Horizon Forbidden West

هرآنچه درباره Horizon Forbidden West میدانیم ۲۰۲۲

بررسی گیم پلی،تاریخ عرضه،تریلر و جزئیات Horizon Forbidden West

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به گیم پلی رونمایی شده از بازی Horizon Forbidden West که با تازگی معرفی شده است. با ما تا انتها همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West قرار است تا چند هفته دیگر منتشر شود، و قبل از عرضه بازی برای کنسول‌های PS4 و PS5، ما شروع به دیدن اولین برداشت‌های عملی از بازی در اینترنت کردیم. همانطور که انتظار می‌رفت، برداشت‌های اولیه نشان می‌دهد که این یک بازی است که فراتر از محدوده نسخه اصلی ۲۰۱۷ است و استفاده قابل‌توجه Guerrilla Games از فناوری را به نمایش می‌گذارد و پایه‌هایی را که بازی قبلی به طور کامل ایجاد کرده بود، بهبود می‌بخشد.

Horizon Forbidden West Aloy را در یک ماجراجویی کاملاً جدید در امتداد سواحل اقیانوس آرام، از جمله بقایای سان فرانسیسکو، به نمایش می گذارد. پس از وقایع Horizon Zero Dawn، یک بلای قرمز مرموز ظاهر می شود و گیاهان و حیوانات محلی را تهدید می کند. آلوی تصمیم می گیرد قبل از اینکه افراد بیشتری را به خطر بیندازد، که برخی از آنها به دلیل این بیماری از گرسنگی مرده اند، تحقیق کند.

سریال Horizon در ایالات متحده پس از آخرالزمان اتفاق می افتد، جایی که مردم در قبایل زندگی می کنند و با هیولاهای مکانیکی همزیستی می کنند. Aloy در این دنباله با دوستان قدیمی خود دیدار می کند، پیوندهای تازه ای ایجاد می کند و با دشمنان جدید مبارزه می کند. هیولاهای جدید بسته به منطقه ظاهر می شوند. Aloy همچنین باید مراقب مهاجمانی باشد که یاد گرفته‌اند ماشین‌ها را نادیده بگیرند و آنها را به سلاح تبدیل کنند.

Horizon Forbidden West

گیم پلی

سونی ۱۴ دقیقه از گیم پلی Horizon Forbidden West را در یک State of Play اخیر به نمایش گذاشت. در آنجا، بینندگان یک مقدمه از طرح، پیشرفت های گرافیکی و ویژگی های اضافه شده را مشاهده کردند. به نظر می رسد، در حالی که بسیاری از گیم پلی بازی ثابت می ماند، افزوده های جدید، مبارزات و کاوش را تازه می کند. این تیم ویژگی‌های قدیمی را با پیشرفت‌ها و اضافات به آنچه قبلاً کار می‌کرد، ایجاد کرده است.

طبق اولین پیش‌نمایش عملی از IGN، «مبارزه پیچیده‌تر است، اکتشاف آزادانه تر است، و جهان پر از زندگی جذاب‌تر (اعم از رباتیک و انسانی)» در غرب ممنوعه نسبت به Zero Dawn است. یکی از چشم‌نوازترین پیشرفت‌هایی که تیم توسعه‌دهنده در بازی انجام داده است، این بار، به شکل یک لایه رابط کاربری جدید و بهبود یافته در هنگام کوه نوردی است.

با استفاده از پینگ فوکوس Aloy می توانید مسیرهای نقشه برداری شده را به وضوح از روی صخره ها و موانع مشابه مشاهده کنید که به شما آزادی و وضوح بیشتری در هنگام گشت و گذار در مپ می دهد. این باید برخی از حدس و گمان ها را در تلاش برای ایجاد میانبرهای خود از بین ببرد و از گم شدن شما در نقشه زمانی که فقط سعی می کنید آن چند کلکسیون آخر را شکار کنید، جلوگیری می کند.

ما همچنین بیشتر در مورد Pullcaster می شنویم (یک نوع قلاب فانتزی که به شما اجازه میدهد Aloy را دور تر و به جاهای سخت تر پرتاب کنید). طبق پیش‌نمایش، می‌توان از آن به همراه Shieldwing استفاده کرد؛ یک گلایدر Aloy که به شما در بازی کمک میکند.

Horizon Forbidden West

طبق گفته مدیر بازی Mathijs de Jonge، این بازی با حرکت عمودی به لطف بالا رفتن و سر خوردن آزادی بیشتری خواهد داشت. به عبارت دیگر، بازیکنان می‌توانند تقریباً از هر چیزی بالا بروند و بدون نیاز به بافتن دور کوه برای رسیدن به مقصد، از هر جایی به پایین سر بخورند.

در جاهای دیگر، شاهد هستیم که مبارزات بازی نیز تا حد زیادی بهبود یافته است. فوکوس بار دیگر در اینجا ظاهر می‌شود، جایی که پیش‌نمایش یادآور می‌شود که اکنون می‌توان از آن برای پیمایش بین هر بخش جداشدنی ربات دشمن استفاده کرد تا بتوانید ببینید چه چیزی و چگونه ممکن است آسیب ببیند.این یک فرآیند بسیار سریعتر و سریعتر از آنچه قبلا دیده ایم است.

وقتی نوبت به ابزار واقعی شما در نبرد می رسد، انتخاب بیشتری در مورد نحوه پیشرفت Aloy دارید. اکنون “شش درخت مهارت طولانی”(منظور همان progress bar) وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، به خصوص که اکنون لباس ها با درخت های مهارتی که شما می خواهید دنبال کنید پیوند نزدیک تری دارند. همچنین با بهبود یافتن انیمیشن های Aloy میتوان انتظار مبارزات سریع تر را داشت.

Horizon Forbidden West

تاریخ عرضه

Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) عرضه خواهد شد و قیمت آن برای ورژن PS4 برابر ۵۹٫۹۹$  و برای ورژن PS5 برابر ۶۹٫۹۹$ خواهد بود.

همچنین Horizon Forbidden West یک بازی انحصاری پلی استیشن است. تا کنون، سونی تنها عرضه‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ را تایید کرده است. Guerilla Games همچنین پشتیبانی ۶۰ فریم در ثانیه را برای پلی‌استیشن ۵ تایید کرده است. این فریم‌ها در ثانیه برای PS4 امکان‌پذیر نیست، اما باید انتظار داشت گرافیک را برای کنسول‌های نسل بعدی بهبود بخشد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این بازی برای PC یا Xbox نیز عرضه شود.

 

شما هم مشتاق عرضه این بازی هستید؟ برایمان در قسمت نظرات بنویسید!

 

 

بیشتر بخوانید: بررسی Xbox Game Pass 2021

 

فیلتر شکن خودتون رو روشن کنید و گیم پلی بازی رو تماشا کنید!

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x