Next Life is Strange Wont be an Episodic

بازی بعدی Life is Strange چند قسمته منتشر نخواهد شد

علاقه توسعه دهندگان به ساخت بازی بعدی Life is Strange

Life is Strange True Color 2

توسعه دهنده بازی Life is Strange: True Colors  گفت که احتمالش خیلی کم هست که بازی دوباره به حالت چند قسمته برگردد( یعنی بازی یکجا منتشر نشود)؛ حالتی که بازی های قبلی داشتند توسط Dontnod توسعه داده شده بودند.

نسخه اصلی Life is Strange، دنباله و اسپین آف Before the Storm از طریق مدل اپیزودیک عرضه شده بود. در آن زمان، داستان کوتاه هر چپتر در طول چند ماه منتشر شد. در سال ۲۰۲۱، True Colors این روند را شکست. این عنوان با حفظ ساختار اپیزودیک، به عنوان یک تجربه کامل بازی، از روز اول در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

Life is Strange True Color

 

Philip Lawrence ، طراح ارشد داستان، در طی مصاحبه ای با Rock Paper Shotgun گفت که این رویکرد کاملاً برای توسعه دهندگان مناسب است و برای بازیکنان نیز بهتر است. هنگام بحث در مورد آینده این سری در Deck Nine و Square Enix، لارنس به این نکته اشاره کرد که تیم از این پس چگونه به این مدل اعتماد دارد. به قول او، این به آنها اجازه می دهد تا «آن مشکلی را که وقتی عجله داری پیدا میکنی» در تولید هر قسمت را پشت سر بگذارند.

من نمی توانم تصور کنم که ما به مدل اپیزودیک برگردیم. واکنش بسیار مثبت بوده است. من فکر می کنم ما سعی کردیم که ساختار اپیزودیک را حفظ کنیم، زیرا به نظر می رسد این برای بازیکنان جذاب باشد. همه اینها بخشی از DNA بازی Life is Strange است.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، این تصمیمی بود که در مورد آن بحث داشتیم و کمی آزاردهنده بود، اما در نهایت فکر می‌کنم این تصمیم درستی بود.

Life is Strange

مدل توسعه اپیزودیک انگار که از رده خارج به نظر میرسد، زیرا برنامه‌های فشرده آن باعث می‌شود تا پخش‌های اپیزودیک پشت سر هم برای تیم توسعه سخت باشد. برخی ممکن است همچنان به آن تکیه کنند و طبق آن پیش بروند، مانند Wolf Among Us 2، اگرچه توسعه دهندگان AdHoc قبلاً تأیید کرده اند که همه قسمت ها به طور همزمان ساخته می شوند. با وجود این، آنها در فاصله زمانی کوتاهی عرضه خواهند شد که طرفداران نسخه اصلی به آن عادت دارند.

Life is Strange: True Colors در حال حاضر امتیاز ۹۰ درصدی کاربران را در Steam دارد، در حالی که در جوایز Gayming امسال نیز برنده شده است. این نشان می دهد که تیم Deck Nine مسیر بازی را به خوبی درک می کند و بازی بعدی به آدم خوبی سپرده شده است. به نظر می رسد همه چیز نشان می دهد که استودیو به ساخت بازی های Life is Strange در آینده ادامه خواهد داد، اگرچه هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x