Ray Tracing Nvidia را برای Hitman 3، Rainbow Six Extraction و موارد دیگر اعلام کرد.

Ray Tracing Nvidia را برای Hitman 3، Rainbow Six Extraction و موارد دیگر اعلام کرد.

فناوری Ray Tracing یکی از جنبه‌های مهم جلوه‌های بصری بازی است و Nvidia می‌گوید ده بازی دیگر قرار است بالاخره از RTX پشتیبانی کنند.

nvidia ray tracing

Nvidia تقریباً در مورد Ray Tracing در بازی‌های ویدیویی، کارت‌ها را حفظ می‌کند. در حالی که این فناوری سال‌هاست وجود داشته است، اما از طریق عرضه کارت‌های گرافیک RTX این شرکت، مانند RTX 3090 Ti که اخیراً معرفی شده است، به نظر می‌رسد که واقعاً کلید باز کردن این پتانسیل بصری، حداقل در بازی‌ها است. همانطور که می توان تصور کرد، بازی ها به خصوص نسخه های AAA به این استاندارد صنعت گرافیک علاقه مند هستند. در حالی که بسیاری از عناوین در حال حاضر از آن پشتیبانی می کنند، همه بازی ها از آن پشتیبانی نمی کنند. خوشبختانه، این شرکت گفته است که RTX خود را حتی بیشتر گسترش خواهد داد.

hitman 3 ray nvidia

طبق گزارش اخیر Nvidia VG247 اعلام کرده است که

 ده عنوان دیگر ray tracing دریافت خواهند کرد، اگرچه به نظر نمی‌رسد هیچ نشانه‌ای از زمان آن وجود داشته باشد. از بین ده بازی، شاید دو بازی بزرگ موجود در لیست، Hitman 3 و Rainbow Six Extraction باشند که قرار است در اواخر این ماه منتشر شود و منطقاً باید با RTX از قبل عرضه شود. همچنین کمی تعجب آور به نظر می رسد که Hitman 3 در حال حاضر از RTX پشتیبانی نمی کند، با توجه به اینکه یک نسخه بسیار مدرن و همچنین یک نسخه AAA سه گانه است، اما برای طرفداران بازی و ray tracing خبر خوبی خواهد بود. در مقطعی آن را دریافت خواهد کرد.

 nvidia r6 extra

تعدادی بازی دیگر در این لیست وجود دارد، از جمله بازی چندنفره FPS Escape from Tarkov، اکشن RPG Phantasy Star Online 2: New Genesis، و همچنین The Day Before، Super People، Voidtrain، The Anacrusis، Ratten Reich و Midnight. Ghost Hunt. با توجه به این لیست، نشان می دهد که انویدیا مشتاق است که نه تنها از بازی های فعلی، بلکه از بازی هایی که قرار است منتشر شوند نیز پشتیبانی کند.

RTX Nvidia در حال حاضر توسط بسیاری از بازی‌های محبوب مانند Call of Duty: Modern Warfare، Metro Exodus و Battlefield 5 پشتیبانی می‌شود. حتی نسخه‌های RTX Minecraft و همچنین شوتر PC کلاسیک Quake 2 در سال ۱۹۹۷ وجود دارد. تطبیق‌پذیری خاصی در این بازی وجود دارد. فناوری که به نظر می رسد این شرکت مشتاق به نمایش گذاشتن آن در تمام انواع بازی ها است.

hitman 3 nvidia ray

علاوه بر همه اینها، به نظر می رسد که انویدیا در حال آماده شدن برای حرکت به عصر بعدی فناوری گرافیک است. با توجه به شایعات عرضه سری RTX 4000 در اواسط سال ۲۰۲۲، اتفاقات زیادی در صنعت فناوری در حال وقوع است. با آمدن پردازنده‌های گرافیکی از چپ و راست، و همچنین تعداد بازی‌های بیشتری که از ray tracing پشتیبانی می‌کنند، در چند ماه آینده برای علاقه‌مندان به رایانه‌های شخصی و بازی‌ها جالب خواهد بود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x