رونمایی از dlc جدید Destiny 2

رونمایی از dlc جدید Destiny 2

استدیو Bungie با ساختن بازی Destiny و دنباله ی آن Destiny 2 توانست یکی از معروف ترین لوتر شوتر(looter shooter) های دنیای گیم را بسازد که اکنون بعد از ۷ سال این سری هنوز هم یکی از پر مخاطب ترین بازی هاست و برای تولد ۳۰ سالگی کمپانی،استدیو  Bungie در رویداد پخش زنده ای با رونمایی از dlc جدید Destiny 2 از طرفداران خود قدر دانی کرد.

در ادامه مقاله رونمایی از dlc جدید Destiny 2 با ما همراه باشید

۳۰ سال با Bungie

در رویداد پخش زنده و قبل از رونمایی از dlc جدید Destiny 2،استدیو Bungie از طرفداران خود در طول این ۳۰ سال با پخش کردن فن آرت (fanart) هایی که طرفداران به مناسبت ۳۰ سالگی این استدیو از دوران بازی halo تا الان کشیده بودند از آنها قدردانی و تشکر کرد.

بعد از نشان دادن کلی فن آرت زیبا،کارگردان سری Destiny(یعنی luke smith)

با یکی از قدیمی ترین اعضای گروه Bungie (یعنی jason jones)

در مورد روزهای اولیه ی این کمپانی صحبت کرده و نگاهی به همه ی بازی ها و انیمیشن (استدیو بانجی کار خود را با ساختن فیلم و انیمیشن شروع کرد)هایی که این استدیو در طول این ۳۰ سال ساخته بود انداختند.

رونمایی از witch queen

بعد از تشکر از طرفداران، وقت آن رسیده بود که داستانی که ۷ سال در Destiny در حال گفتن بود به قسمت آخر خود برسه،وقتش بود که از  ساوافون(savathun) رونمایی بشه،وقتش بود که رونمایی از dlc جدید Destiny 2 رو ببینیم.

با یک تریلر ما فهیمیدیم که این dlc در تاریخ ۲۲ فبریه سال ۲۰۲۲ (۲/۲۲/۲۲ که خودش افتاده ۲ شنبه) قرار است به بازی Destiny 2 اضافه بشه.

اما این تمام رونمایی از dlc جدید Destiny 2 نبود،پس از کمی توضیح دادن در مورد موضوع dlc نوبت آن بود که نگاهی به گیم پلی این dlc و چیزهای جدیدی که به بازی قرار بود اضافی بشه بندازیم.

معرفی سلاح جدید The glaive

اولین موضوع و شاید جالب ترین چیزی که به بازی  و در رونمایی از dlc جدید Destiny 2 شاهد آن بودیم قرار است اضافی بشه سیستم جدید به نام Weapon crafting هستش

این سیستم به بازیکنان اجازه ی اینو میده که اسلحه ای که خودشون دوست دارند رو با ترکیب هایی که بازی میده بسازند،طبق حرف های سازندگان بازی فعلا این کار برای سلاح glaive و اسلحه هایی که از قبل در بازی بودند هستش و با پایان هر فصل witch queen سلاح های آن به این سیستم نیز اضافی شده.حالا چطوری کار میکنه؟

این میزی که در تصویر بالا مشاهده می کنید این کار رو انجام میده،شما با بازی کردن بیشتر،توانایی باز کردن راه های بیشتری برای ساختن سلاح های خود هستید.یه توضیحی هم در مورد glaive بدیم.

این سلاح به عنوان اولین نوع از سلاح های جدیدی که قرار هستش به بازی اضافی بشه هستش(داخل بازی Destiny سلاح ها به چند دسته مثل handcannon,grenade launcher,swordو… تقسیم می شوند)

همانطور که قبلا در رونمایی از dlc جدید Destiny 2 گفتیم این سلاح از سیستم weapon crafting نیز استفاده می کنند به این معنا که هر کسی نوع خاص این سلاح رو برای خودش میسازه و مخصوص خود اون بازیکن هست و اولین سلاح سرد بازی هستش که با زاویه دوربین اول شخص توانایی استفاده از اون رو داریم.

رونمایی از نسخه کالکتور witch queen

تقریبا همه ی dlc هایی که به بازی Destiny 2 اضافی میشه همراه با یک نسخه ی کالکتور،برای اونایی که میخوان کمی بیشتر خرج کنن لانچ میشه.

و این dlc جدا از آن نیست،Bungie در رویداد رونمایی از dlc جدید Destiny 2 از نسخه ی کالکتور این بازی که یک ورژن hive از ghost شخصیت ما هستش رونمایی کرد.

و مثل همیشه یک پازلی داخل این مجسمه هستش که طبق گفته سازندگانش حداقل یک هفته ای باید برای حل کردنش وقت گذاشت.

