بازی های psplus ماه نوامبر

بازی های psplus ماه نوامبر

شروع ماه جدید یعنی بازی های psplus جدید ولی این ماه با ماه های قبل فرق داره، با بازی های psplus ماه نوامبر با ما همراه باشید.

Knockout city | ps4,ps5

knockout city

اولین بازی psplus ماه نوامبر بازی knockout city هستش، این بازی در ماه May توانست با گیم پلی جذاب خود مخاطبان زیادی جذب کنه و برای مدتی بزرگترین بازی در صفحه ی اول twitch بود.

قوانین این بازی خیلی ساده هستش، شما در این بازی در طول یک شهر بزرگ dodgeball به صورت team deathmatch بازی می کنید.

با اضافه شدن مد جدید royale rumble به این بازی، همراه با آپگرید نسل بعد برای playstation 5 شما می توانید این بازی جذاب رو در هر دو کنسول های playstation تجربه کنید.

First class trouble | ps4,ps5

first class trouble

در آخرین مراسم state of play از بازی first class trouble، به عنوان اولین بازی psplus ماه نوامبر رونمایی شد.

این بازی در ژانر جدیدی به نام social deduction party game که با بازی among us شروع شد قرار دارد. در ابتدای بازی ۴ از ۶ نفر داخل بازی به عنوان resident تلاش می کنند که با انجام دادن ماموریت های کوتاهی یک هوش مصنوعی را از کار بندازند.

دو نفر دیگر که آنها را در بازی به عنوان personoids صدا می کنند، تلاش می کنند که با دروغ گفتن و از بین بردن resident ها کنترل را به هوش مصنوعی بدهند.

شما می توانید این بازی را از تاریخ ۲ نوامبر برای کنسول های playstation 4 و playstation 5 دانلود کنید.

Kingdoms of amalur: Re-reckoning | ps4

kingdoms of amalur

آخرین بازی psplus ماه نوامبر برای کنسول های playstation 4 و playstation 5 (به صورت backwards compatible) یک remaster از یکی از بهترین بازی های RPG است.

این بازی با الهام گرفتن از بازی skyrim، یک جهان بسیار بزرگ را که به جنگ کشیده شده به وجود می آورد و شما به عنوان یک جنگجو که از مرگ باز گشته شخصیت خود را درست می کنید و به دنبال آزاد کردن دنیا از جنگ و یا فرو بردن بیشتر آن به جنگ هستید

۳ بازی اضافی

همانطور که در اول مقاله گفتیم، بازی های psplus ماه نوامبر از بقیه ی ماه ها کمی متفاوت تر هستش.

شما با داشتن اشتراک psplus ماه نوامبر می توانید سه بازی برای کنسول playstation VR دانلود کنید در ادامه مقاله بازی های psplus ماه نوامبر با این سه بازی با ما همراه باشید.

The persistence | PSVR

the persistence

اولین بازی playstation VR برای psplus ماه نوامبر the presistence است.

این بازی در سال ۲۵۲۱ جریان دارد و شخصیت شما در یک کشتی فضایی که به سمت یک سیاه چاله، کشیده می شود گیر افتاده که البته او در این کشتی فضایی تنها نیست.

در این بازی شما باید این کشتی فضایی را به کمک یک ربات درست کنید از مسیر سیاه چاله فرار کنید.

The walking dead: saints and sinners | PSVR

the walking dead saints and siiners

سری the walking dead چه در بازی و چه در کمیک و سریال، به عنوانی یکی از معروف ترین سری های ترسناک شناخته می شود و با ورود این سری به دنیای VR از طریق psplus ماه نوامبر، می توانید زندگی و ترس در این دنیارو با چشمان خودتون تجربه کنید.

در این بازی هر انتخاب داستان بازی را عوض می کند و شما باید به عنوان یک survivor برای مردم شهر NOLA یک الگو باشید.

آیا به بقیه کمک می کنید و یا چیزی که برای زنده ماندن احتیاج دارید را به زور از دیگران می گیرید؟

Until you fall | PSVR

until you fall

آخرین بازی psplus ماه نوامبر until you fall هستش. در این بازی hack and slash که در دنیای synthwave و فانتزی مانند قرار دارد شما می توانید با استفاده از سلاح های مختلف به جنگ با هیولاهایی که به جادو تزریق شده اند بروید

نکته ویژه ی این بازی، الهام گرفتن سیستم آهنگ آن از بازی Devil may cry 5 هستش که موزیک بازی به نحوه ی بازی شما بستگی دارد و البته استفاده از این سیستم در یک بازی VR بسیار جالب و جذاب هستش.

آخرین مهلت برای بازی های اکتبر و تاریخ دانلود بازی های psplus نوامبر

شما تا تاریخ ۱ نوامبر می توانید بازی های psplus ماه اکتبر را دانلود کنید و از تاریخ ۲ نوامبر تا ۶ دسامبر می توانید بازی های psplus ماه نوامبر را دانلود کنید (بازی های VR تا ۳ ژانویه قابل دانلود هستند)

ممنون که با ما همراه بودید اگر که از این مقاله خوشتان آمد حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x