۲K درحال ساخت یک بازی برای رقابت با Rocket League است

رقیب جدیدی برای Rocket League در راهه؟

Rocket League یک حالت خاص و عجیب در صنعت بازی است زیرا عنوانی بسیار محبوب است که هیچ کس واقعاً سعی نکرده است از آن تقلید کند، حداقل هیچ توسعه دهنده برجسته ای. با موفقیت مداوم بازی از زمانی که اولین بار در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد، حداقل یک کمپانی بوده که خواهان بخشی از بازار Rocket League باشد که حسابی نیز پر رونق است. حالا نیز ۲K ممکن است به زودی برای انجام این کار وارد بازی شود، زیرا این بازی ممکن است بعد از این همه سال تبدیل به یک رقیب رسمی برای Rocket League شود.

Rocket League

 

طبق گزارش Tom Henderson، یکی از افراد داخلی صنعت در مقاله‌ای برای Exputer، کمپانی ۲K Borderlands و WWE در حال کار بر روی یک بازی به نام “Gravity Goal” است و این بازی را به عنوان یک رقیب مناسب برای Rocket League توصیف میکند. طبق گزارش‌ها، بازی تقریباً مانند Rocket League است، اگرچه به جای ماشین، بازیکنان دوچرخه سواری می‌کنند و می‌توانند با دیسک‌های درخشان به سمت بازیکنان حریف شلیک کنند تا آسیب ببینند یا سرعت آن‌ها را کاهش دهند.

rocket-league-screenshot

Henderson همچنین ادعا می کند که چندین تصویر از Gravity Goal را دیده است و ادعا می کند که زیبایی نئونی بازی شبیه چیزی شبیه به سری Tron دیزنی است. متأسفانه او تاریخ انتشار احتمالی این عنوان را فاش نکرد، اگرچه او حدس می زند که Gravity Goal می تواند یکی از ۲۴ بازی رایگانی باشد که ۲K می خواهد قبل از آپریل ۲۰۲۴ منتشر کند. از اونجایی که Rocket League برای بازی کردن رایگان است ، برای ۲K واقعا سخت است که Gravity Goal را به عنوان یک رقیب راه اندازی کند، بدون اینکه آن نیز رایگان باشد.

Rocket League

البته هیچکدام از اینها در واقع توسط ۲K تایید نشده است و احتمالاً باید منتظر اعلام رسمی از سوی آنها باشیم. همانطور که گفته شد، هندرسون یکی از افراد داخلی قابل اعتماد است و سابقه نسبتاً دقیقی دارد برای همین احتمال درست بودن این خبر زیاد است.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x