Pacific

Pacific مپ جدید Call of Duty Warzone یک ماه بعد از انتشار Call of duty Vanguard به وارزون میاد همراه تمام چیزای جدید که به بازی با انتشار نسخه جدید بازی میاد.

ما قبلاً می دانستیم که فصل ۶ Call of Duty: Warzone آخرین فصل برای Verdansk خواهد بود، که نقشه فعلی به صورت چرخشی برای بازی محبوب بتل رویال است. اکنون می دانیم که چه زمانی به طور رسمی خداحافظی می کنیم و Pacific منتشر میشه یک دسامبر یا همون ده آذر بود.

تاریخ انتشار

به این دلیل که نقشه جدید Pacific با موضوع اقیانوس آرام که رسما Caldera نام دارد، در ۲ دسامبر یا همون ۱۱ آذر راه اندازی می شود. با این حال، هر کسی که خریدار Call of Duty: Vanguard باشد که در ۵ نوامبر منتشر می شود، قبل از شروع فصل ۱ در ۲ دسامبر، ۲۴ ساعت فرصت خواهد داشت. دسترسی زودهنگام به نقشه جدید Warzone که همون Pacific  هست داشته باشه. 

wz 2

Verdansk در ۱ دسامبر دیگر وجود نخواهد داشت، اما کسانی که Vanguard را خریداری نکرده‌اند و می‌خواهند به طور خاص Warzone را در آن روز بازی کنند، همچنان می‌توانند – آنها فقط به جای Caldera، به جزیره Rebirth فرستاده می‌شوند.

همچنین در مورد Call of Duty Vanguard بیشتر بخوانید:

معرفی زامبی جدید Call of Duty Vanguard

جزئیات Pacific

Activision Blizzard جزئیاتی را ارائه کرده است که می‌توانید انتظار داشته باشید که در Caldera زمانی که Warzone را برای همه در ۲ دسامبر عرضه می‌کند، پیدا کنید.

wz 1

«جنگل های سرسبز و صخره های سنگی. سواحل ماسه سفید و خرابه های مرموز. در یک پست وبلاگ Call of Duty آمده است که آتشفشان خاموشی که بیش از ۲۰۰ نقطه دیدنی را فرا گرفته است. نقشه ای تقریباً به اندازه وردانسک، که به عنوان بخشی از به روز رسانی [فصل ۱] جایگزین خواهد شد، این نقشه جدید بر اساس دو سال تحقیق و گوش دادن به جامعه است.

این نقشه از نظر بصری جذاب است و آماده پشتیبانی از تسلیحات ونگارد است. به‌علاوه، از پشتیبانی کاملاً بهینه‌شده cross-play، cross-progression و cross-gen پشتیبانی می‌کند. طبق پست وبلاگ، پس از معرفی Caldera، این بازی با نام Call of Duty: Warzone Pacific یا Warzone Pacific شناخته می شود.

wz 3

Activision Blizzard می گوید که پیشرفت شما از Verdansk نیز ادامه خواهد داشت، از جمله اپراتورها، کارت های تلفن، سلاح ها و موارد دیگر.

اگر از خداحافظی با وردانسک ناراحت هستید، نگران نباشید: همه با نقشه خداحافظی مناسبی خواهند داشت. Operation: Flashback که به عنوان یک صفحه برای آن توصیف می شود، در ۱۸ نوامبر پخش می شود و تا ۱ دسامبر ادامه خواهد داشت.

در این پست آمده است: «شهر و منطقه اطراف آن در ۱۸ ماه گذشته میزبان بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن بوده و از ۱۰ مارس ۲۰۲۰ تغییرات زیادی رخ داده است. از زمان انفجار به سال ۱۹۸۴ تا میزبانی اکشن قهرمانان دهه ۸۰ و Hauntings، Verdansk ثابت کرد که مکانی برای بازدید دوباره و دوباره است.

wz 4

برای جشن گرفتن – و بازگرداندن – این لحظات کلاسیک و بسیاری موارد دیگر، توسعه‌دهنده اصلی Raven Software یک حالت ویژه «عملیات: فلاش بک» با زمان محدود ایجاد کرد که دارای شگفتی‌های فراوانی است که تاریخ پر اکشن وردانسک را پوشش می‌دهد.

دو جایزه منحصر به فرد در عملیات دریافت می شود: فلاش بک نیز: یک نشان و یک کارت تلفن متحرک که می تواند توسط کسانی که ادعا می کنند در طول عملیات برنده شده اند، به دست آورند.

اطلاعات تکمیلی دیگری در مورد فصل اول Call of Duty Vanguard داده شده در بلاگ کالاف که به طور خلاصه اینطوره:

Road map

از نقشه ای که اکتیویژن منتشر کرده از امسال Call of Duty میشه از نقشه های جدید مولتی پلیر برای Call of Duty Vanguard منتشر میشه و میشه از آپدیت هایی برای زامبی این بازی هم اشاره کرده.

اما یکی از مهمترین اتفاقات آنتی چیت جدید وارزون هست که جنجال زیادی به پا کرده و زود تر از فصل اول منتشر میشه.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x