رویداد پایان chapter 2 در بازی fortnite

رویداد پایان chapter 2 در بازی fortnite

بازی fortnite با یک رویداد بزرگ chapter 2 دنیای خود را بسته و به سمت chapter 3 می رود، با خلاصه رویداد پایان chapter 2 در بازی fortnite به نام the end با ما همراه باشید.

آرامش قبل از طوفان

fortnite peace

قبل از به پایان رسیدن chapter 2، شما به همراه دوستان خود در داخل جزیره منتظر پایان شمارش معکوس هستید تا رویداد the end آغاز شود.

در همین هنگام می توانید خیلی از شخصیت ها و اسکین هایی که player های بازی در chapter 2 بدست آوردند را ببینید اما این آرامش به زودی به هم می ریزد چون که شمارش معکوس در حال رسید به دقایق پایانی خود می باشد.

fortnite cube thng

در دقایق پایانی این شمارش معکوس، cube queen سربازان سنگی خود را به سمت شما می فرستد و شما باید از جزیره بازی fortnite دفاع کنید.

پایان شمارش معکوس

بعد از به اتمام رسیدن شمارش معکوس، cube queen لیزری به آسمان chapter 2 دنیای fortnite شلیک می کند و باعث می شود که ما باری دیگر zero point را ببینیم (اولین بار zero point را در رویداد پایانی فصل چهارم chapter 2 مشاهده کردیم).

cubes on cubes

بعد از مدتی مبارزه با سربازان سنگی در رویداد پایان chapter 2 شما مشاهده می کنید که cube queen کل جزیره fortnite را با مکعب هایی پر می کند و شروع به از بین بردن جزیره می کند و ما راه دیگری برای دفاع از خود نداریم برای اینکه تمامی سلاح های ما توسط cube queen از ما گرفته می شود.

پس بهترین راه، فرار کردن از دست cube queen است.

کمک گرفتن از….dwayne “the rock” johnson ؟

بعد از کمی فرار کردن از دست cube queen صفحه برای مدتی به سیاه در آمده که پس از آن یک cutscene پخش می شود و ما مشاهده می کنیم که jonsey (یکی از شخصیت های اصلی داستان fortnite در chapter 2 و همچنین یک default skin) در حال بازجویی است و کمی بعد توسط یکی از scientist های بازی نجات پیدا می کند که معلوم می شود این شخصیت dwayne “the rock” johnson است.

dwayne the rock johnson

بقیه scientist ها (که در chapter 1 با این دو شخصیت آشنا شدیم) ما را به داخل vault باز نشدنی chapter 2 جزیره fortnite می برند.

یکی از scientist ها به ما کمک می کند تا به سمت dwayne “the rock” johnson و jonsey برویم و بعد از اینکه به این دو شخصیت رسیدیم به ما می گویند که جایی که در آن قرار داریم امن است، ولی آیا واقعا اینطور است؟

شروع جدید

در آخرین لحظات chapter 2 بازی fortnite ما به زیر آب رفته و به بیرون از جزیره پرت می شویم و مشاهده می کنیم که cube queen در حال شکست خوردن است و جزیره chapter 2 بازی fortnite در حال چرخیدن و زیر آب رفتن است.

بعد از زیر آب رفتن جزیره chapter 2 ما مشاهده می کنیم که یک جزیره به رو آمده و تقریبا شبیه به جزیره chapter 1 بازی fortnite می باشد.

البته شما وقت ندارید که فکر کنید چون یک سونامی با سرعت بسیار زیاد به سمت شما آمده.

tsunami

بعد از رویداد پایان chapter 2 در بازی fortnite، شما نمی توانید داخل بازی شوید و شخصیتی که با آن به داخل این رویداد رفتید در وسط دریا شناور مانده.

زمان شروع chapter 3

middle sea

chapter 1 در بازی fortnite همراه با یک black hole به پایان رسید و بعد از آن سرورهای fortnite نزدیک به چند روز قابل دسترس نبود و مثل اینکه این اتفاق در chapter 2 نیز اتفاق افتاده اما به جای black hole شما فقط شخصیتتان را در داخل دریا شناور مشاهده می کنید.

فعلا معلوم نیست که chapter 3 بازی fortnite کی آغاز شود ولی مثل اینکه طبق اخبار لیک شده فقط باید یک روز منتظر بمانیم اما شما می توانید هر آنچه در مورد chapter 3 بازی fortnite می دانیم را در این زمان بخوانید.

ممنون که با رویداد پایان chapter 2 در بازی fortnite با ما همراه بودید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x