Call Of Duty

کاهش فروش ۴۰ درصدی Call Of Duty در بریتانیا

Call Of Duty با کاهش فروش ۴۰ درصدی در بریتانیا مواجه شده است

Call of Duty: Vanguard در اوایل این ماه با استقبال نسبتاً کمی عرضه شد. بررسی ها متوسط بوده اند و به نظر می رسد هیجانات آنلاین کمتر از همیشه است. داده‌های فروش در بریتانیا اکنون به ما نگاهی اجمالی به عملکرد واقعی بازی می‌دهدو این امکان را به ما میدهد تا آن به اصطلاح “هایپ” ایجاد شده حول بازی را کنار بگذاریم. نتایج اعلام شده است و خبر خوبی برای Activision نیست.

قبلاً شاهد بودیم که فروش فیزیکی Call of Duty: Vanguard نسبت به سال گذشته در بریتانیا ۲۳ درصد کاهش یافته است. اکنون، ما داده‌های فروش دیجیتالی را نیز در اختیار داریم و بازی آنطور که بسیاری پیش بینی میکردند در فروش موفق نبوده است. فروش دیجیتالی بازی Call of Duty: Vanguard  نشان دهنده کاهش ۴۴ درصدی این بازی است. در مجموع، این بدان معناست که فروش Call of Duty نسبت به سال گذشته در بریتانیا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

Call Of Duty

کاهش خیره کننده سال به سال فروش فرنچایز COD در بریتانیا، Vanguard را بدترین عرضه COD از زمان Call of Duty 4: Modern Warfare در سال ۲۰۰۷ می کند. این برای Activision بسیار ناراحت کننده است. افت فروش در مقایسه با سایر بازی های این فرنچایز حتی بدتر است. اولین بازی Black Ops در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و رکورد بزرگترین بازی Call of Duty را در اختیار دارد. Vanguard  نیز ۲۰۰ درصد کمتر از Black Ops یک دهه پیش فروش داشته است.

احتمالات مختلفی وجود دارد که چرا Vanguard در بریتانیا بسیار ضعیف فروخته است. معرفی کنسول های نسل جدید، محبوبیت Warzone و بررسی‌های نادقیق همگی می‌توانند مقصر باشند. باید ببینیم که بازی در کشورهای دیگر چگونه بوده است، اما بریتانیا یکی از بزرگترین بازارهای فرنچایز COD است، بنابراین روند نگران کننده ای برای این سری است.

اگر شما موفق  به بازی این سری از سری بازی های COD شدید، آیا آن را رضایت بخش میدانید؟

قبلا در ما در گیمریما نقد و بررسی مفصلی برای این بازی انجام داده ایم که میتوانید آن را اینجا بخوانید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x