PSN متوقف شده است

PSN متوقف شده است

PSN متوقف شده است

سرویس های شبکه پلی استیشن در حال حاضر در سراسر کنسول های سونی متوقف شده است، بنابراین کاربران PS4 و PS5 نمی توانند به ویژگی های آنلاین پلی استیشن دسترسی پیدا کنند.

PSN متوقف شده است

شبکه پلی استیشن در حال حاضر از کار افتاده است و دقیقاً مشخص نیست که چه زمانی ممکن است این سرویس دوباره راه اندازی شود. به نظر می رسد مشکلات PSN کاربران را بدون توجه به پلتفرم انتخابی آنها تحت تاثیر قرار داده است، به این معنی که هر دو بازیکن PS4 و PS5 در حال حاضر قادر به دسترسی به ویژگی های آنلاین کنسول های خود نیستند.

دقیقاً مشخص نیست که این میزان تا چه حد گسترده است، اما به نظر می رسد که مشکلی آزار دهنده برای پلیرها محسوب میشود.

طبیعی است که سرویس های آنلاین مانند PSN گاهی از کار بیفتند و بنابراین بعید است مشکلی ایجاد شده باشد که پلیرها از آن وحشت کنند.

همچنین این امکان وجود دارد که خدمات PSN در عرض چند دقیقه و بسیار سریع مجددا راه اندازی شود.

PSN متوقف شده است

بر اساس سایت تشخیص خدمات خود سونی، کاربران PSN در حال حاضر قادر به مدیریت یا ورود به سیستم حساب های خود، دسترسی به ویژگی های اجتماعی یا بازی هستند.

سایر سرویس ها مانند سرویس اشتراک PlayStation Now نیز در زمان نگارش این مقاله از کار افتاده اند.

کاربران پلی استیشن همچنین نمی توانند به PlayStation Video ، PlayStation Store یا PlayStation Direct دسترسی داشته باشند.

پلی استیشن دایرکت به مشتریان امکان خرید مستقیم از سونی را می دهد و اخیراً توجه بسیاری را به خود جلب کرده است زیرا یکی از معدود روش هایی است که خرید کنسول PS5 را آسان تر می کند.

PSN متوقف شده است

کمبود عرضه کنسول PS5 هنوز بر صنعت گیم تأثیر می گذارد و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۳ ادامه یابد، بنابراین طرفداران مجبور شدند از ترفندهایی برای دستیابی به کنسول نسل بعدی سونی استفاده کنند.

امیدواریم طرفداران مجبور نباشند خیلی منتظر بمانند تا دوباره به بازی های آنلاین خود در PS4 و PS5 برگردند. به محض اینکه همه سرویس های PlayStation Network دوباره آنلاین شدند ، این مقاله را به روز می کنیم.

 

حتما بخوانید :نحوه استفاده از کنترلر PS4/PS5 در کامپیوتر

 

با گیمریما همراه باشید و برای اطلاع  از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x