بازی های(PS4 و PS5) که در سال ۲۰۲۲ میاد!!

در اینجا ۱۰ مورد از مورد انتظارترین بازی های پلی استیشن (PS4 و PS5) در سال ۲۰۲۲ آورده شده است!

Sifu (PS4، PS5 و PC)

سیفو با الهام از فیلم هایی مانند The Raid، Old Boy و John Wick، حول محور یک رزمی کار جوان می چرخد ​​که مصمم است از گروهی که خانواده اش را به قتل رساندند انتقام بگیرد.
او با دانش محدودی که از کونگ فو دارد،
باید در یک شب تمام دشمنانش را از بین ببرد. با این حال، او یک عنصر برای او خواهد داشت: یک طلسم که هر بار که بمیرد او را زنده می کند. با این حال، قهرمان داستان هر بار که زنده می شود پیر می شود.

Horizon Forbidden West (PS4 و PS5)

داستان آلوی تمام نشده است. از طریق دنباله پیش‌بینی‌شده موفقیت سال ۲۰۱۷، بازیکنان مناطق کاملاً جدیدی از جهان – کالیفرنیا، یوتا و نوادا – را کاوش خواهند کرد و منشا یک بیماری مرموز را کشف خواهند کرد.
البته، اولین مکانیک جدید را نیز نشان خواهد داد. اینها هم سیستم جنگی و هم جابجایی را گسترش خواهند داد.
برای اطلاع از هر آنچه در مورد غرب ممنوعه Horizon فاش شده است، این لینک را دنبال کنید.

 Babylon Fall (PS4، PS5 و PC)

پروژه بعدی PlatinumGames بازیکنان را به جای سنتینل قرار می دهد.
ماموریت شما چیست؟ به بالای برج زیگورات صعود کنید. بازیکنان با زرادخانه گسترده ای از سلاح ها – از جمله شمشیر، چکش، کمان، عصا و سپر – باید به تنهایی یا همراه با سایر جنگجویان از میان انبوهی از دشمنان بجنگند.
همانطور که مخالفان را شکست می دهید و سطوح را پاک می کنید، تجهیزات بهتری دریافت خواهید کرد.

Gran Turismo 7 (PS4 و PS5)

پس از ۵ سال، حق امتیاز رانندگی یک قسط جدید دریافت می کند. از قدرت PS5 برای ارائه همه‌جانبه‌ترین و چشمگیرترین تجربه سری استفاده می‌کند. این عنوان نه تنها با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و ۴K اجرا می شود، بلکه شامل حالت های تحویل قبلی نیز خواهد بود.

Forspoken (PS5 و PC)

طبق گفته Square Enix، این تجربه ای است که برای استفاده از قدرت کامل PS5 طراحی شده است.
در کفش فری هالند، زن جوانی که به آتیا منتقل شده است، بازیکنان می توانند در حالی که از جادو برای مقابله با خطرات موجود در آن استفاده می کنند،
دنیای باز را کشف کنند. خوشبختانه اسکرول سریع و روان یکی از محورهای بازی خواهد بود.

Ghostwire: Tokyo (PS5 و PC)

پس از ناپدید شدن ۹۹ درصد از جمعیت توکیو، بازیکنان باید از توانایی های ماوراء طبیعی خود برای رویارویی با ارواح پرسه زن در شهر استفاده کنند و به ته راز برسند.
برخلاف دیگر بازی‌های تیراندازی اول شخص، مبارزات Ghostwire: Tokyo از Kuji-kiri الهام گرفته شده و حول محورهای ترکیبی می‌چرخد.
برای اطلاع از همه چیزهایی که در مورد Ghostwire: Tokyo فاش شده است، این لینک را دنبال کنید.

Vampire: The Masquerade – Bloodhunt (PS5 و PC)

در دنیای Vampire: The Masquerade، این تیراندازی سوم شخص – که از توانایی‌های ماوراء طبیعی خون‌آشام‌ها بهره می‌برد – «بازی رایگان» خواهد بود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ظاهر آواتارهای خود را شخصی‌سازی کنند.

 DNF Duel (PS4، PS5 و PC) 

DNF Duel بر اساس بازی محبوب “beat’ em up” توسط Neople، کلاس های مختلف را می گیرد و آنها را به مبارزانی با توانایی های منحصر به فرد تبدیل می کند. علاوه بر ارائه دقیق بصری که Arc System Works به آن معروف است، مکانیک های گیم پلی نیز توسط Eighting در حال توسعه است. این مطالعه بیشتر برای Tatsunoko vs شناخته شده است. Capcom: Ultimate All-Stars.

God of War Ragnarök (PS4 و PS5)

دنباله خدای جنگ مشهور (۲۰۱۸) پایان حماسه نوردیک این فرنچایز را رقم خواهد زد. داستان ۳ سال پس از پایان آخرین بازی اتفاق می‌افتد، داستان بار دیگر کریتوس و آترئوس را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند راگناروک را متوقف کنند. با این حال، آسان نخواهد بود. این دو باید با متحدان قدیمی و دشمنان جدید از جمله خدای ثور روبرو شوند.
شایعه ای حاکی از آن است که بازی God of War Ragnarök در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

Stray (PS4، PS5 و PC)

PS4

بازیکنان باید دست در دست Annapurna Interactive و BlueTwelve Studio شهری را که منحصر به فرد ربات‌ها در آن زندگی می‌کنند کاوش کنند و راه بازگشت به خانه را پیدا کنند. بازیکنان علاوه بر حل پازل و تعامل با ساکنان این محیط رو به زوال «سایبرپانک» باید با استفاده از پهپاد B12 با موجودات خطرناک مبارزه کنند.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x