بازی های ps plus برای january 2022

بازی های ps plus برای january 2022

شروع سال جدید معمولا همراه با بهترین بازی های ps plus هستش و سال ۲۰۲۲ نیز جدا از آن نیست با بازی های ps plus برای january 2022 با ما همراه باشید.

Deep Rock Galactic | PS4 & PS5

deep rock psplus

این بازی ps plus برای january 2022 به شکل pvh یعنی player vs horde می باشد که شما در آن می توانید همراه با دوستان خود به سراغ horde های دنیای بازی در نقش dwarves های مختلف بروید.

این بازی مانند rainbow six siege و rainbow six extraction دارای محیط های تخریب پذیر است و شما همچنین هر cave در این بازی متفاوت است و هر نقشه برای دوم مثل بار قبل نیست.

شما می توانید با دوستان خود به این cave ها رفته و منابع مختلفی را برای خود و گروه خود جمع آوری کنید که با تغییر cave ها موقعیت های جالبی را بوجود می آورد.

Dirt 5 | PS4 & PS5

dirt 5

در ماه january 2022 ما برای اولین بار شاهد دو بازی برای کنسول playstation 5 بودیم، دومین بازی playstation 5 برای ps plus ماه january 2022، یکی از بهترین بازی های racing به نام Dirt 5 می باشد.

در بازی Dirt 5 شما می توانید بهترین racetrack ها را انتخاب کنید و با درجه سختی های مختلف آنها را انجام دهید نکته ای که در مورد این بازی racing باید بگوییم این است که این بازی فقط دارای مسابقات و racetrack ها offroad می باشد.

این بازی ps plus ماه january 2022 دارای بیش از ۷۰ تا offroad race track در ۱۰ نقطه از زمین می باشد، از frozen east river در new york گرفته تا northern light واقع در norway.

شما می توانید این دو بازی ps plus ماه january 2022 به صورت رایگان با داشتن اشتراک ps plus دریافت کنید البته ما بهترین رو برای آخرین گذاشتیم و لازمه بگیم که sony برای دارندگان playstation 4 یک بازی مخصوص گذاشته و دارندگان این کنسول را از یاد نبرده.

Persona 5 Strikers | PS4

p5 strikers

سری بازی Persona یکی از معروف ترین انحصاری کنسول های مختلف playstation می باشد و art style و موسیقی این بازی همیشه طرفداران را جذب خود کرده که شما می توانید با داشتن اشتراک ps plus این بازی را در ماه january 2022 به library خود به صورت رایگان اضافه کنید.

اما در بازی Persona 5 Strikers این بازی ریسک زیادی کرده و gameplay خود را از سبک RPG به action adventure و action RPG تغییر داده و البته استودیو ATLUS این بار از سازندگان بازی dynasty warriors کمک گرفته تا بتوانند به بهترین شکل ممکن این تغییر ژانر را انجام دهند.

شما در این بازی ماسک های مختلفی به نام Persona را جمع آوری می کنید و با آن به مبارزه با shadow های مختلفی که از تاریک ترین احساسات انسان ها بوجود آمده می روید البته تنها نیستید و در طول داستان بازی با شخصیت های مختلفی آشنا می شوید که این شخصیت ها به شما کمک می کنند اما آیا همه این شخصیت ها با شما دوست هستند؟

آخرین فرصت برای دریافت بازی های playstation VR

چند ماه پیش sony از چند بازی جدید در سرویس ps plus خود رونمایی کرد که برای playstation VR بود و شما می توانستید این بازی ها را به صورت رایگان با اشتراک ps plus دریافت کنید.

لازم هستش که ماه january 2022 آخرین ماهی هستش که شما می توانید این بازی های playstation VR را به صورت رایگان دریافت کنید پس اگر که playstation VR دارید این بازی ها را از دست ندهید، می توانید لیست کامل این بازی ها را در بازی ها psplus ماه نوامبر ۲۰۲۱ چک کنید.

شما می توانید بازی های ps plus ماه january 2022 را از تاریخ ۳ ژانویه دانلود کنید و برای همیشه در library خود نگه دارید.

ممنون که با ما همراه بودید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x