GTA 6 Is Coming

رسمی: راکستار تایید کرد که GTA 6 در حال ساخت است

خبری که همگی منتظرش بودیم، GTA در دست ساخت است…

شاید تقریبا همگی میدانستیم راکستار در حال کار روی GTA 6 است، اما بالاخره این خبر  رسمی شد. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

GTA 6

Rockstar تایید کرده است که ورود به نسخه بعدی در سری Grand Theft Auto که در حال حاضر آن را GTA 6 می نامیم، به خوبی در حال انجام است.

اطلاعات بیشتری در دسترس قرار نگرفت، اما Rockstar گفت که مشتاقانه منتظر است تا “به محض اینکه آماده شدیم، موارد بیشتری را به اشتراک بگذاریم.” به عبارت دیگر، احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا چیز دیگری بشنویم. اگر گزارش‌های مربوط به سال ۲۰۲۰ دقیق باشد، انتظار داشته باشید که بازی در مقیاس کوچکتر از عناوین قبلی Rockstar باشد و سپس با گرفتن بروزرسانی های مختلف کم کم کامل شود.

راکستار گفت:

با طول عمر غیرمنتظره GTA 5، ما می دانیم که بسیاری از شما از ما در مورد عنوان جدیدی در سری Grand Theft Auto سوال کرده اید. با هر پروژه جدیدی که شروع می کنیم، هدف ما پیشرفت بیشتر است – و ما خوشحالیم که تأیید می کنیم که توسعه فعال برای قسمت بعدی سری Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است. ما مشتاقانه منتظریم که وقتی آماده شدیم اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم، بنابراین برای جزئیات رسمی  Rockstar Newswire را چک کنید!

GTA 6

همچنین گزارش شده است که بازیکنان را به Vice City برمی گرداند و تصویری مدرن تر از منطقه الهام گرفته از میامی را ارائه می دهد. همچنین انتظار می‌رود که این بازی به‌روزرسانی‌های محتوایی را مشابه Warzone، Fortnite و سایر عناوین Live Service ارائه کند.

GTA 6 همچنین می تواند دارای NPC های هوشمندتر باشد، اگر حق ثبت اختراع Rockstar اخیراً کشف شده باشد. این مبتنی بر تقویت هوش مصنوعی است.

در ژوئن ۲۰۲۱، گزارش‌های متعددی منتشر شد مبنی بر اینکه GTA 6 هنوز در مراحل اولیه توسعه است و تا چهار سال دیگر عرضه نخواهد شد. به عبارت دیگر، تا زمانی در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ منتظر آن نباشید.

Rockstar توسعه GTA 6 را چند روز قبل از گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۱ شرکت مادر خود اعلام کرد. این اولین بازی مدرن GTA خواهد بود که پس از خروج یکی از بنیانگذاران راکستار، Dan Houser، که به نوشتن همه بازی های GTA از ۲ تا ۵، سری Red Dead، Bully و Max Payne 3 کمک کرد، منتشر می شود.

 

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی The Evil Within 2

 

نوشته های مرتبط

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x