر آن را به عنوان یک آموزش موقت برای کنترل شش عضو حزب من در بازی اصلی مفید یافتم.

همه اضافات راحت هستند، اما به خودی خود کافی نیست که جانبازان هزینه حدود دو برابر نسخه اصلی را توجیه کنند (همانطور که در فروشندگانی مانند GOG.com یافت می شود)، که در آن یک دهه به اضافه مودها و وصله ها بسیاری از موارد آن را اصلاح کرده اند.

کاستی ها در عوض، جذابیت واقعی نسخه Beamdog برای تازه واردان در داستان چند ساعته ارائه شده از طریق چهار شخصیت جدید نهفته است.

 

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x