ده بازی مورد انتظار 2022

ده بازی مورد انتظار در سال ۲۰۲۲

 

۱۰ بازی مورد انتظار در سال ۲۰۲۲

سال ۲۰۲۲ میتواند سالی بسیار پربار جهت عرضه بازی های مختلف باشد، زیرا کم کم سایه پاندمی از روی ما در حال برداشته شدن است و شرکت های بازیسازی نیز بعد از۲ سال میتوانند فعالیت عادی خود را از سر بگیرند.

با ما همراه باشید تا به ۱۰ بازی محبوب مورد انتظار که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه بشوند آشنا شویم:

 

۱) God Of War: Ragnarok

 

طبق اعلام سونی، مورد انتظار ترین بازی این کمپانی قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

کریتوس نقش خود را به عنوان پدری کردن برای پسرش پذیرفته است و هردوی آنها در پی پیدا کردن Norse God هستند.

داستان بازی ۳ سال پس از جریانات نسخه ۲۰۱۸ این بازی اتفاق می افتد و دارای تکنیک ها و صحنه های جنگی پیشرفته تری است.

بازی قرار بود امسال(۲۰۲۱) منتشر شود، اما تداوم پاندمی کرونا انتشار آن را به تاخیر انداخت.

 

۲)Horizon Forbidden West

Horizon

بازی دیگری از سونی که طرفداران خاص خودش را دارد. این بازی دنباله نسخه قبلی اش یعنی Horizon Zero Down است. یک بازی اکشن جهان باز در دنیای آخرالزمانی آمریکا.

شما در نقش یک شکارچی در دنیایی پر از روبات ها و ماشین های خطرناک هستید.

اکتاشافات در اعماق آب، پیشرفت صحنه های مبارزه و بهبود فیزیک صخره نوردی در این بازی گنجاده شده است که این بازی را بیش از پیش هیجان انگیز میکند و آن را در لیست بازی های مورد انتظار قرار میدهد.

 

۳) Elden Ring

elden ring

این شما و یکی از مورد انتظار ترین بازی هایی که قرار است در سال آینده منتشر شود. این بازی اکشن و کراس پلتفرم و الهام گرفته از سری بازی های “Souls”  که طبق اعلام شرکت سازنده، در فوریه سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

تمرکز اصلی برای گیم پلی بازی بر روی مبارزه و اکتشافات بازی گذاشته شده است. اما نکته ای که  طرفداران را بابتش هیجان زده می کند این است که Elden Ring  همکاری ای بین نویسنده سریال Game Of Thrones  و خالق بازی Dark Souls  است.

 

۴) Hogwarts Legacy

Hogwarts legacy

طرفداران هری پاتر به پا خیزید! مسلما طرفداران هری پاتر دل تو دلشان نیست تا هرچه سریعتر این عنوان را بازی کنند.

Hogwarts Legacy  یک بازی نقش آفرینانه جهان باز است که روایتگر دانش آموزی است که در اواخر ۱۸۰۰ در هاگوارتز درس میخواند. طبق خبر ها و شایعات بازی زود تر از اواخر ۲۰۲۲ در دسترس نخواهد بود.

 

۵) Gotham Knights

Gotham Knight

یک بازی نقش آفرینانه و ابر قهرمانی که بر اساس کارکتر های کامیک DC  ساخته شده است. بازی در شهر گاتهام معروف جریان دارد و اتفاقات بازی مربوط به بعد از مرگ بتمن است که “محفل جغد ها ” را به نمایش میگذارد.

بازیکنان میتوانند چهار شخصیت را کنترل کنند:

Nightwing

Robin

Batgirl

Red Hood

این بازی نیز با اینکه هنوز  زمان زیادی تا انتشار اش باقی مانده است، اما خودش را در لیست بازی های مورد انتظار قرار داده است.

۶) Dying Light 2

Dying Light

ترسناک و بقا! دو نامی که اگر در ژانر هر بازی ای باشد آنرا هیجان انگیز میکند. اگر اتفاق خاصی نیوفتد این بازی در فوریه ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. این بازی جهان باز ادامه نسخه قبلی خود است  و در دنیایی آخرالزمانی که زامبی ها آنرا گرفته اند جریان دارد.

بازی اما اینبار یک قهرمان جدید با مهارت های زیادی در پارکور دارد که شمارا قابل میسازد ساختمان نوردی کنید!

طبق چیزی که در گیم پلی نشان داده شده است، فیزیک بازی بسیار روان تر شده است و این بازی مورد انتظار از این جهت بهبود بسزایی پیدا کرده است.

۷) Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction

Rainbow

این بازی شوتر اسپین آفی برای Rainbow Six Siege  است که به صورت گروهی قابل اجراست. Operator  های مختلف باهمدیگر به علیه دشمنانی فرازمینی به مبارزه خواهند پرداخت.

سه بازیکن میتوانند با همدیگر تیم شوند و به جایی که این فرازمینی ها تسخیر کردند نفوذ کنند و آبجکت های بازی را تکمیل کنند. این بازی شباهت زیادی به یکی از ایونت های خوب بازی Rainbow Siege  دارد که با نام “Chimera”  عرضه شد. همین امر آن را به یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال تبدیل میکند.

زمان عرضه بازی ژانویه ۲۰۲۲ اعلام شده است.

 

۸) Gran Turismo 7

Gran Turismo

این بازی هشتمین سری از بازی های Gran Tursimo  است که انتظار میرود در مارچ ۲۰۲۲ عرضه شود.

این بازی نشانه هایی از یک بازی شبیه سازی قدیمی را دارد که همین  باعث میشود آن را در لیست بازی های مورد انتظار سال قرار دهیم. طبق چیزی که از تریلر بازی دیدیم، حال و هوای کلاسیک زیادی را تجربه خواهیم کرد. از استایل  و منو بازی که مانند Gran Turismo 4 شده است تا مسیر ها و ماشین ها و حتی ایونت های قدیمی.

پس طرفداران بازی های Racing  گوش به زنگ باشید!

 

۹) Monster Hunter Rise

Monster Hunter

ششمین نسخه از سری بازی Monster Hunter  در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. مانند نسخه پیشین، شما در نقش یک شکارچی ظاهر میشوید که باید به شکار غول های بازی با استفاده از اسلحه ها و ابزار های متفاوت بپردازید. نقشه بازی نیز نسبت به نسخه پیشین افزایش زیاد و بسزایی داشته است.

این بازی در ژانویه ۲۰۲۲ برای PC  منتشر خواهد شد.

 

۱۰) S.T.A.L.K.E.R. 2 : Heart Of Chernobyl

Stalker

 

اما آخرین بازی در لیست بازی های مورد انتظار ما،اختصاص دارد به چهارمین نسخه از این سری بازی. این بازی در ژانر بقا و وحشت جریان دارد و شما میتوانید به صورت اول شخص به بازی آن بپردازید.

بازی همانطور که از اسمش نیز پیداست در جهانی آخرالزمانی و جایی که تشعشات رادیو اکتیوی جهان را احاطه کرده است جریان دارد.

طرفداران این بازی در آپریل ۲۰۲۲ منتظر عرضه اش باشند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی  بازی Alan Wake Remastered 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x