Gamepass

بازی های جدید گیم پس ماه نوامبر!!! از فورتزا تا جی تی ای

بازی های جدید gamepass ماه نوامبر۲۰۲۱! از فورتزا تا جی تی ای

مایکروسافت نوامبر ۲۰۲۱ را با تأیید ۹ بازی که در نیمه اول ماه به سرویس اشتراک Xbox Game Pass خود می‌آیند، آغاز می‌کند.

مایکروسافت بازی‌های جدید Xbox Game Pass را به طور منظم اضافه می‌کند و اکنون ۹ عنوان را معرفی کرده است که در نیمه اول نوامبر به سرویس اشتراک می‌آیند. از آنجایی که مایکروسافت تمایل دارد بازی‌های Xbox GamePass را در دو دسته معرفی و منتشر کند، در نیمه دوم نوامبر عناوین بیشتری برای Game Pass عرضه می‌شوند، بنابراین طرفداران باید این را نیز در نظر داشته باشند.

در هر صورت، بازی‌های جدید Xbox GamePass برای نوامبر ۲۰۲۱ در تاریخ ۲ نوامبر آغاز می‌شوند، زمانی که کاربران رایانه شخصی نسخه‌های Minecraft: Java و Bedrock را دریافت کنند. این اولین باری است که Minecraft برای Game Pass روی رایانه شخصی در دسترس است، اما مدتی است که از طریق نسخه کنسولی این سرویس قابل پخش است. در ۲ نوامبر همچنین شاهد اضافه شدن Unpacking خواهیم بود، یک «zen puzzle game» که به عنوان یکی از بازی‌های روز اول برای Xbox Game Pass در نوامبر ۲۰۲۱ خدمت می‌کند.

سپس در ۴ نوامبر، Xbox Game Pass Ultimate و GamePass برای مشترکین رایانه شخصی می‌توانند یکی از بازی‌های دارای بالاترین امتیاز سال را در It Takes Two ببینند. یک پلتفرم مشترک از خالق بازی A Way Out و Brothers: A Tale of Two Sons, It Takes Two در اوایل سال جاری مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت و اکنون مشترکان Game Pass Ultimate می توانند با نزدیک شدن به آن به آن بپیوندن. EA Play. در ۴ نوامبر همچنین شاهد اضافه شدن یک بازی اول شخص در مورد کشتن عنکبوت ها به نام Kill It With Fire خواهیم بود.

بازی‌های جدید Xbox GamePass برای نوامبر ۲۰۲۱

XGPNCover

 

۱۲ آبان یا همون Minecraft: Java and Bedrock Edition (PC) – November 2

 

۱۲ آبان یا همون Unpacking (Cloud/Console/PC) – November 2

 

۱۴ آبان یا همون It Takes Two (Cloud/Console/PC) – November 4

 

۱۴ آبان یا همون Kill It With Fire (Cloud/Console/PC) – November 4

 

۱۹ آبان یا همون Football Manager 2022 (PC) – November 9

 

۱۹ آبان یا همون Football Manager 2022: Xbox Edition (Cloud/Console/PC) – November 9

 

۱۹ آبان یا همون Forza Horizon 5 (Cloud/Console/PC) – November 9 منتظر نقد این بازی از بخش نقد و بررسی گیمریما باشید

 

FH5

 

۲۱ آبان یا همون Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition (Console) – November 11 منتظر نقد این بازی هم از بخش نقد و بررسی گیمریما باشید

 

GTASA

 

۲۱ آبان یا همون One Step from Eden (Console and PC) – November 11

 

۹ نوامبر یا همون ۱۹ آبان روز بزرگی برای مشترکین Xbox GamePass خواهد بود، زیرا آنها دو نسخه از Football Manager 2022 را امتحان می کنند. نسخه رایانه شخصی برای مشترکین Xbox Game Pass Ultimate و کسانی که برای GamePass برای رایانه شخصی ثبت نام کرده اند در دسترس خواهد بود، در حالی که نسخه ویژه Xbox این بازی در فضای ابری، کنسول و رایانه شخصی قابل پخش خواهد بود. علاوه بر دو نسخه از Football Manager 2022، در ۹ نوامبر یا همون ۱۹ آبان همچنین شاهد اضافه شدن Forza Horizon 5، یکی از موردانتظارترین بازی های Xbox در سال خواهیم بود.

چند روز بعد در ۱۱ نوامبر یا همون ۲۱ آبان ، مشترکین Xbox Game Pass می‌توانند Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition را روی کنسول و همچنین One Step from Eden را در کنسول و رایانه شخصی بررسی کنند. هر دو بازی روز اول Xbox Game Pass هستند و باید اطمینان حاصل کنند که مشترکین برای نیمه اول نوامبر ارزش پول خود را دریافت می کنند.

 

و در حالی که در اطلاعیه ذکر نشده است، باید توجه داشت که در ۱۱ نوامبر یا همون ۱۹ آبان نیز بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim – Anniversary Edition عرضه خواهد شد. ظاهراً نسخه موجود Skyrim در Game Pass در حال ارتقاء به Anniversary Edition است و مایکروسافت به هر دلیلی نیازی به جدا کردن آن برای خط تولید ندارد. بنابراین، مشترکین Xbox Game Pass بیشتر از آنچه اخیراً تأیید شده است، باید منتظر آن باشند.

SKYAE

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x