سیستم مورد نیاز Elden ring فاش شد.

سیستم مورد نیاز Elden ring فاش شد.

FromSoftware رسماً سیستم مورد نیاز کامپیوتر Elden Ring را فاش می کند و ۱۲ گیگابایت رم را حداقل برای اجرای بازی ذکر می کند.

elden ring

RPG پرچمدار آینده FromSoftware، Elden Ring، اکنون بالاخره یک اطلاعیه رسمی در مورد جزئیات سیستم مورد نیاز بازی برای PC دریافت کرده است، و خوب یا بد، به نظر می رسد که آنها از سخت افزار بازیکنان زیادی می خواهند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که این بازی به اندازه نسخه‌های قبلی کامپیوتر FromSoftware سخت‌افزاری نخواهد بود، در صورتی که مشخصات آن وجود داشته باشد.

مطمئناً Elden Ring در مقایسه با برنامه های قبلی استودیو مانند Dark Souls یا Bloodborne یک گام بزرگ رو به جلو است. در حالی که این عناوین از یک سیستم کاوش محدودتر به سبک مترویدوانیا، با سطوح فشرده و اغلب در مقیاس کوچک پیروی می‌کردند، این موضوع در مورد Elden Ring که دارای یک دنیای باز عظیم برای بازیکنان است تا هر طور که می‌خواهند کاوش کنند، صدق نمی‌کند.

طبق این اعلامیه که به نظر می‌رسد مطابق با اطلاعات مورد نیاز کامپیوتر Elden Ring در هفته گذشته است، بازیکنان در وهله اول به حداقل ۱۲ گیگابایت رم برای اجرای بازی نیاز دارند که ۱۶ گیگابایت ظاهرا نقطه شیرینی برای اجرای بی‌عیب و نقص همه چیز است. به طور قابل توجهی کنجکاوتر نیاز به GPU است، با این حال، GTX 1060 (با ۳ گیگابایت VRAM) به عنوان حداقل مورد نیاز برای بازی Elden Ring ذکر شده است، در حالی که GTX 1070 به عنوان گزینه پیشنهادی ذکر شده است.

سیستم مورد نیاز برای Elden ring

  • Operating System — Windows 10
  • Processor — Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 3 3300X
  • Memory — ۱۲GB RAM
  • Graphics — Nvidia GeForce GTX 1060, 3GB or AMD Radeon RX 580, 4GB
  • DirectX — DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage — ۶۰GB
  • Sound Card — Windows compatible audio device

سیستم پیشنهادی برای Elden ring

  • Operating System — Windows 10 / 11
  • Processor — Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 5 3600X
  • Memory — ۱۶GB RAM
  • Graphics — Nvidia GeForce GTX 1070, 8GB or AMD Radeon RX Vega 56, 8GB
  • DirectX — DirectX 12 (Feature Level 12.0)
  • Storage — ۶۰GB
  • Sound Card — Windows compatible audio device

 

Elden Ring

در حالی که استفاده از GTX 1060 قدیمی به عنوان حداقل پایه برای آخرین بازی‌های PC عجیب نیست، اما قطعاً دیدن کارت گرافیکی از همان نسل با مشخصات رسمی توصیه شده عجیب است. به عنوان یک مرجع، سری کارت‌های گرافیک GTX 10 در سال ۲۰۱۶ عرضه شدند و هر دو سری ۲۰ و ۳۰ به خوبی از آن بهتر عمل می‌کنند. همین امر در مورد معادل‌های AMD، حتی در محدوده GPU با بودجه محدود نیز صدق می‌کند.

تفاوت نسبتاً جزئی بین حداقل نیازهای کارت گرافیک رایانه شخصی و توصیه شده ممکن است نشان دهنده این باشد که بازی از نظر بصری آنقدر زیاد نیست و هر پردازنده گرافیکی میان رده جدیدتری نباید در اجرای بازی مشکلی داشته باشد. در مقایسه با، مثلاً سیستم مورد نیاز Dark Souls 3، Elden Ring تقریباً از هر نظر بسیار خواستارتر است و ممکن است بیشتر از اکثر بازی‌های مدرن به RAM و CPU وابسته باشد.

elden ring

در هر صورت، انتظارات از Elden Ring بالاست. شایان ذکر است که بازیکنان PC اغلب نیازهای سیستم رسمی را کنار می‌گذارند و بازی را با سخت‌افزار ضعیف‌تر از آنچه واقعاً توصیه می‌شود اجرا می‌کنند. برای این منظور، بازیکنانی که سخت‌افزار توصیه‌شده را ندارند، ممکن است بخواهند منتظر تبلیغات اولیه باشند و ببینند که Elden Ring در عمل چگونه روی PC اجرا می‌شود، زیرا تقریباً تمام نسخه‌های نمایشی بازی که تا کنون نشان داده شده‌اند، در عوض دارای کنسول‌های ساخته شده‌اند.

Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox series x عرضه می شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x