Fortnite

Fortnite تا پایان نوامبر ۲۰۲۱ در چین ممنوع میشود!

Fortnite

Fortnite در چین ممنوع میشود؟

 

فورتنایت به صورت رسمی در حال تعطیل شدن در چین هست. Fortnite China یک نسخه از این بازی بود که فقط برای بازار چین در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که البته در ۱۵ نوامبر همین سال نیز(۲۰۲۱) تعطیل میشود.

نه Epic  و نه Tencent ، مالک بخش چینی Epic  دلیلی را برای این تعطیلی اعلام نکردند.

Fortnite China با تغییراتی در بازی که مختص نسخه چینی بود راه اندازی شد. بسیاری از تغییرات در فورتنایت چین برای پیروی از قوانین مختلفی انجام شده است که صنعت بازی چینی باید از آنها پیروی کند.

یکی از بزرگترین تغییرات نسبت به نسخه اصلی بازی، عدم وجود ریزتراکنش ها (microtransactions) در فورتنایت چین بود.سایر تغییرات ایجاد شده در بازی عمدتا جنبه زیبایی داشت، اما باید قوانین مشابهی را در مورد آنچه که در بازی های چین وجود ندارد، دنبال می کرد.

یکی از تغییرات زیبایی که در بازی ایجاد شد، حذف جمجمه ها  یا اسکلت بود. محدودیت‌هایی برای نمایش دادن در بازی‌های ویدیویی در چین وجود دارد که آنها در خط قرمز این قوانین هستند.

در شکل زیر نمونه هایی از آن را میتوانید ببینید:

 

Fortnite

همچنین Fortnite China نیز به طور کلی به نسخه ای با خشونت کمتر از این بازی تبدیل شده است. به عنوان مثال، در فورتنایت چین، بازیکنان در جزیره ای که باهمدیگر به رقابت میپردازند، واقعی نیستند؛ آنها هولوگرام هایی هستند که در یک شبیه سازی شرکت می کنند. به این ترتیب، بازی از خشونت کمتری برخوردار است زیرا بازیکنان در واقع یکدیگر را نمی کشند!

 

نه Epic  و نه Tencent  دلیلی را برای این تعطیلی اعلام نکردند، اما حدس زدن آن زیاد سخت نیست. دولت چین در سال اخیر، محدودیت ها و قوانین بازی های ویدیویی را روز به روز سخت تر کرده است؛ از زمانی که فورتنایت چین منتشر شد این قوانین به شدت سخت تر شده اند.

به طور مثال این محدودیت های جدید، تلاش میکنند تا مدت زمانی که کودکان بازی میکنند را کنترل کند.

با اینکه دلیل اصلی هنوز فاش نشده است، اما به نظر میرسد این قوانین جدید نقشی کلیدی در این ماجرا داشته اند.

 

 

بیشتر بخوانید: به زودی یک DLC جدید برای Resident Evil Village منتشر میشود

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x