اگر طرفدار gta هستید حتما میدونید راکستار هرچند‌ سال یکبار نسخه‌ ای بزرگ و عالی از این سری ارائه میکند. حالا پس از گذشت چند سال از GRA V کم ‌کم نوبت به GTA VI می‌رسد. با گیمریما همراه‌ باشید تا شما را از بزرگ ‌ترین اخبار GTA VI آگاه کنیم.

 

بچه ها همین اول کار بگم که شماهایی که با صبر و حوصله منتظر gtavi  بودید خیلی بیشتر باید منتظر باشید!!!

 

هواداران از سال ۲۰۱۳ منتظر بازی جدید Grand Theft Auto بودند که با اختلاف زیادی طولانی ترین فاصله بین بازی های این سری است. یک کارمند با سابقه برخی از این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است. با وجود اخبار GTA VI ، گفته می شود که انتشارات بازی تا سال ۲۰۲۵ انجام نخواهد شد. خبری که اخیرا از اظهارات Take-Two در جریان رویداد سهامدار برداشت شده مشخص کرده که آن ها GTA 5 را به کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X/S می آورند.

 

تام هندرسون که قبلا جزئیات Call of Duty و Battlefield 2042 را فاش کرده بود,ویدئوی جدیدی منتشر کرده و در آن ادعا کرده است که GTA 6 در نسخه امروزی Vice City جریان دارد. این برخلاف گزارش های قبلی هست که GTA 6 را در دهه ۱۹۸۰ نشان میداد. همچنین هندرسون ادعا می کند که Rockstar می خواهد تا آنجا که ممکن است آزادی کاربران خود را هنگام ایجاد محتوا برای GTA Online تضمین کند.

هندرسون همچنین در مورد پتانسیل تغییر نقشه GTA 6 در طول زمان صحبت کرد. مثل  Epic Games که به طور مرتب نقشه Fortnite را در حوادث آخر فصل تغییر می دهد. همچنین اشاره ای کرد به GTA 6 که دارای چندین شخصیت قابل بازی است. چیزی که GTA 5 اولین بار به این مجموعه معرفی کرد. حتی اگر این شایعات صحت داشته باشند باز هم به دلیل عوامل مختلف هواداران مدت زیادی در انتظار خواهند ماند. هندرسون گفت که Rockstar در پی چندین گزارش در مورد جزئیات شرایط کار بحرانی که قبل از انتشار Red Dead Redemption 2 اجرا شده بود ، تأکید بیشتری بر رفاه کارکنان داشته است.

اخبار GTA VI حاکی بر این است که GTA جدید یا همون (gtavi) برای PS5  و Xbox Series X/S و PC عرضه می شود. چون کنسول های نسل نهم تازه وارد بازار شده اند ،گویا راک استار منتظر فروش کنسول های بیشتری است تا فروش خود را بیشتر کند.

هندرسون همچنین اضافه کرد از آنجا که Rockstar می خواهد از به تأخیر انداختن GTA 6 جلوگیری کند و بازی رو به این زودی ها معرفی نکند برای همین به پشیبانی از gta v  ادامه میدهد. همچنین به لطف درآمدهای خوب و مداوم GTA 5 ، Rockstar میخواهد که با خمایت در این پروسه وقت بگذارد.

 

این شایعات ارزش اینو دارند که به هر مقاله درباره GTA 6 شک داشته باشیم تا زمانی که Rockstar رسماً بازی را معرفی کند. اما به خاطر داشته باشیم که این ادعاها با برخی از خبرهای قبلی مطابقت دارد. برای به روز بودن در مورد خبراهای بعدی gtavi میتونید اخبار گروه گیمریما رو دنبال کنید.

 

منبع: gamespot

*بچه ها اینو فراموش نکنید که همه این ها شایعس و هنوز به طور رسمی از سمت راکستار تایید نشده*

 

اگر به دنبال خبرهای گیمینگ هستید روی اخبار کلیک کنید.
به نظر شما تا چه حد این شایعات میتونه درست باشه؟
خوشحال میشم نظرتونو با ما به اشتراک بگذارید.

 

*حتما بخوانید*
بازگشت به نسخه قدیمی تر بازی BATTLE FIELD

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x