به روزرسانی Halo Infinite

به روزرسانی Halo Infinite

Halo Infinite Dev به Halo Infinite Beta بروزرسانی ارائه داد تا به بازیکنان یادآوری کند که مشخصات خود را تکمیل کنن.

توسعه دهنده Halo Infinite 343 Industries علاقه زیادی به نسخه آزمایشی چند نفره Halo Infinite دارد. مدیرعامل برایان جارارد در توییتر خود گفت که بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر یا بیشتر برای پیش نمایش آینده ثبت نام کرده اند.

جارارد و دیگران از ۳۴۳ به طور مرتب در مورد بتا(به روزرسانی Halo Infinite) یا Halo Infinite beta آینده توییت می کنند. دلیل استقامت آنها این است که ، علیرغم تعداد زیاد ثبت نام ، بسیاری از افراد تمام مراحل لازم برای دعوت شدن را انجام نداده اند.

جارارد درباره اعضای Halo Insider که فقط بخشی از مراحل ثبت نام را به اتمام رسانده اند ، گفت: “من را ناراحت می کند”

برنامه Halo Insider رایگان و برای همه قابل دسترس است. برای اطلاعات بیشتر. همانطور که جارارد می گوید ، اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل مورد نیاز را انجام دهید زیرا این تنها راهی است که برای شما در زمان بتا در نظر گرفته می شود.

هنوز در مورد زمان شروع بتا Halo Infinite یا محتوای آن هنوز چیزی در دست نیست. اخیراً ، ۳۴۳ گفت که تاریخ شروع بتا “نزدیکتر است”.

۳۴۳ در E3 2021 دروازه سیلی از جزئیات را در مورد بخش چند نفره Halo Infinite باز کرد. ما باید بدانیم که فقط در هنگام راه اندازی حالت های Arena و Big Team Battle وجود خواهد داشت که با گذشت زمان نقشه ها و حالت های بیشتری ارائه می شود.همچنین این بازی دارای بخشی است که ایتم های مختلفی دارد که برای باز کردن آن ها نیاز به گیم پلی یا پول واقعی(پرداخت درون برنامه ای) است.

Halo Infinite برای تعطیلات بر روی Xbox One ، Xbox Series X/S و pc به صورت رایگان عرضه میشود.

به روزرسانی Halo Infinit

امیدوارم از اخبار به روزرسانی Halo Infinite خوشتون امده باشه.

منبع:gamespot

حتما بخوانید:

اخبار GTA VI

نظرتونو درباره این خبر با ما به اشتراک بزارید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x