مدیریت Activision به اعتصاب Raven پاسخ می دهد (۲۰۲۱)

پس از هفته ها سکوت عمومی، Activision به اعتصاب مداوم در نرم افزار Raven پاسخ داد.

Activision

اعتصاب مستمر کارمندان ریون، که پس از رها شدن ده‌ها کارگر قراردادی QA در دسامبر آغاز شد، این هفته وارد سومین هفته خود شد بدون اینکه اکتیویژن تایید رسمی کند. با این حال، بیانیه جدیدی از مدیریت نرم افزار Raven بالا (نگاه کنید به: مدیریت Activision) که این شرکت در حال گفتگوهای فعال با کارمندان است.
(متن زیر گفتگو است)

ترجمه=

{در بیانیه آمده است: «Activision عمیقاً متعهد به رفاه همه تیم‌های ما، از جمله نیروی کار QA ما است.» «رهبری ریون برای شنیدن نگرانی‌ها و توضیح سرمایه‌گذاری کلی شرکت در منابع توسعه، با کارکنان خود گفتگو کرده است. همانطور که قبلاً اعلام شد. ، ما در حال افزایش سرمایه گذاری کلی خود در توسعه و منابع عملیاتی هستیم و نزدیک به ۵۰۰ کارگر موقت را در استودیوهای خود به کارمندان تمام وقت تبدیل می کنیم که بزرگترین تبدیل در تاریخ Activision است.”

«برای ۱۲ کارگر موقت در ریون که قراردادشان تمدید نشد، ما یک دوره اخطار طولانی‌تر ارائه کردیم، شامل پرداختی برای تعطیلات دو هفته‌ای بود، و مستقیماً با کسانی که به کمک جابه‌جایی نیاز دارند کار خواهیم کرد. ریون مملو از افرادی است که به بهبود فرهنگ در اکتیویژن اختصاص داده شده اند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با کارمندان هستیم تا این کار را با هم انجام دهیم.}
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x