Ring در بازی Dead By Daylight (2021)

Ring در بازی Dead By Daylight (2021):

Dead by Daylight

در پنج سال گذشته، Behavior Interactive’s Dead by Daylight به خانه برخی از معروف‌ترین ویژگی‌های ترسناک، از هالووین تا Hellraiser، از Saw تا Stranger Things تبدیل شده است. ویژگی مجوز بعدی بازی ترسناک نامتقارن هم الهام گرفته شده و هم شاید کمی غیرمنتظره است: فصل ۲۳ بازی Dead by Daylight بر اساس Ring، مجموعه ترسناک روان‌شناختی ژاپنی بر اساس رمان کوجی سوزوکی ساخته می‌شود که اقتباس‌ها و دنباله‌های زیادی از فیلم، از جمله سه فیلم هالیوودی را ایجاد کرد. (حلقه، حلقه دو و حلقه ها).
Behavior Interactive و ناشر Kadokawa در روز سه‌شنبه برنامه‌های Chapter 23 Dead by Daylight را فاش کرد و فاش کرد که Ringu در مارس ۲۰۲۲ وارد بازی خواهد شد.
جزئیات همکاری بین Behavior و Kadokawa روشن است، اما می‌دانیم که فصل Ringu هم بر اساس کتاب اصلی سوزوکی و هم بر اساس اقتباس سینمایی هیدئو ناکاتا در سال ۱۹۹۸ ساخته خواهد شد. هیچ‌کدام از شرکت‌ها تایید نکردند که کدام شخصیت یا شخصیت‌های رینگو در Dead by Daylight ظاهر می‌شوند، اما با توجه به برجسته بودن و ظاهر نمادین ساداکو یامامورا، آنتاگونیست – به‌علاوه یک تیزر تریلر که به خوبی قابل تشخیص رینگو را نشان می‌دهد – به نظر می‌رسد که او برای یک قاتل جدید مناسب است.

Mathieu Côté

کارگردان بازی Dead by Daylight در یک انتشار خبری گفت: «این فصل جدید چیزی به شدت تاریک و دردسرساز به بازیکنان ما می‌دهد، تجربه‌ای واقعاً تپنده قلب که به شدت بالای بازی ما می‌افزاید.»
ریکو ایمایاسو، تهیه‌کننده Kadokawa در بیانیه‌ای به Polygon گفت: ۳۰ سال از اولین انتشار رمان Ringu و ۲۲ سال از فیلم Ringu می‌گذرد. همکاری با Dead by Daylight بدون شک چالش جدیدی برای فرنچایز Ringu است. به عنوان یک IP از ژاپن، ما برای اولین بار وارد مه می‌شویم… در حالی که منتظر هستید از ترس بلرزید!
برای مصاحبه ایمیلی با کوته و ایمایاسو با بینش بیشتر در مورد این همکاری، ادامه مطلب را بخوانید.
این مشارکت خاص چگونه شکل گرفت؟ به نظر می رسد این یکی از گزینه های غیرمنتظره تر Dead by Daylight باشد.

Mathieu Côté:

رینگو در لیست علاقه مندی های من از همکاری های بالقوه بسیار بالا بود! بنابراین، می توان گفت که ایجاد فصلی جدید بر اساس این شاهکار ژاپنی رویایی است که به حقیقت پیوسته است.
این فرنچایز اکنون یک پدیده ترسناک جهانی است. تصاویری که اکنون به خاطر این فرنچایز معروف در ذهن ما زندگی می‌کنند، عمیقاً نگران‌کننده هستند و صراحتاً فراموش کردنشان غیرممکن است. Dead by Daylight راهی است تا طرفداران خود را با ترس‌ها و کابوس‌های فرهنگ‌های دیگر آشنا کنیم، مثلاً فولکلور اروپای شمالی با بخش Binding of Kin، یا میراث آمریکای لاتین با فصل جدیدمان پرتره یک قتل. بنابراین، پیشنهاد به بازیکنان در سراسر جهان یک شیرجه عمیق در این گوهر فرهنگ ژاپنی برای ما یک افتخار و یک پروژه بسیار هیجان انگیز است. رینگو همچنین به ما این فرصت را می دهد که با وحشت روانی بازی کنیم، چیزی که به ندرت در بازی خود لمس کرده ایم.
اما صادقانه بگویم، هر چه یک فرنچایز مهم تر باشد، من هم بیشتر می ترسم! نه فقط به این دلیل که یکی از ترسناک‌ترین و آزاردهنده‌ترین داستان‌های موجود است، بلکه به این دلیل که یک اثر هنری به خوبی ساخته شده و قدرتمند است که می‌توان یک فصل برای Dead by Daylight ایجاد کرد که به منبع اصلی احترام بگذارد.
Reiko Imayasu: ما Dead by Daylight’s Great Killers را در عمل دیده‌ایم و در خواب دیده‌ایم که شخصیت‌های ما روزی می‌توانند در کنار دیگر افسانه‌های ترسناک نامی برای خود دست و پا کنند.
این یک افتخار بزرگ است که ببینیم آنچه را که سال ها به عنوان یک تیم رویای آن را داشتیم محقق می کند. هنوز تمام نشده است، اما ایده‌هایی که از Behavior Interactive می‌آیند بسیار امیدوارکننده هستند. من نمی توانم منتظر بمانم تا مردم در سراسر جهان آن را بازی کنند، و امیدوارم که Dead by Daylight به دنیا فرصت های بیشتری برای تجربه جهان رینگو بدهد.
با توجه به اینکه تفسیر Dead by Daylight از رینگو بر اساس رمان اصلی و اقتباس سینمایی است، چگونه قاتل در بازی متفاوت یا مشابه ظاهر فیلم نمایش داده می شود؟

از آنجایی که قاتلان مجاز Dead by Daylight به طور سنتی از فیلم‌های ترسناک، تلویزیون و بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کردند، این یک رسانه جدید است. آیا معرفی Ringu فرصت‌های مجوز جدیدی را برای رفتار باز می‌کند؟

Mathieu Côté: سوال عالی! این فصل جدید بر اساس رمان اصلی و همچنین اقتباس سینمایی ساخته شده است، اما شما درست می گویید که Dead by Daylight لزوماً محدود به فیلم ها یا فرنچایزهای بازی های ویدیویی نیست. ما به ساخت این موزه وحشت ادامه می دهیم و باید تمام رسانه های مختلفی را که در تاریخ برای ترساندن مردم استفاده شده است به نمایش بگذارد. از افسانه های شهری گرفته تا کتاب، تا فیلم و بازی های ویدئویی. بنابراین، اگر ترسناک باشد، قطعاً می‌تواند در آینده به یک فصل Dead by Daylight تبدیل شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.
برای آموزش Dead by Daylight اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x