FIFA 22 May be in PS Plus

احتمال حضور FIFA 22 در بازی های ماه می PS Plus

FIFA 22 میاد روی PS Plus

FIFA 22

PS Plus در اواخر سال جاری دستخوش یک بازسازی جدی خواهد شد. همانطور که در پایان ماه مارس اعلام شد، PS Plus و PS Now در یک سیستم سه لایه ادغام خواهند شد. مشترکین باید بین Essential، Extra و Premium انتخاب کنند که مزایای هرکدام نسبت به سطحی که انتخاب میکنید متفاوت. Essential عملاً مانند اشتراک معمولی Plus شما خواهد بود و سونی قبلاً تأیید کرده است که بازی‌های ماهانه رایگان آن ادامه خواهند داشت.

جزئیات کامل درباره سرویس PS Plus جدید سونی رو قبلا در یک مقاله نوشتیم که میتوانید بخوانید.

حالا اما Dealabs،اینسایدر معروف بار دیگر بازگشته است و احتمالاً یک نگاه اولیه دقیق در مورد اینکه کدام بازی ها ماه آینده به صورت رایگان از طریق Plus ارائه خواهند شد به ما میدهد. این سایت فرانسوی از سپتامبر سال گذشته به طور دقیق موارد اضافه شده PS Plus و Game Pass را اعلام کرده است. اگر اطلاعاتی که درباره PS Plus ماه می داده است درست باشد، FIFA 22 ماه آینده به صورت رایگان در دسترس خواهد بود، که به چند دلیل مهم است.

A-free-kick-in-FIFA-22-Cropped

اول از همه، FIFA 22 آخرین عنوان این سری است، به این معنی که فروش آن تقریباً هنوز هم زیاد است. همچنین، طبق گفته VGC، این اولین بار است که یک عنوان فیفا از طریق PS Plus به صورت رایگان ارائه می شود. به گزارش Dealabs، فیفا تنها بازی ماه آینده برای Plus نیست. طبق گزارش‌ها، Curse of the Dead Gods و Tribes of Midgard نیز به آن خواهند پیوست. هر سه بازی بر روی PS4 و PS5 قابل بازی هستند.

Dealabs بازی‌های Plus ماه آپریل را به‌طور دقیق پیش‌بینی کرد که هنوز برای چند روز دیگر در دسترس هستند. احتمالاً در ۲ می ۲۰۲۲، چه مشترک PS Plus باشید و چه نباشید، آنها احتمالاً به قیمت عادی خود بازخواهند گشت. این به این دلیل است که موارد رایگان PS Plus معمولاً در اولین سه‌شنبه ماه تغییر می‌کنند. یعنی اگر قرار است FIFA 22 برای مشترکین رایگان باشد، از ۳ می برای دانلود در دسترس خواهد بود.

PS Plus

بازی‌های  Plus ماه می از نظر فنی اولین بازی‌هایی خواهند بود که بخشی از سیستم جدید تایر بندی هستند که باید طبق برنامه پیش بروند. سونی فاش کرده است که سرویس جدید خود در ۲۳ می در آسیا عرضه می شود و ژاپن، آمریکا و اروپا نیز در ماه ژوئن این سرویس را دریافت میکنند. مشترکین PS Plus در آسیا قبلاً شروع به دریافت ایمیل‌هایی کرده‌اند، که یکی از آنها توضیح می‌دهد که تغییر به سطح قیمت بالاتر پس از راه‌اندازی سیستم جدید، صرفاً به پرداخت مابه‌التفاوت نیاز دارد.

اگر فیفا باز هستید، الان وقتشه که دست به کار شید!

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x