multiplayer بازی halo infinite به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت

multiplayer بازی halo infinite به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت

microsoft با برگزاری یک مراسم در استریم، تولد ۲۰ سالگی کنسول xbox را جشن گرفت و در این مراسم multiplayer بازی halo infinite به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت.

به سراغ infinite و فراتر از آن

مهمترین خبر این استریم، عرضه ی رایگان مد multiplayer بازی halo infinite بود که از همین الان می تونید بر روی کنسول های xbox one، xbox series x/s و همچنین کامپیوتر های شخصی خود دانلود کنید.

با عرضه ی مد multiplayer بازی halo infinite سیزن اول این بازی نیز به طور رسمی شروع شده و شما می توانید از پانزده تا بیست و دو نوامبر با login کردن داخل بازی، جوایزی رایگان (که در عکس پایین مشاهده می کنید) را به دست آورید.

halo rewards

این جوایز بعد از این تاریخ از بازی حذف شده و دیگر توانایی بدست آوردن آن ها را ندارید.

۷۰ بازی جدید gamepass

70 gamepass

در این مراسم جدا از عرضه ی مد multiplayer بازی halo infinite، بازی های جدیدی نیز به سرویس xbox gamepass اضافه شده که با استفاده از قابلیت Backward Compatibility می توانید این بازی ها را بر روی کنسول های xbox خود دانلود کنید.

می توانید با رفتن به این لینک لیست کامل این ۷۰ بازی را مشاهده کنید.

رونمایی Dwayne johnson از xbox vault

xbox vault

در این مراسم یک سوپرایز در کنار halo، بازگشت dwayne johnson بود.

این بازیگر ۲۰ سال پیش در کنار bill gates به رونمایی اولین کنسول xbox پرداخت و نام خود را در یکی از تاریخی ترین لحظات دنیای گیم ثبت کرد.

در این مراسم dwayne johnson به معرفی xbox vault پرداخت، این وبسایت مهمترین لحظات کنسول های xbox را جشن می گیرد، از معرفی اولین کنسول xbox به همراه بازی halo combat evolved تا حضور keanu reeves و به دنیا آمدن “you’re breathtaking”و حتی بعد از آن.

youre breathtaking

شما می توانید با رفتن به این لینک به xbox vault رفته و تمامی لحظات زیبای این کنسول را مشاهده کنید.

مستند power on

power on

phil spencer همراه با تیشرت halo infinite در این مراسم از مستند power on رونمایی کرد.

این مستند همانند xbox vault، بیست سال از کنسول های xbox را به تصویر می کشد و به گفته ی phil spencer قدرت ارتباط برقرار کردن افراد از طریق بازی ها را به تصویر می کشد.

این مستند در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ عرضه می شود و کسانی که در مراسم xbox fanfest شرکت می کنند، نگاهی اولیه به آن خواهند داشت.

رونمایی از کنترلر جدید xbox

xbox 20th

کمی قبل کنسول xbox series x یک special edition به مناسبت تولد ۲۰ سالگی halo دریافت کرد و خیلی سریع این کنسول به فروش رفت.

در این مراسم علاوه بر بازگشت این special edition، از کنترلر جدید xbox به نام ۲۰th anniversary controller رونمایی شد و علاوه بر طراحی زیبای خود، دارای دکمه ی share بوده و از این پس با این دکمه می توانید کلیپ های خود را ذخیره و یا در اینترنت پخش کنید.

یک سوپرایز بزرگ

halo series

در انتهای مراسم علاوه بر عرضه ی رایگان مد multiplayer بازی halo infinite، ما شاهد یک سوپرایز بزرگ دیگر نیز بودیم و آن رونمایی از تیزر تریلر سریال halo بود.

بعد از چند سال بالاخره از اولین تریلر سریال halo رونمایی شد در این تیزر کوتاه ما اولین نگاه به master chief داخل این سریال رو داشتیم و تایید شد که این سریال در سال ۲۰۲۲ قابل تماشا است.

برای مشاهده این تریلر به این لینک بروید.

با رایگان شدن مد multiplayer بازی halo infinite و عرضه ی خود بازی به همراه سریال در سال ۲۰۲۲ باعث می شود که امسال یک سال بسیار خوبی برای طرفداران halo باشد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر به این لینک بروید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x