gamerima show: از بازسازی max payne تا بهترین بازی سال 2022

gamerima show: از بازسازی max payne تا بهترین بازی سال ۲۰۲۲

به اولین gamerima show که توی سایت قرار می دهیم خوش آمدید، اخبار زیادی این هفته داریم از سر تا سر دنیای گیمینگ مثل بازگشت یه سری خاطره انگیز و البته بازی سال از نظر bafta game awards پس تا آخر این gamerima show با ما همراه باشید.

کنسل شدن قطعی E3 سال ۲۰۲۲

e 3

اولین خبر gamerima show زیاد خبر خوبی نیست چون ESA یا همون entertainment software assocation، بعد از کلی شایعه به طور قطعی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ ما شاهد مراسم E3 به صورت حضوری و مجازی نخواهیم بود.

البته سوپرایز چندان بزرگی نیستش بسیاری از کمپانیا یه چند سالی هستش که توی مراسم های خودشون بازی های تازه رو معرفی می کنند مثل nintendo direct و یا state of play.

اما ESA همچنان داخل پست دیگری تایید کرد که در سال ۲۰۲۳ ما شاهد E3 خواهیم بود ولی باید منتظر ماند و دید.

Sonic و کفش و کنترلر XBOX 

sonic xbox

با عرضه شدن فیلم Sonic خیلی از کمپانی های بزرگ تصمیم گرفتند تا یک سری وسایل مختلف با تم این شخصیت عرضه کنند و شاید بزرگترین آن ها عرضه یک دسته custom made کاملا پشمی بود به همراه یک xbox series X در یک قرعه کشی که می تونید اطلاعات دقیق تر از اون رو در این لینک بخوانید.

fila shoes

البته فقط xbox نبود که از این فرصت استفاده کرد، کمپانی کفش سازی معروف FILA یک سری کفش های slip on با طرح شخصیت های این بازی ساخته و معلوم نیستش که مثل دسته xbox تعدادش محدود باشه و یا برای همیشه تولیدش کنند.

بازگشت یک افسانه دنیای گیمینگ 

max payne 2

میشه گفت یکی از بزرگترین اخبار gamerima show این هفته تایید شدن ساخت نسخه remake دو بازی اول max payne از طرف استودیو remedy که خالقان اصلی این سری بودن هستش.

داخل مقاله جداگانه ای کامل در مورد این Remake حرف زدیم که می تونید با رفتن به این لینک بخونید اما می تونیم تایید کنیم که این remake برای کنسول های playstation 4/5، xbox series X/S و PC عرضه می شود و من مثل خیلی از شما ها منتظرم تا دوباره این سری شگفت انگیز رو تجربه کنم.

 رونمایی از Rainbow six mobile 

r6m

بازی Rainbow six siege به عنوان یکی از بهترین tactical shooter های بازار تونسته اسم خودشو ثبت کنه و ubisoft قصد داره که از این موفقیت استفاده کنه و بازی رو به mobile بیاره با اسم rainbow six mobile.

طبق چیزی که داخل تریلر از این بازی نشون دادند، این بازی تقریبا به طور کامل شبیه به بازی rainbow six siege هستش و فقط لباس و صورت بعضی از operator ها تغییر کوتاهی کرده و البته از لحاظ gameplay هم خیلی خوب به نظر میاد ولی باید منتظر بمونیم و ببینیم چی میشه.

عرضه Unreal engine 5 و Tomb raider جدید

tomb raider

یکی دیگه از اخبار بزرگ این gamerima show عرضه Unreal engine 5 هستش و epic games بالاخره بعد از دو سال از رونمایی اولیه این موتور بازی سازی، اون رو برای همه در دسترس قرار داده و بعد از این خبر crystal dynamics (سازنده reboot سه گانه بازی tomb raider) تایید کردند که نسخه جدید این بازی در دست ساخت هستش و از unreal engine 5 استفاده می کنه.

crystal dynamics همچنین گفته که این بازی به سبک “cinematic action-adventure” خواهد بود و از قدرت کامل unreal engine 5 استفاده می کند اما در مورد تاریخ عرضه و پلتفرم های عرضه فعلا صحبتی نکرده و فقط همون چیزی هستش که در عکس بالا می بینید.

Returnal برنده بهترین بازی سال از طرف bafta game awards شد

returnal

مراسم Bafta game awards هر سال برنده بهترین بازی های هر ژانر و بهترین بازی سال را داخل یک مراسمی معرفی می کند (البته به اندازه بزرگی بهترین بازی سال از نظر تیم gamerima نیست ولی خب) و توی این مراسم بازی returnal به عنوان بهترین بازی سال معرفی شد.

این برای سازندگان بازی خبر بسیار خوبی هستش و از اونجایی که این بازی فقط به صورت انحصاری برای Playstation 5 عرضه شده بود تعداد زیادی نتونستن این بازی رو تجربه کنند پس امیدوارم برای بقیه پلتفرم ها هم عرضه بشه تا همه بتونن این شاهکار سال ۲۰۲۲ رو تجربه کنند.

هر هفته با elden ring 

بازی elden ring از روز عرضه خودش تقریبا تو همه gamerima show ها یه خبری داشته و خب این هفته هم جدا از اون نیست پس همه اخبار این بازی رو خیلی کوتاه بهتون میگیم.

داخل آخرین update این بازی یکی از سگ های داخل بازی دچار یک bug شده و باعث میشه که شخصیت شما فقط با یه حمله از این سگ one shot بشه و درجا بمیره.

همچنین سازنده بازی Tekken از Mod های elden ring داخل بازیش استقبال کرده و به طور شوخی گفته “plz stop LOL”

tekken ring

miyazaki (سازنده بازی elden ring) گفته که علاقه داره بازی بعدی خودش رو با نویسنده wheel of time یعنی آقای brandon sanderson درست کنه.

و در آخرین خبر مربوط به elden ring یک پلیر این بازی رو در سه ساعت بدون ضربه خوردن به پایان رسوند که واقعا رکورد خیلی شگفت انگیزی هستش.

اخبار کوتاه

kirby

این gamerima show رو مثل بقیه با اخبار کوتاه تمام می کنیم

کمپانی capcom تصمیم گرفته که ۳۰% به حقوق کارمنداش اضافه کنه و مثل اینکه قرار بود داخل بازی resident evil 8 یک سری mermaid به عنوان نوعی enemy باشه.

کمپانی dyson یک headset ساخته که داخل خودش یک air purifier داره و هوای دور شما رو تصفیه می کند

و گروهی که آهنگ بازی های kirby رو میسازه grammy برده پس یه جورایی kirby هم grammy برده.

ممنون که تا انتهای این gamerima show با ما همراه بودید اگر که از این مقال خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

ممنون که با ما همراه بودید.

نوشته های مرتبط

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مرسی عالی بود دمتون گرم

مرسی امیر جون

عالی بود دمتون گرم

ممنون از شما

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x