Fortnite

هرآنچه درباره چپتر ۳ Fortnite میدانیم

Fortnite

چه چیز هایی درباره چپتر ۳ Fortnite میدانیم؟

 

چپتر ۳ فورتنایت درست در همین نزدیکی است، و در حالی که Epic در حال حاضر از برخی از اسرار آن محافظت می کند، برخی از جزئیات در حال حاضر به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد نقشه در حال تغییر قابل توجه دیگری است، و حداقل یک فرد مشهور در چپتر ۳ Fortnite حضور دارد. با این حال، انتظار نداشته باشید که چپتر جدید بلافاصله پس از پایان شروع شود. بعد از آن مدتی دیگر باید صبور باشید.

 

چپتر ۳ فورتنایت چه زمانی شروع می شود؟

چپتر ۳ فورتنایت مدتی بعد از رویداد The End در ۴ دسامبر شروع می شود. Epic هنوز زمان شروع خاصی را ارائه نکرده است. با این حال، Fortnite به مدت دو روز قبل از شروع چپتر ۲ برای تعمیر و نگهداری از کار افتاده بود، بنابراین با فرض اینکه این اتفاق دوباره قبل از چپتر ۳ رخ دهد، احتمالاً در حدود ۷ دسامبر شروع خواهد شد.

 

خرابی چپتر ۳ فورتنایت

Fortnite بعد از پایان رویداد The End در ۴ دسامبر آفلاین خواهد شد. همانطور که گفته شد، حدس می زنیم که خرابی یک یا دو روز طول بکشد. انتظار داشته باشید که بتل رویال دوباره در تاریخ ۶ یا ۷ دسامبر در دسترس قرار گیرد.

 

چه تغییراتی در نقشه Fortnite 3 در راه است؟

تریلر چپتر ۳ فورتنایت زودتر از موعد مقرر در TikTok ظاهر شد که به نظر می رسد تغییرات نقشه چپتر ۳ باشد. مامور جونز به زیر آب کشیده می‌شود و وقتی بیرون می‌آید، جزیره را می‌بیند که به آرامی به هوا بلند می‌شود و واژگون می‌شود. به همین جا ختم می شود، و جای زیادی برای حدس و گمان باقی می گذارد که آیا به این معنی است که نقشه غرق می شود، در حال نابودی است، یا زمانی که چپتر ۳ پخش می شود، طرف دیگر جزیره را خواهیم دید.

 

Fortnite

چپتر ۳ فورتنایت لو رفت

یکی دیگر از افشاگری‌های مبهم‌تر،  بازیگر دواین «راک» جانسون است که ممکن است صدای شخصیتی در چپتر ۳ را صداگذاری کند. جانسون ویدیویی را در اینستاگرام با یک مونولوگ نامتعارف منتشر کرد که شامل ذکر «The Foundation»، موجودی مرموز در جهان فورتنایت بود.

البته هنوز تایید نشده است، اما یک کلاه ایمنی نیز در یخچال او وجود دارد. صداپیشگی این شخصیت تقریباً تنها توضیح منطقی است، به خصوص با توجه به اینکه دونالد ماستارد، مدیر خلاقیت ارشد Epic، این ویدئو را به اشتراک گذاشته است.

ماستارد همچنین بازگشت میداس را که بالاخره نمرده است کنایه زد.

 

چه چیزی در Fortnite Chapter 3 Battle Pass وجود دارد؟

چیزی که فاش نشده است Chapter 3 Battle Pass است. هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد Epic ممکن است چه جوایزی داشته باشد. در چند چپتر گذشته هیچ کمبودی در کراس اوورها از جمله ناروتو، مارول و حتی بسته مایکل جردن وجود نداشت. Epic همچنان با لوازم آرایشی و جوایز Fortnite شگفت‌زده می‌کند، بنابراین اگر چیزی در مورد Chapter 3 Battle Pass وجود داشته باشد، این است که این روند احتمالاً ادامه خواهد داشت.

 

تغییرات گیم پلی بازی Fortnite Chapter 3

Leaker HypeX تصویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد یک تغییر جزئی رابط کاربری در صفحه لابی وجود دارد و از مرغ‌های دریایی به عنوان یک حیوان منفعل جدید یاد می‌کند.

هر چه چپتر ۳ برای فورتنایت بیاورد، به نظر می رسد که جزیره دیگر هرگز مثل قبل نخواهد بود. این مطمئناً برای یک بخش از جامعه Fortnite صادق است، اگرچه نیروی بزرگتری نسبت به Epic و Chapter 3 پشت این تغییرات است.

 

Fortnite

اگر از بازیکنان Fortnite  هستید، باید بگوییم که به نظر شاهد فصل جذابی خواهیم بود و همه نگاه ها به دیدن ظاهر جدید جزیره هست.

اگر نظری در این مورد دارید حتما در کامنت ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته کلیدی برای بهتر بازی کردن در Fortnite

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x