شروع فصل جدید

هنگام رونمایی از dlc جدید Destiny 2 فصل ۳ سال ۴ ام این بازی نیز به اتمام رسید و پس از اتمام رونمایی از dlc جدید Destiny 2 فصل ۴ این بازی به نام season of the lost به بازی اضافه شد. در این فصل ما به mara sov که فرمانده ی awoken در شهر dreaming city هستش برای صحبت کردن با savathun کمک می کنیم.

البته لازم به ذکر است که این یکی از طولانی ترین فصل های این بازی خواهد بود، چون از همین الان تا تاریخ عرضه ی dlc جدید بازی با این فصل همراه هستیم.

تغییرات به سیستم trials of osiris

در رونمایی از dlc جدید Destiny 2 نه تنها به معرفی dlc پرداخته شد بلکه نگاهی به یکسری تغییرات داخل خود بازی نیز پرداخته شد و یکی از بزرگترین تغییرات برای مد trials of osiris که بعنوان یکی از سخت ترین مدهای pvp یا همون player vs player هستش.

یکی از بزرگترین تغییرات که طرفداران پس از پایان رونمایی از آن استقبال کردند اضافه شدن سیستم anti cheat جدیدی به بازی بود چون که این مد با وجود چیترهای بسیار زیادی داخل خود توانایی بازی کردن این مد را از خیلی از پلیرها گرفته بود.

اما با سیستم battleye(سیستم anti cheat که در بازی rainbow six siege استفاده میشه) bungie امیدوار است که این مشکل برای همیشه حل شود.

دیگر موضوع قابل توجه در رونمایی از dlc جدید Destiny 2 داخل قسمت trials of osiris اضافه شدن سیستم matchmaking به این مد است،این مد قبلا بدون matchmaking بوده و شما فقط با دعوت کردن دوستان خودتان قابل به بازی کردن این مد بودید که این موضوع خیلی از بازیکنان که علاقه به تنها بازی کردن داشتند را از تجربه ی این مد محروم کرده بود، اما از این پس می توانید با وجود سیستم matchmaking به تنهایی به این مد رفته و جوایز آن را بدست آورید.

البته لازم به ذکر است که شما برای جوایز فوق ویژه همچنان لازم است که flawless(بردن ۷ بازی پشت سر هم) شوید تا بتوانید جوایز خود را از saint14 بگیرید.

رویداد ۳۰ سالگی

استدیو Bungie در رونمایی از dlc جدید Destiny 2 از یک رویداد داخل بازی رونمایی کرد که از دسامبر همین سال تا عرضه ی dlc جدید خود تمامی بازیکنان می توانند آن را تجربه کنند

همچنین ۲ تا پک مخصوص نیز به این مناسبت عرضه می کنند:

یکی داخل بازی به نام ۳۰th anniversary pack که شامل ۴ ایموت مخصوص،یک dungeon مخصوص،دو ست لباس مخصوص برای هر نوع شخصیت داخل بازی،یک سلاح مخصوص و یک سفینه به همراه sparrow مخصوص که در این عکس شاهد یکی از دو ست لباس های مخصوص هستیم:

پک دیگر یک پک فیزیکی است که هنوز کامل نشده و شامل چیزهایی که در تصویر زیر می بینید هستش (دیگه واسه این یکی واقعا سنگ تموم گذاشتن):

بازگشت یک افسانه

در رونمایی از dlc جدید Destiny 2 یک خبر برای طرفدارانی که از روز اول با این بازی بودند داریم،سلاح گالاهورن(gjallarhorn) قرار است به زودی به بازی اضافه شود.

برای کسانی که آشنایی با این سلاح ندارند،لازم است گفته شود که در بازی Destiny 1 این یکی از قوی ترین و کمیاب ترین سلاح های بازی بود که خیلی از طرفداران از نبود اون در Destiny 2 گله داشتند.

یک تغییر ریز

با اضافه شدن legacy activities (مد جدیدی که از محتوای قبلی حذف شده از بازی استفاده می کنه) در انتهای رونمایی از dlc جدید Destiny 2 گفته شد که طرفداران هر هفته یکی از این مدهای حذف شده را می توانند تجربه کنند که بانجی سال قبل بعضی از آنها را حذف کرده بود که روی آنها کار کنندو آنهارا بهتر کنند.

کلام پایانی

استدیو Bungie در انتهای مراسم رونمایی از dlc جدید Destiny 2 نشان داده که هنوز برای این سری بسیار برنامه ها داره و هنوز قرار نیست به این زودی ها اون رو ترک بکنه و با این dlc جدید نشان داده که با شوق بسیاری به ادامه دادن داستان دنیای این بازی می پردازه.

ممنون که با مقاله ی رونمایی از dlc جدید Destiny 2 با ما همراه بودید نظرات خودتون رو با ما در میان بگذارید یا اگر دنبال اخبار بیشتری مثل رونمایی از dlc جدید Destiny 2 هستید به این قسمت بروید. تا وقتی که این dlc لانچ شد با نقد و بررسی و خبر  اون بتونید با ما همراه باشید.

در پایان با تریلر dlc جدید destiny 2 با ما همراه باشید:

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x