جدید ترین آپدیت بازی Cyberpunk 2077 پچ ۱٫۳ این بازی هست که همون طور که خبراش میاد این بازی دیگه قابل بازی شده اما تقریبا ۱۰ ماه از انتشار بازی Cyberpunk 2077 می گذره و لانچ این بازی به اندازه مورد انتظار خوب نبود بلکه برای بعضی ها نا امید کننده بود.

طبق قولی که CDPR سازنده این بازی داده بود با آپدیت های زیادی طی ۲۰۲۱ این بازی رو به حد انتظار برسونن اما تا الان که آپدیت هایی اومده چه چیز هایی به بازی اضافه شده و چه تغییراتی داشته. پس ما هم اینجا خلاصه ای به همه آپدیت های Cyberpunk 2077 می اندازیم و نگاهی کامل داریم به جدید ترین آپدیت اون پس با ما با تغییرات آپدیت های Cyberpunk 2077 همراه باشید.

پچ ۱٫۰۲ و ۱٫۰۳

یکی از اولین آپدیت های Cyberpunk 2077 آپدیت ۱٫۰۲ و ۱٫۰۳ بود که پچ روز اول هستن این پچ آپدیتی بودن برای تغییراتی که بازی روز اول داشت نسبت به ورژنی که استریمر ها قبل از انتشار بازی داشتند و اوضاع بازی زیاد خوب نبود و تمام استریمر ها فقط طی استریم می گفتند که این بازی بدون آپدیت هست و درتس میشه ولی این رو آپدیت چیز خاصی رو درست نکرد.

پچ ۱٫۰۴ و ۱٫۰۵ و ۱٫۰۶

بعد از گذشت چند روزی CDPR سریعا دست به کار شد و آپدیت بعدی از آپدیت های Cyberpunk 2077 رو که پچ ۱٫۰۴ میشه منتشر کرد که برخی باگ های ریز مراحل رو درست کردن و برخی مشکلات فنی مثل کرش کردن بازی به طور مداوم در کنسول های نسل هشتم .

آپدیت های ۱٫۰۵ و ۱٫۰۶ هم چیز خاصی برای نشون دادن نداشتن به جز درست شدن عکس العمل نشون دادن npc ها و بهینه تر شدن بازی ولی باز هم بازی سرشار از مشکلاتی بود که واقعا بازی روی کنسول های نسل هشتم قابل بازی نبود.

پچ ۱٫۱

Patch 1.1 Cover

یکی از آپدیت های Cyberpunk 2077 مهم که بعد از گذشت نزدیک به دو ماه اومد آپدیت ۱٫۱ بود که حجم ۱۰ گیگی هم داشت که مشکلات ریز بسیار بسیار زیادی رو از محیط بازی و مراحل فرعی بازی درست کرد  تقریبا دیگه بازی روی کنسول های نسل هشتم بازی مشکل کرش کردن نداشت برخی مشکلات بازی با درایو انویدیا داشت هم حل شد اما هنوز مشکلات بهینه سازی بازی درست نشده بود. جدا از تمام این موارد این پچ همراه خودش باگ های جدیدی هم آورد که خوشبختانه در پچ ۱٫۱۱ و ۱٫۱۲ درست شد باگ های جدید.

پچ ۱٫۲

Patch 1.2 Cover

این پچ تقریبا همون پچی از بین آپدیت های Cyberpunk 2077 که خیلی ها منتظرش بودن این پچ بهینه سازی روی کنسول ps4 رو خیلی بهتر کرده بود و تمرکز این پچ بیشتر سر ps4 بود دیگه بازی قابل بازی بود و دیگه خبری از افت فریم و کرش های مداوم روی ps4 نبود لیست بسیار بلند بالایی هم از باگ های درست شده از این بازی در این پچ نوت بود طبق گفته CDPR دیگه مشکل بزرگ پلیس ها در بازی رفع شده بود تا حدودی و مشکل ماشین ها هم رفع شده بود ولی باز جای کار داشتن اما هنوز این بازی اون بازیی نشده بود که همه منتظرش بودن و هنوز خیلی جای کار داشت.

بعد از مدتی هم پچ ۱٫۲۱ و ۱٫۲۲ منتشر شد که باز هم خبر هیجان انگیزی در اونا نبود و فقط رفع باگ بود بازی.

