Cyberpunk 2077

آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077 بزودی منتشر میشود

Cyberpunk 2077

بزودی منتظر آپدیت “بزرگ” Cyberpunk 2077 باشید

CD Projekt یک به‌روزرسانی در مورد ادامه توسعه  Cyberpunk 2077 ارائه کرده است که تأیید می‌کند یک «به‌روزرسانی بزرگ» در کنار نسخه‌های نسل بعدی این بازی در سه ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

به عنوان بخشی از گزارش سه ماهه سوم خود در سال ۲۰۲۱، CD Projekt گفت که در حال حاضر به سختی در حال کار روی نسخه‌های PlayStation 5 و Xbox Series X/S Cyberpunk 2077 است که ابتدا قرار بود در همین سال یعنی ۲۰۲۱ عرضه شود ولی استودیو آن را به اوایل ۲۰۲۲ موکول کرد و اینها با یک “به روز رسانی بزرگ” برای همه سیستم عامل ها همراه خواهند بود.

CD Projekt هنوز جزئیاتی را ارائه نکرده است، اما Cyberpunk از زمان انتشار در سپتامبر، به‌روزرسانی دریافت نکرده است. اولین – و تا به امروز، تنها – DLC رایگان آن با به روز رسانی گسترده  آگوست، به شکل دو jacket جدید و یک ماشین جدید به نام Quartz Bandit وارد شد.

CD Projekt همچنین مجدداً تأیید کرد که کار بر روی اولین بهبود بزرگ پولی Cyberpunk در حال انجام است، همانطور که توسعه نسخه نسل بعدی آن از The Witcher 3 ادامه دارد و نوید بخش‌هایی مانند ray-tracing و زمان بارگذاری سریع‌تر را می‌دهد. البته دومی نیز از امسال به تعویق افتاد و اکنون انتظار می‌رود که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، یعنی در هر زمانی بین آوریل تا پایان ژوئن، عرضه شود.

علیرغم تاخیرهای قبلی، CD Projekt می گوید که نسخه های نسل بعدی Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 در حال حاضر “در مسیر رسیدن به تاریخ هدف خود هستند”.

در جای دیگر، توسعه دهنده تأیید کرد که تعدادی پروژه جدید در دست کار دارد که در حال حاضر در مراحل “تحقیق و بررسی” توسعه هستند. این کار تحقیق و توسعه اولیه، همراه با توسعه مداوم Cyberpunk 2077، به عنوان کمک به کاهش سال به سال سود خالص اشاره می کند.

علیرغم نارضایتی های عمومی Cyberpunk 2077 از زمان عرضه، CD Projekt افزایش ۴۰ درصدی درآمد فصلی را به ۱۴۴ میلیون PLN (حدود ۲۶ میلیون پوند) گزارش کرده است. تبلیغات اخیر با تخفیف ۵۰ درصدی باعث شد که بازی RPG علمی تخیلی در جایگاه دوم فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های Steam قرار بگیرد و باعث شد تا تعداد زیادی از بازیکنان نظرات مثبتی به بازی داشته باشند.

به نظر میرسد توسعه دهندگان بالاخره توانستند مشکلات بازی را برطرف کنند و نظر مردم را دوباره جلب کنند.

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ بازی RPG  که همین الان باید بازی کنید

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x