نمرات Horizon Forbidden West

نقد ها و نمرات بازی ۲۰۲۲ Horizon Forbidden West

نمرات بازی Horizon Forbidden West به چه صورت بوده است؟

پس از مدتی تاخیر، Horizon Forbidden West این جمعه رسما برای PS4 و PS5 عرضه می شود. این بازی مورد انتظار تقریباً در تمام جنبه ها گسترش و پیشرفت داشته است، اما آیا این برای فریب دادن شما کافی است؟ با ما در ادامه همراه باشید.

نمرات Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West همانطور که از نامش پیداست، Aloy را به مناطق غربی بازی پس از آخرالزمان می برد. در آنجا، او با قبایل جدید ملاقات خواهد کرد و با هیولاهای جدید و ترسناک زیادی روبرو می شود؛ همه در دنیایی سرسبز و پر از جزئیات متراکم اتفاق می افتد.

نه تنها مکانیک صخره نوردی بازی بهبود یافته است، با سطوح قابل بالا رفتن بیشتر و روشی آسان تر برای شناسایی آنها، Horizon Forbidden West در اعماق زیرزمین و زیر آب میتواند به کاوش بپردازد، با مناطق بسیار بیشتری که Aloy اکنون می تواند فراتر از آنچه روی سطح قابل مشاهده است جست و جو کند.

نمرات Horizon Forbidden West

موضوع اصلی در Forbidden West این است که آلوی متوجه شده است که او نمی‌تواند کاری را که باید به تنهایی انجام دهد، انجام دهد، بنابراین شما تیمی از متحدان قدیمی و جدید را گرد هم می‌آورید، زیرا اسرار بیشتری را که قدیمی‌ها پشت سر گذاشته‌اند را کشف می‌کنید و با آنها مقابله می‌کنید؛ از جمله دسیسه های Sylens و انگیزه های مرموز او.

در پایان گیم پلی، مکانیک مبارزه به طور کامل در Forbidden West، با ترکیب های طولانی تر، نرم تر و مجموعه ای از حرکات جدید، بازسازی شده است. با این حال، مبارزه با کمان همچنان برجسته است، و تیم توسعه دهنده Guerrilla تلاش کرده است تا برخی از این منوها را ساده کند و در عین حال ترفندهای جدیدی را برای Aloy معرفی کرده است که باعث می شود از بین بردن این هیولاهای بلند جذاب تر شود.

اگر همه اینها برای شما جالب به نظر می رسد، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به نمرات آن نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که استودیو چقدر در آنچه وعده داده موفق بوده است:

 

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره Horizon Forbidden West بدانیم

 

 

به طور کلی درباره Horizon Forbidden West میتوان گفت که آن یکی دیگر از رشته های زیبا به کمان Aloy، با وجود برخی از اشکالات  در دنیای جهان بازش است.

Horizon Forbidden West جمعه ۱۸فوریه(۲۹ بهمن) برای PS4 و PS5 منتشر می شود.

شما هم از طرفداران این بازی هستید؟ نظرتون چیه؟

 

بیشتر بخوانید: سری آموزش های Dying Light 2

نوشته های مرتبط

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x