Kojima

Kojima از بازی بعدی خود میگوید

مصاحبه جدید Kojima

Kojima یکی از نامدار ترین و مطرح ترین بازی سازان تاریخ در طی یک مصاحبه درباره بازی جدید خود میگوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر جزئیات آن بپردازیم.

Kojima

Destructoid از مصاحبه ای که هیدئو کوجیما با مجله بازی ژاپنی Famitsu برای سال جدید انجام داد، گزارش داد. در آن، او در مورد پروژه بعدی کوجیما پروداکشنز صحبت می کند، که او آن را به عنوان یک بازی توصیف می کند که مرز بین رسانه ها را محو می کند، درست زمانی که صنعت در حال آماده شدن برای انجام همین کار است.

Kojima گفت:

یک عنوان بزرگ و عنوانی که چالشی جدید است. از آنجایی که مرزهای سرگرمی در آینده نزدیک ناپدید می‌شوند، می‌خواهم این سال را تبدیل به سالی کنم که قدمی رو به جلو برای به چالش کشیدن مدیوم ها و عبارات مختلف برداریم.

 

این یک واقعیت شناخته شده است که کوجیما عاشق فیلم‌ها است و می‌خواهد روزی آن‌ها را بسازد، بنابراین باید فکر کرد که آیا این پروژه جدید راهی برای ورود سینما به بازی‌های او به شکلی واقعی‌تر خواهد بود یا خیر.

Kojima

شاید این همان بازی ترسناک شایعه شده ای باشد که او می خواست بسازد. یا ممکن است چیزی کاملاً متفاوت باشد مانند Death Stranding. در هر صورت، رسانه‌های مختلط یک مسیر هیجان‌انگیز برای برنامه‌ریزی بعدی کوجیما است. امیدواریم به زودی ببینیم چه چیزی است، و توسعه آن چقدر چالش برانگیز خواهد بود.

جدیدترین اکران کوجیما The Director’s Cut of Death Stranding است که تمام افراط و تفریط های باشکوه او را به طور کامل و بی نقص به نمایش می گذارد. همچنین شایعاتی در مورد مذاکره Death Stranding 2 وجود دارد. اینکه آیا این پروژه بعدی کوجیما پروداکشنز است یا خیر باید صبر کنیم و ببینیم این نابغه چه چیزی در سر دارد!

 

 

بیشتر بخوانید: بازی های PS Plus ماه ژانویه ۲۰۲۲

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x