FIFA 23 Career Mode

جزئیات کریر مود FIFA 23

کریر مود توی FIFA 23، واقعی تر از همیشه

Career Mode

بازی آینده FIFA 23 قرار است آخرین بازی این فرنچایز با نام FIFA باشد. با از تموم شدن شراکت بین EA و فدراسیون جهانی فوتبال(FIFA)، طرفداران مشتاقند ببینند جدید ترین بازی این سری چه چیز های جدیدی رو به بازی اضافه میکنه. چیز کمی که تا به حال اعلام شده نشان می دهد که بازی بیشتر به جنبه های RPG تبدیل شدن به یک ورزشکار نزدیک میشود، از جمله امتیازهای شخصیتی اضافه شده به کریر مود.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، اطلاعات جدیدی رو از بخش کریر مود در FIFA 23 میبینیم. با بازی های قبلی در این سری، بازیکنان یک مسیر مشخصی را دنبال میکردند. یعنی بازیکنان از مینی‌بازی‌های تمرینی مستقیماً به مسابقات واقعی رفتند و دوباره برمی‌گشتند. با FIFA 23، فرصت‌های ایفای نقش در بین تمرین‌ها و مسابقات برای پیشرفت دادن شخصیت بازیکن وجود خواهد داشت.

Career Mode 1

سناریوهایی مانند تعامل داشتن با هم تیمی های خارج از زمین یا شرکت در مصاحبه های بعد از بازی به ساخت شخصیت شما کمک می کند. همچنین وقتی شما تصمیم می‌گیرید که پولی را که به سختی به دست آورده‌اید خرج کنید، بازی روش نظارت می‌کند و بر این اساس امتیاز بهتون میده.

به عنوان مثال، اگر یک مربی شخصی بخرید، نشان می دهد که در حال سرمایه گذاری طولانی مدت در حرفه خود هستید. در همین حال، خرید یک ماشین اسپورت گرون قیمت که زیاد وجهه جالبی ندارد نوع بازیکن شما را تغییر می دهد.

Career Mode 3

FIFA 23 بازیکنان را از طریق سه تیپ شخصیتی مختلف توسعه می دهد: Maverick و Virtuoso و Heartbeat. نوع شخصیتی که ایجاد می کنید، سبک بازی شخصیت شما را در زمین تغییر می دهد. Maverick باعث میشود در زمین بازی ریسک‌پذیر باشید و ویژگی هایی مانند شوت و پاس شمارا بهتر میکند، همچین بازیکنی ترجیح می‌دهد به هم تیمی خود پاس ندهد و خودش شوت کند(بازیکن هایی مثل امباپه یا رونالدو).

بازیکنان Heartbeat تیم را در اولویت قرار می‌دهند و به دنبال همکاری برای رسیدن به هدف خواهند بود. ویژگی های قدرت دید(Vision) یا ری اکشن شمارا بالا میبرد(بازیکن هایی مثل کانته). کسانی هم که می خواهند یک Virtuoso باشند، ویژگی هایی مثل اجیلیتی یا ویک فوت شما افزایش پیدا میکند(بازیکن هایی مثل بنزما).

تغییرات کوچک دیگری هم به FIFA 23 اضافه شده مثل انتخاب مربی های واقعی (مثلا پپ گواردیولا) و یا کنترل بازیکنان در لحظه.

FIFA 23 در تاریخ ۸ مهر بر روی Google Stadia, PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Xbox One, Xbox Series X/S منتشر میشود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x