پچ ۱٫۳

Patch 1.3 Cover

بالاخره بعد یک مدت طولانی از پچ ۱٫۲۲ یک آپدیت جدید به آپدیت های Cyberpunk 2077 اضافه شد که جدید ترین آپدیت هم هست یکی از بزرگترین آپدیت ها هم هست دیگه در این آپدیت تمام مشکلات نام برده کامل درست شدن بازی روی تمام کنسول های نسل هشت قابل بازی هست و وضع بازی از اون چیزی که بود خیلی خیلی بهتر شده وضع ماشین ها خیلی بهتر شد مپ بازی موقع رانندگی خیلی بهتر شده بود و دیگه باگی تو بازی نیست که مانع بازی کردن شما بشه در ادامه می پردازیم به لیستی از مهمترین اتفاقات پچ ۱٫۳

محتوای اضافی

این پچ اولین محتوای اضافی بازی از بین آپدیت های Cyberpunk 2077 هم شامل میشه که این محتوای اضافی شامل لباس و ظاهر جدید برای جانی سیلور هند هست و تعدادی لباس جدید برای v و طرح های جدید برای برخی وسایل نقلیه.

New Jonny Look

بهبود ها

سطح زوم minimap را هنگام رانندگی بهبود می بخشد ، به طوری که بزرگنمایی بیشتر و حرکت آسان تر می شود.

شما می تونید از این به بعد پرک ها خودتون رو ریست کنید و از اول درست کنید و اونا رو بچینید و این می تونه باعث این بشه که شما سبک جدیدی از بازی رو شروع کنید.

تعداد سیو هایی که می تونید داشته باشید دو برابر شده.

بهبود بسیار بالای NPC ها برای مثال عکس العمل پلیس ها بسیار بهتر شده.

مشکل آینه هم در بازی حل شده

بهینه شدن بازی

طی این آپدیت دیگه در کنسول xbox one این بازی بسیار استیبل تر شده و فریم ریت بسیار بهتری رو ارائه میده و در کنسول ps4 بازی به صورت فیکس ۳۰ فریم بازی کنید

ابن پچ لیست بسیار بلندی از رفع باگ هم داره که مشکلات بسیار ریزی از مراحل فرعی هم رفع می کنه.

به طور کلی

بعد از این همه آپدیت های Cyberpunk 2077 بالاخره داره تبدیل میشه به اون بازیی که باید میشد اما هنوز خیلی ها هنوز منتظر آپدیت رایگان نسل نهم بازی و محتوای اضافی یا همون DLC هایی که قولش رو داده بودن هستن چون همون طور که CDPR گفته این بازی زمانی اون بازی میشه که بخوان بهش افتخار کنن وقتی هست که آپدیت نسل نهم  این بازی بیاد و به قولی که این بازی دوباره منتشر میشه.

V New Look

همون طور هم که CDPR گفته مولتی پلیر این بازی هم به صورت جداگونه در دست ساخته و فقط زمان لازمه برای ساختش و گفته شده که آپدیت نسل نهم این بازی اواخر امسال میاد ولی مولتی پلیر این بازی فعلا تا امسال خبری ازش نیست.

من خودمم به شخصه کاملا منتظر آپدیت نسل نهم این بازی و مولتی پلیر این بازی هستم که دوباره این بازی رو بازی کنم و نقد نسخه نسل نهم این بازی رو می تویند وقتی که منتشر شد از بخش نقد و بررسی سایت گیمریما ببینید.

وقتی که من خودم این بازی رو بازی کردم پچ روز اول این بازی رو بازی کردم و واقعا با یک بازی کاملا سطح بالا رو به رو بودم و داستان و محیط و موسیقی بازی به حدی جذاب بود که نمی توستم با وجود این باگ ها بازی نکنم بازی رو .

اگر هنوز این بازی رو بازی نکردین دیگه با اومدن آپدیت های Cyberpunk 2077 الان قابل بازی هست و واقعا پیشنهاد می کنم اگر هم که کنسول نسل نهم دارید صبر کنید تا نسخه نسل نهم این بازی رو بازی کنید چون گرافیک این بازی با تکنولوژی Ray tracing بسیار چشمگیره.

این بود آپدیت های Cyberpunk 2077 اگر از این مقاله خوشتون اومد حتما نظراتتون رو در مورد بازی Cyberpunk و آپدیت های Cyberpunk 2077 برامون بنویسید تا بازم همه چیز رو در مورد این بازی براتون پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x