آنچه شما باید در مورد آپدیت Worldslayer Outriders بدانید که در سال 2022 منتشر می شود

آنچه شما باید در مورد آپدیت Worldslayer Outriders بدانید که در سال ۲۰۲۲ منتشر می شود

 بخش جدید Outriders ممکن است بیشتر بر روی به‌روزرسانی سریع تر New Horizon تمرکز داشته باشد، اما اولین نسخه توسعه‌دهنده خود، Worldslayer، را نیز مورد توجه قرار داد.
و همچنین بخش جدید Outriders با تغییرات عمده ای که در به روز رسانی New Horizon و فراتر از آن در بازی رخ می دهد، منتشر شد.

outriders worldslayer

آپدیت

همه چیز از سیستم جدید ترانس ماگ و روش‌های جدید برای اجرای اکسپدیشن‌های Outriders به جدا پوشش داده شد، اما یک dlc کلیدی فقط مورد بررسی قرار گرفت، یک توسعه کامل با عنوان Worldslayer.

اگرچه Outriders یک بازی با سرویس زنده نیست، به این معنا نیست که به پشتیبانی ادامه نخواهد داد. به‌روزرسانی رایگان New Horizon Outriders محتوای بیشتری را برای لذت بردن در پایان بازی اضافه می‌کند، در حالی که Worldslayer یک داستان کاملاً جدید است منتشر کردن.سازندگان به طور عمده بر روی محتوای جدید متمرکز هستند، که با توجه به اینکه New Horizon در ۱۶ نوامبر عرضه می‌شود، منطقی است.

و البته Outriders هنوز از یک مشکل بد رنج می برد و اون هم سرور این بازی هست، سرور های Outsiders از نوع اختصاصی یا همان dedicated server استفاده می کند که این چیزه خیلی بدی بوده و هست.
این باعث میشود یکی از بازیکنان host بگیرد و معلوم نیست که اگر شما با اینترنت host خوب باشید یا نه و این یعنی گیمپلی آنلاین ممکن است بد باشد یا خوب اما متاسفانه هنوز خبری از درست کردن این مشکل
در این آپدیت نیست و این خودش به تنهایی خبر بدی هست.

اما سازندگان تاکید کردن که این مشکل برای بخش multiplayer نخواهد بود People Can Fly اضافه کرد که dedicated server یک اشتباه بزرگ بوده و دیگر تکرار نخواهد شد.

outriders worldslayer

تاریخ انتشار و داستان جدید

مقدمه Worldslayer تأیید می کند که در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد، و این ممکن است به این معنی باشد که Outriders سال آینده سال خوبی خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که تیزر کلیدی زنی مرموز است که به سمت Outrider می‌رود و می‌پرسد چند نفر از او را کشتند تا به او برسند به نظر نمی‌رسد که او عضوی از Pax باشد بلکه یک آنتاگونیست انسانی (ضد انسان) دیگر است.احتمالاً یکی از Altered است، و به نظر می رسد که او در ماده ی فاسد پوشیده شده است این کافی است که توجه بسیاری از طرفداران Outriders را به خود جلب کنید

، به خصوص با تمام محتوای New Horizon.با این حال، Worldslayer یک توسعه شکل‌گرفته با داستانی کاملاً جدید برای طرفداران است که می‌توانند از آن لذت ببرند، که واقعاً بر عامل سنگینی Outriders را ضربه می‌زند. این در دورترین نقاط انوک (Enoch) اتفاق خواهد افتاد، و جالب است که ببینیم این تهدید به ظاهر جدید چه خطری برای شخصیت ها به همراه دارد.

در نهایت، اگرچه این اولین خبر از Worldslayer است، بدون شک بسیاری مشتاق کسب اطلاعات بیشتر هستند. انجمن Outriders Manage Robbie Palmer این بخش را با یکی از پرسش و پاسخ های سنتی خود به پایان رساند، جایی که او گفت که تیم می خواهد مطمئن شود که Worldslayer “کاملاً آماده است تا زمانی که People Can Fly برای اولین بار آن را نشان می دهد، دیده شود.

او اظهار داشت که طرفداران باید برای به‌روزرسانی‌های ماه‌های آینده در کانال رسانه‌های اجتماعی Outriders باشند، و احتمالاً اطلاعات بیشتری را در پایان سال ۲۰۲۱/شروع سال ۲۰۲۲ پیشنهاد می‌کند. با آپدیت New Horizon و Worldslayer که به نظر می رسد بازی را به مرحله بعدی می برد.

Outriders هم‌اکنون برای PC، PS4، PS5، Stadia، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است.

این بود تمام اطلاعات درمورد آپدیت Outriders Worldslayer .اگر این خبر را مفید می دانید شما می توانید خبر های بیشتری را در بخش اخبار سایت گیمریما ببنید.و یادتان نرود که نظارات شما برای ما خیلی مهمه پس فراموش نکنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x