مایکروسافت سرانجام تریلر جدیدی از حالت داستانی Halo Infinite را نشان داد و این اولین باری است که توسعه دهنده ۳۴۳ Industries از زمان گیم پلی اولیه آن در جولای ۲۰۲۰ ، تریلر داستانی را نشان می دهد.

نمای کلی

تریلر جدید شش دقیقه ای تعداد زیادی از گیم پلی و سیستم جدید Infinite را در مدت زمان کوتاهی نشان می دهد ، از جمله سلاح های جدید ، دشمنان جدید ، باس های جدید و یک شخصیت جدید همراه هوش مصنوعی که همراه بازیکنان به نام “The Weapon” خواهد بود.

weapon

این نمای کلی برخی از گیم پلی جدید بازی Halo Infinite و سبک بازی RPG را نشان می دهد ، که شامل پایگاه ها و اهداف اختیاری بازیکنان برای پیگیری و ارتقاء قابل انتخاب تجهیزات است.

این بخش هم نشون میده که شما می تونید ابیلیتی هاتونو گام به گام قوی تر کنید

perk 2

 

perk 1

این هم نگاهی به بخشی از مپ بازی هست

map

وقایع داستانی

وقایع بعد از بازی Halo 5: Guardians ، در Halo Infinite اولین بازی اصلی Halo در بیش از پنج سال گذشته است و داستان انقلاب هوش مصنوعی را هدایت می کند که توسط Cortana متحد سابق Master Chief هدایت می شود و نقش Halo 5 را بازی می کرد.

Halo Infinite همچنین موضوعات داستانی از استراتژی زمان واقعی ۲۰۱۷ بازی Halo Wars 2 را انتخاب می کند ، که جدیدترین نوع دشمنان کلاسیک پیمان Halo ، “Banished” به رهبری Brute را معرفی کرد.

گیم پلی اولیه Halo Infinite توسط بسیاری از افراد بسیار ناامیدکننده تلقی شد و باعث ایجاد ناامیدی در تصاویر ظاهری نسل بعدی و میم بدنام “Craig” شد که در یک عکس نزدیک از Brute ضعیف قرار گرفت.اما با این تریلر تونست که امید ها رو به خودش بکشونه و پیشرفت خیلی چشم گیری داشته. که نمونه هاش رو جلو تر براتون نشون میدیم.

تغییرات

تغییرات کارکتر اول تریلر (عکس اول ۲۰۲۰ دوم ۲۰۲۱)

2020 1

2021 1

تغییرات مستر چیف (عکس اول ۲۰۲۰ دوم ۲۰۲۱)

2020 2 2021 2

تغییرات محیط (عکس اول ۲۰۲۰ دوم ۲۰۲۱)

2020 32021 3

 

در حالی که ۳۴۳ Industries تا حد زیادی کمپین Halo Infinite را تحت پوشش قرار داده است (حداقل تا امروز گفته شده است) ، استودیو به بازیکنان اجازه می دهد حالت چند نفره رایگان بازی Halo Infinite را در یک سری پیش نمایش آخر هفته ها امتحان کنند. این آخر هفته ها به عنوان یک تحول هیجان انگیز (و از بسیاری جهات ، بازگشت به شکل اولیه) برای حق رای دادن استقبال بسیار مثبت تری داشتند.

 

به طور کلی

اطلاعاتی از بخش داستانی Halo Infinite

مستر چیف با هوش مصنوعی جدیدی به نام “سلاح” تیم شده است

با تفنگدارانی روبرو خواهید شد که به مبارزات شما می پیوندند

بازیکن در انتخاب نحوه مبارزه با Banished آزاد است

مستر چیف می تواند توانایی های خود و موارد دیگر را ارتقا دهد

Halo Infinite در ابتدا قرار بود در کنار Xbox Series X و Series S در پاییز گذشته راه اندازی شود ، اما بازی به دلیل چالش های مختلف توسعه ، از جمله همه گیری مداوم COVID-19 ، تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

این بازی قرار است در تاریخ ۸ دسامبر یا همون ۱۷ آذر روی پلتفرم های PC ، Xbox Series X / S و Xbox One عرضه شود ، اگرچه بازی بدون چند ویژگی کلیدی ، از جمله حالت همکاری کمپین و ویرایشگر نقشه چند نفره محبوب Forge ، هر دو عرضه می شود. که برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در به روز رسانی آینده برنامه ریزی شده است.

تریلر جدید بخش داستانی بازی Halo Infinite

این بود از خبر تریلر جدید بخش داستانی بازی Halo Infinite امیدوارم از این تریلر خوشتون اومده باشه حتما نظراتتون رو برامون بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده که بازم اخبار مختلف دنیای بازی رو از بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x