در dc fandome چه اتفاقی افتاد؟

در dc fandome چه اتفاقی افتاد؟

رویداد dc fandome پر از خبرای زیادی بود و برای کسی که نتونسته این رویداد رو ببینه، شاید این سوال پیش بیاد که در dc fandome چه اتفاقی افتاد؟ خب نگران نباشید تو این مقاله به طور خلاصه همرو برای شما توضیح دادیم.

تولد ۸۰ سالگی DC و یک آهنگ ترکیبی برای این رویداد

dc fandome music

رویداد dc fandome با تبریک گفتن تولد ۸۰ سالگی سری های مختلف قدیمی این کمپانی شروع شد از batman و superman تا wonder woman و بخاطر این مناسبت، آهنگ های معروف شخصیت های قدیمی با هم ترکیب شده و یک آهنگ که هم به عنوان تم dc fandome استفاده شد و هم تولد ۸۰ سالگی این کمپانی را تبریک گفت.

رونمایی از اولین تریلر فیلم black adam

dc fandome black adam

پس از تبریک گفتن تولد ۸۰ سالگی، از اولین تریلر فیلم سینمایی black adam در dc fandome رونمایی شد.

black adam که یکی از شخصیت های قدرتمند dc بوده توسط dwayne johnson به پرده های سینما در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ می آید.

این رونمایی همراه با یک تریلر بسیار زیبا بود که می توانید در این لینک آنرا تماشا کنید.

اخبار مختلف برای aquaman

dc fandome aqua man

پس از تریلر black adam، در dc fandome با اخبار مختلفی که مرتبط با شخصیت aquaman بودند همراه شدیم.

اولین چیزی که دیدیم، پشت صحنه هایی از فیلم aquaman بودیم که jason momoa نقش aquaman را در دومین فیلم این سری، باری دیگر ایفا می کند. البته این آخرین خبر نبود چون یک انیمیشن نیز از این شخصیت ساخته شده بود و در تاریخ نامعلومی در hbo max پخش می شود.

تریلر جدید از بازی suicide squad kill the justice league

dc fandome suicide squad

سال قبل در dc fandome سال ۲۰۲۰ اولین تریلر بازی suicide squad kill the justice league را مشاهده کردیم، امسال نیز سازندگان این بازی با یک تریلر، شخصیت های جدیدتری را معرفی کرده و حتی شخصیت های مختلف justice league را نیز به نمایش کشانده اند. شما در این تریلر مشاهده می کنید که justice league توسط شخصیت brainiac کنترل شده.

اما در این مقاله به بررسی دقیق این تریلر نمی پردازیم و در مقاله ای دیگر این کار را انجام می دهیم.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

اولین تریلر سریال peacemaker

dc fandome peacemaker

در فیلم سینمایی suicide squad، با شخصیت peacemaker (که توسط john cena این نقش ایفا شده بود) آشنا شدیم و این سریال که تریلر آن را در dc fandome مشاهده کردیم، ادامه داستان این شخصیت پس از فیلم suicide squad است.

در این سریال ما شاهد گذشته ی این فرد هستیم و اینکه آیا او با تیم جدید خود می تواند شهر و کشور خود را نجات دهد؟ این سریال در سال ۲۰۲۲ در شبکه hbo max پخش می شود، شما می توانید تریلر این سریال را در این لینک مشاهده کنید.

رونمایی از league of superpets

dc fandome league of superpets

این فیلم که با بازیگری dwayne johnson و kevin hart (به همراه دیگر بازیگران دنیای سینما) در تابستان ۲۰۲۲ به نمایش می آید و در dc fandome شاهد اولین تریلر این فیلم بودیم.

شما در این فیلم شاهد سگ های بعضی از قهرمانان دنیای dc هستید (حداقل اینطور به نظر می آید) و می توانید تریلر این فیلم را با زدن به این لینک مشاهده کنید.

اولین تریلر فیلم the flash

در dc fandome شاهد خیلی از تریلر های مختلف بودیم (و تازه اول راه هستیم) اما یکی از تریلر هایی که طرفداران بسیار منتظر بودند تریلر فیلم سینمایی شخصیت flash بوده که از کمیک flash point paradox الهام گرفته شده.

در این تریلر ما اولین نگاه به لباس شخصیت flash انداختیم، البته یک سوپرایز دیگه هم بود که کامل برای شما اسپویل نمی کنیم فقط عکس زیر را ببینید و بعدروی این لینک بزنید و تریلر رو ببینید.

dc fandome batman

پخش چند دقیقه اول انیمیشن سینمایی injustice

dc fandome injustice

سری injustice به عنوان یک بازی به دنیای dc وارد شد و با محبوبیت بیش از حد خود توانست کمیک های مخصوص به خود را نیز به دست آورد.

