تغییرات پچ 1.2 بازی Dying Light 2

تغییرات پچ ۱٫۲ بازی Dying Light 2

آپدیت جدید Dying Light 2 در راه است

Dying Light 2 Patch 1.2

Dying Light 2 پچ جدیدی دارد که مشکلات گزارش شده توسط بازیکنان را برطرف می کند. همچنین بر روی پیشرفت‌های فنی و گیم‌پلی، مانند مکانیک‌های ragdoll، گلیچ های داستان، حذف deathloops و همچنین رفع مشکلات متعدد Co-op تمرکز دارد.

این پچ شامل اصلاحاتی برای پیشرفت داستان، UI/UX، ابزارهای Nightrunner، بهبودهای مبارزه، تعادل در شب، آخرین باس فایت، outro، و ایجاد تعادل و بهبودهای فنی است. همچنین یک brutality pack اضافه می کند که جزئیات همه جانبه ای را به صحنه های فایت بازی می آورد.

این پچ همچنین بلاک های چند کوئست را برطرف می‌کند، برای از بین بردن کرش کردن ها یا صفحه‌های سیاه در موقعیت‌های خاص کار می‌کند، سطح ۴ تعقیب و گریز در حال حاضر دشوارتر است و حواس و تمرکز Howler شاهد افزایش بوده است.

Dying Light 2 Patch 1.2

Survivor Sense اکنون به درستی کار می‌کند و می‌توان بدون هیچ چیزی آن را راه‌اندازی کرد. Cooldown، مشکلی که در آن حریف به درستی به بازیکنان دیگر واکنش نشان نمی‌دهد و رفتار خود را تغییر نمی‌دهد که ممکن است منجر به چندین اشکال در طول بازی Co-op شود، رفع شده است و Banshees و Chargers اکنون راحت‌تر در طول شب در میان زامبی ها شناسایی می‌شوند.

پیشرفت‌های Options Menu شامل یک تب دسترسی اختصاصی، یک پیش‌تنظیم با عملکرد بالا است که گرافیک نمایش داده شده را بهینه می‌کند و به شما امکان می‌دهد Dying Light 2 را در PC و لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر بازی کنید، بهبودهای مربوط به حافظه کشDX12 انجام شده است و بازی اکنون در اولین راه اندازی نرم تر و راحت تر کار می کند.

فناوری AVX نیز دیگر در بازی استفاده نمی‌شود و مشکلات مربوط به خراب شدن بازی در زمان عرضه را بهبود می‌بخشد.

در حال حاضر پچ ۱٫۲ بازی Dying Light 2 بر روی PC  موجود است و تا چند روز دیگر برای بازیکنان کنسول نیز در دسترس خواهد بود.

 

اخبار دنیای گیم را در گیمریما بخوانید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x