مد Vr برای بازی های Re2 Vilage

مد Vr برای بازی های Resident Evil 2 And Vilage:

Capcom در سال‌های اخیر فرنچایز Resident Evil را به ریشه‌های وحشتناک خود (یعنی Resident Evil 7 و Village) بازگردانده است و بازیکنان را در مقابل موجودات عجیب و غریب با مزیت‌های هیجان‌انگیز از دیدگاه اول شخص قرار داده است.

Re

ریمیک‌های RE 2 و ۳ تجربه‌های سوم شخص هستند، اما گرافیک باکیفیت، کنترل‌های اکشن فشرده، و غیرقابل کشتن مستر ایکس و نمسیس همان حس ترس را ایجاد می‌کنند که جدیدترین آثار به آن معروف هستند.

re

Remakes التماس می کند که در VR بازی شود، و یک مدر عالی این کار را انجام داد.

طبق گفته Kotaku، praydog مدتی است که در حال توسعه پورت های VR برای هر دو Remake بوده است.

توجه Modder Praydog به جزئیات به ویژه قابل توجه است زیرا کنترل های تمام حرکتی باعث می شود سلاح های معمولی بازی ها احساس فیزیکی داشته باشند.

چرخاندن چاقو در حالی که زامبی‌های در حال پوسیدن صفحه را پر می‌کنند، تجربه آدرنالینی (و فوق‌العاده!) Resident Evil 4 VR را تقلید می‌کند.

شما حتی می توانید تمام صحنه های برش را به صورت سه بعدی تماشا کنید، اگرچه این می تواند صحنه های خاصی را به روش های احمقانه ای بشکند زیرا نسخه های وانیلی Remakes دارای دوربین های ثابت هستند.

قابلیت‌های VR همچنین به این معنی است که praydog بازی‌های اصلی را به اول شخص ترجمه کرده است و باعث می‌شود بازسازی‌ها احساس جدیدی داشته باشند.

می‌توانید مقداری گیم‌پلی (در زیر) را تماشا کنید تا ببینید آیا شجاعت دانلود مود را دارید یا خیر.

و اگر ترجیح می‌دهید مستقیم وارد شوید، دانلودها را می‌توانید در GitHub پیدا کنید، جایی که praydog اعلام کرد که حالت‌های Biohazard و Village VR نیز در حال کار هستند.

Remakes های مود شده در شرکت خوبی هستند، زیرا Resident Evil 4 VR اخیر در Oculus Quest نیز یک ویترین چشمگیر بود.

بلیک هستر خودمان بندر را بررسی کرد و نظر داد:

RE4VR به طور کامل رابطه من را با بازی‌ای که بهتر از بقیه می‌شناسم تغییر داد.

اگر از طرفداران RE4 هستید، به Oculus Quest 2 دسترسی دارید، و از نظر اخلاقی و اخلاقی نیاز مشکوک به داشتن یک حساب کاربری فیس بوک برای بازی کردن یک بازی Oculus برایتان مهم نیست، من نمی توانم RE4VR را به اندازه کافی توصیه کنم.

مثل این است که به یک احساس قدیمی و آشنا جان تازه ای بدهیم.»

Oculus Quest 2:

به عنوان کسی که در مورد واقعیت مجازی می نویسد و مانند بسیاری از مردم در طول همه گیری ۲۰۲۰ در خانه گیر کرده ام، بارها و بارها از یک سوال پرسیده ام: اگر واقعیت مجازی بسیار عالی است و واقعیت واقعی آنقدر خطرناک است، چرا اینطور نباشد.

همه به VR روی می آورند؟ این یک قاب کاملاً منصفانه نیست، زیرا استفاده از VR با برخی معیارها افزایش یافته است. اما یک مشکل ساده را آشکار کرد: من واقعاً نمی‌توانم هدستی را توصیه کنم که برای خرید اکثر مردم به اندازه کافی دوستانه باشد.

با این حال، من دو هفته گذشته را با هدست جدید Quest 2 Oculus گذراندم، و این به تغییر بسیار نزدیک است. Quest 2 یک هدست مستقل است که در ۱۳ اکتبر ارسال می‌شود و به‌روزرسانی Quest 2019 Oculus است. Oculus طراحی مستقل Quest را با همان مجموعه ویژگی حفظ کرده است،

در حالی که صفحه نمایش آن را بهبود می بخشد، وزن آن را کاهش می دهد و – با یک نکته قابل توجه – آن را راحت تر می کند.

همچنین قیمت اولیه آن را از ۳۹۹ دلار به ۲۹۹ دلار کاهش داد و Quest 2 را به یکی از ارزان‌ترین هدست‌های موجود در بازار تبدیل کرد.

Quest 2 تمام آن چیزی است که من در مورد Quest اصلی در هنگام راه اندازی دوست داشتم، اما با بهره مندی از یک اکوسیستم قوی تر که در سال گذشته توسعه یافته است. حتی با وجود ناهنجاری ذاتی VR نسل فعلی، به نظر می‌رسد که محصول نهایی است تا یک آزمایش اولیه. Oculus – یک شرکت متعلق به غول اجتماعی فیس بوک – برخی از بهترین کارهای خود را تاکنون انجام داده است.

همچنین برخی از بزرگترین سوالات را در مورد آینده VR برانگیخته است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x