فصل دوم سریال Halo تمدید شد

سریال Halo نیامده برای فصل ۲ تمدید شد

Paramount+ ساخت فصل دوم سریال Halo را تایید کرد
فصل دوم سریال Halo تمدید شد

Paramount+ امروز اعلام کرد که سریال جدید Halo که بر اساس فرنچایز Xbox ساخته شده است، برای فصل دوم قبل از اینکه حتی فصل اول سریال پخش شود تمدید شده است.

این سریال که به طور انحصاری در Paramount+ در ایالات متحده و در تمام بازارهای بین المللی که سرویس پخش در دسترس است پخش می شود(مسلما در ایران ما نگرانی ای از این بابت نداریم!!)، از پنجشنبه، ۲۴ مارس شروع به پخش میشود. علاوه بر این، دیوید وینر (The Killing, Brave New World) به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی برای فصل دوم به سریال خواهد پیوست.

تانیا گیلز، مدیر برنامه‌ریزی Paramount+ گفت:

«Halo یک فرصت گسترده و جهانی برای Paramount+ است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به طرفداران فصل دوم ارائه دهیم تا قبل از شروع سریال در ماه آینده منتظر آن باشند. یک سفر هیجان انگیز را برای طرفداران بازی و غیربازیکنان به طور یکسان ارائه می دهد، زیرا تصاویری خیره کننده را با نگاهی عمیق تر به داستان های شخصی پشت این شخصیت های نمادین پیوند می دهد که همه در یک نبرد حماسی برای آینده بشریت اتفاق می افتد.»

دیوید نوینز، مدیر ارشد محتوای فیلمنامه‌های اورجینال Paramount+، و رئیس و مدیر اجرایی Showtime Networks Inc می‌گوید:

«Halo ما را به دنیای خیره‌کننده‌ای می‌برد که ما معتقدیم با جلوه‌های بصری هیجان‌انگیزش به اندازه داستان‌سرایی جسورانه و شخصیت‌محور آن، مخاطبان را مجذوب خود می‌کند. این پیکاپ فصل دوم نشان دهنده اعتمادی است که ما به قدرت این سریال حماسی برای جذب بینندگان داریم. Halo یک همکاری عالی با Amblin و ۳۴۳ Industries بوده است و همه ما از فرصتی برای ادامه آن سپاسگزاریم.»

فصل دوم سریال Halo تمدید شد

این استودیو در اقتباس خود برای Halo در جهانی است که اولین بار در سال ۲۰۰۱ با عرضه اولین بازی ایکس باکس در این سری عرضه شد. این مجموعه که درگیری قرن بیست و ششم بین بشریت و تهدیدی بیگانه به نام «Covenant» را نمایش می‌دهد، داستان‌های شخصی را با اکشن بهم پیوند میدهد.

در این سریال Pablo Schreiber  در نقش Master Chief، Spartan-117 بازی می کند. Natascha McElhone (Californication) در نقش Dr. Halsey، خالق Spartan super soldiers وJen Taylor(سری بازی های Halo، RWBY) در نقش Cortana.

سری Halo بیش از ۸۲ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است و بیش از ۶ میلیارد دلار از فروش کل درآمد داشته است.

این نمایش توسط Showtime با همکاری ۳۴۳ Industries و تلویزیون Amblin تولید می شود و همانطور که گفتیم آن را در ۲۴ مارس ۲۰۲۲(۴ فروردین ۱۴۰۰) میتوانید ببینید.

 

بیشتر بخوانید: نتفلیکس فیلم BioShock را میسازد

 

نوشته های مرتبط

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x