BioShock به فیلم تبدیل میشود

نتفلیکس فیلم BioShock را میسازد

BioShock هم به فیلم تبدیل میشود!

BioShock به فیلم تبدیل میشود

نتفلیکس، ۲K و Take-Two در حال همکاری برای توسعه یک فیلم اقتباسی از فرنچایز BioShock هستند. هیچ اطلاعات بیشتری در مورد اینکه کدام بازی اقتباس شده یا چه کسی به آن مرتبط است در دسترس نیست، اما این بازی توسط Vertigo Entertainment و ۲K تولید می شود.

استراوس زلنیک، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Take-Two Interactive گفت:

«نتفلیکس یکی از بهترین و آینده‌نگرترین داستان‌سرایان در تمام سرگرمی‌های امروزی است. ما از اینکه آن‌ها دیدگاه و تعهد ما را نسبت به فرنچایز BioShock که مورد علاقه میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان است، به اشتراک می‌گذارند، هیجان‌زده هستیم. استودیوی ۲K’s Cloud Chamber عمیقاً در حال توسعه فعال در نسخه بعدی این مجموعه است، و همراه با همکاری ما با نتفلیکس، ما بسیار مطمئن هستیم که BioShock به جذب مخاطبان مانند قبل ادامه خواهد داد.»

bioshock بازی

همه چیز با استودیوی یونیورسال به دلیل امکان رتبه بندی R به هم خورد و ظاهراً قرار بود فیلمی ۲۰۰ میلیون دلاری باشد.زمانی که وربینسکی پروژه را ترک کرد، کارگردان خوان کارلوس فرنادیلو را آوردند، اما کن لوین، خالق BioShock، با کارگردان جدید «تطابقی ندید» بنابراین او آن را با ۲K و Take-Two عوض کرد.

امیدواریم این بار همه چیز خوب پیش برود، زیرا این می تواند یک فیلم واقعاً جالب را ایجاد کند. همراه ما باشید که پس از در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر به شما حتما اطلاع خواهیم داد.

شما از شنیدن این خبر خوشحال شدید یا ناراحت؟

 

بیشتر بخوانید: نقد ها و نمرات بازی Horizon Forbidden West

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x