دنباله COD: Modern Warfare

اکتیویژن ساخت دنباله COD: Modern Warfare را تایید کرد

دنباله Call Of Duty: Modern Warfare و Warzone در راه است

دنباله COD: Modern Warfare

اکتیویژن اعلام کرده است که  برای  Call of Duty و Warzone امسال چه انتظاراتی باید داشته باشیم. بازی امسال دنباله Modern Warfare 2019 خواهد بود. البته اطلاعات بیشتر در این مورد داده نشد و به همین خبر بسنده کردند.

بازی جدید و تجربه جدیدی از Warzone نیز با هم از صفر طراحی می شوند.

تک ورودی امسال که دنباله‌ای برای Modern Warfare است، با توجه به اینکه مدتی شایعه شده بود، نباید غافلگیرکننده باشد؛ سال گذشته، گزارش شد که این بازی دارای سیستم morality مشابه آنچه در Red Dead Redemption 2 دیده می‌شود، خواهد بود.

دنباله COD: Modern Warfare

این گزارش همچنین بیان می‌کند که از دست دادن اندام‌های بدن و روش مردن واقع‌گرایانه‌تر در بازی نمایش داده می‌شود و شخصیت‌ها نسبت به اتفاقات بازی به روشی باورپذیرتر واکنش نشان می‌دهند.

با انتشار آن، نقشه جدیدی به Warzone خواهد آمد که از بازی جدید الهام گرفته شده و از “نقاط مختلف کلاسیک مورد علاقه” تشکیل شده است. این نقشه همچنین محل سومین حالت جدید برای Modern Warfare 2 خواهد بود که شبیه به Battlefield 2042 Hazard Zone است که از سربازان کنترل شده با هوش مصنوعی و بازیکنان واقعی استفاده می کند.

دنباله COD: Modern Warfare

با رهبری Infinity Ward، بازی جدید و تجربه جدید Warzone با یک موتور جدید در حال توسعه است و می‌توانید انتظار یک «تکامل عظیم» Battle Royale با فضای بازی کاملاً جدید و حالت Sandbox جدید در Warzone را داشته باشید.

این همه اطلاعاتی است که امروز به اشتراک گذاشته شد، اما انتظار داریم در ماه های آینده منتهی به انتشار بازی، اطلاعات بیشتری بشنویم.

پس از خریده شدن اکتیویژن توسط مایکروسافت سوالاتی درباره انحصاری شدن بازی های این شرکت مطرح شده بود اما نکته قابل ذکر این است که همانطور که فیل اسپنسر رئیس مایکروسافت چندین بار تکرار کرد، این سری بازی ها همچنان روی پلی استیشن نیز عرضه خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش Dying Light 2؛ بهترین اسلحه ها کدامند و چگونه آنهارا تعمیر کنیم؟

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x