اما شاید برای کسانی که از این سری خبری نداشته باشند، تجربه ی آن سخت باشد بس کمپانی dc در dc fandome از چند دقیقه اول انیمیشن سینمایی injustice رونمایی کرده و طبق گفته ی آنها، این فیلم داستان کمیک های injustice را به نمایش می کشاند نه سری بازی آن را.

تریلر جدید gotham knights

همانند بازی suicide squad kill the justice league، از بازی gotham knights در dc fandome سال ۲۰۲۰ با انتشار یک تریلر رونمایی شد و بعد از آن اخبار زیادی از این بازی دریافت نشد.

اکنون بعد از یک سال با یک تریلر جدید، به داستان این بازی نگاه دقیق تری شده که در مقاله ای جداگانه به بررسی دقیق این تریلر می پردازیم

در ادامه با تریلر جدید gotham knights با ما همراه باشید:

فصل جدید batwoman و رونمایی از batwing در این سریال

dc fandome batwoman

کمی قبل سریال batwoman اولین قسمت فصل سوم خود را به نمایش گذاشت و در dc fandome با تریلری جدید، به طرفداران نشان داد که چه انتظاراتی می توانند از فصل جدید این سریال داشته باشند.

در کنار تریلر جدید، از شخصیت batwing نیز رونمایی شد (این شخصیت پسر lucious fox که سازنده ی لباس های batman در کمیک ها می باشد است).

تایید شدن فصل جدید harley quinn

انیمیشن harley quinn یکی از جذاب ترین انیمیشن های بزرگسالان است که کمپانی dc تا به حال ساخته اما پس از اتمام فصل دوم این سریال خبری از فصل سوم نشد اما در رویداد dc fandome، نگاهی به طرح های اولیه فصل جدید این سریال شد و پس از آن harley quinn به همراه king shark فصل جدید این سریال را همراه با تریلری به نمایش گذاشتند.

dc fandome king shark

انیمه به سبک dc در catwoman hunted

در رویداد dc fandome یک سوپرایز بزرگ، رونمایی از اولین انیمه ای بود که توسط کمپانی dc در دست ساخت بود.

تریلر این انیمه اطلاعات زیادی در مورد داستان به ما نداده اما می دانیم که در این انیمه selina kyle (یا همون catwoman) همراه با batwoman و دیگر شخصیت های دنیای dc به دنبال یکی از با ارزش ترین الماس های دنیا هستند.

تبریک گفتن تولد ۸۰ سالگی wonder woman

dc fandome wonderwoman

شخصیت wonder woman یکی از شخصیت های بزرگ و قدیمی کمپانی dc بوده که از همان روز های اول با داشتن کمیک خود، با این کمپانی همراه بوده.

در dc fandome  بازیگران قدیمی و طراح های اولیه به همراه کارگردان فیلم wonder woman تولد ۸۰ سالگی این شخصیت را تبریک گفتند.

رونمایی از انیمیشن batman the caped crusader

dc fandome batman caped crusader

یکی از بزرگترین اخبار dc fandome، رونمایی از انیمیشن batman the caped crusader بوده که توسط matt reeves و jj abrams ساخته می شود.

طبق گفته ی سازندگان این انیمیشن همانند انیمیشن کلاسیک batman the animated series ساخته می شود اما با آزادی بیشتر، پس ما می توانیم انتظار صحنه های خشن تری را از این انیمیشن داشته باشیم.

فصل سوم سریال pennyworth

dc fandome penny worth

شخصیت alfred pennyworth یکی از شخصیت های محبوب دنیای dc بوده، اما از گذشته ی این شخصیت اطلاعات بسیار کمی در دسترس است، اما در سریال pennyworth گذشته ی این شخصیت کامل بررسی شده و در dc fandome از فصل سوم این سریال رونمایی شد اما تریلری از این فصل به نمایش نیامد.

تریلر جدید فیلم the batman

dc fandome the batman

رسیدیم به آخرین و مورد انتظارترین خبر رویداد dc fandome یعنی رونمایی از تریلر جدید فیلم the batman.

سال قبل در اولین رویداد dc fandome از اولین تریلر فیلم the batman که توسط matt reeves در حال ساخته شدن بود، رونمایی شد که در این تریلر فهمیدیم این فیلم، سال اولی که bruce wayne کار خود را به عنوان batman شروع می کند بررسی می کند (مانند کمیک های batman year one) اما در این تریلر نگاه دقیق تری به دنیای این فیلم و شخصیت هایی که در آن حضور دارند شده (مانند selina kyle، the riddler و penguin)

همچنین در این تریلر برای اولین بار شاهد batmobile جدید نیز بودیم

dc fandome batmobile

در ادامه با تریلر فیلم سینمایی the batman با ما همراه باشید:

این بود نگاهی کامل به رویداد dc fandome سال ۲۰۲۱، اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اگر دنبال اخبار بیشتر هستید، بر روی این لینک بزنید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x